Blogger
1. aug 2005 Følger: 2 Følgere: 328737 Emner: 96 Svar: 373
Velkommen til det nye BilGalleri {{forumTopicSubject}}
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).
Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:
<b>- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
- Skift billede med piletaster
- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer
- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum
- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på BilGalleri"</b>
Læs mere uddybende om designet herunder:
<b>Endnu større billeder </b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.
<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.
<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".
<b>Vigtigt for dig som bruger! </b>
<b>Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!
<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden.
Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.
Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.
<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )
Vi ved at det nye BilGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare support alle henvendelser i vores support: www.BilGalleri.dk/faq
Med venlig hilsen
BilGalleri
jan 2009
Følger: 49 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 1.383
Hvem er det der er død i dag? BG! BG!
sep 2008
Følger: 67 Følgere: 66 Biler: 14 Emner: 10 Svar: 30
Lad os få lov til af skifte i designet..
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 759
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.996
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 123 Svar: 1.770
aug 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 30
Ellers er selve ideén god...
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Svar: 52
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
aug 2007
Følger: 35 Følgere: 260 Biler: 16 Annoncer: 1 Svar: 36
nov 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 4 Svar: 5
apr 2005
Følger: 142 Følgere: 138 Biler: 1 Emner: 165 Svar: 1.644
maj 2008
Følger: 82 Følgere: 83 Biler: 10 Emner: 38 Svar: 740
feks kunne man under dæk & fælge vælge bolt mønster/dæk størrelse/bredde eller fælg størrelse ?
hver gang jeg søger på 5x114.3 får jeg alle mulige stål fælge frem i 14" der er 4x100 og folk med 5 dæk til salg.
bare en ide
jan 2004
Følgere: 32 Biler: 10 Emner: 146 Svar: 856
Samt søgemulighederne skal være mere præsisce over hele siden. Vi betaler trosalt for at bruge siden.
feb 2006
Følger: 39 Følgere: 16 Biler: 12 Emner: 76 Svar: 274
i dag har jeg været her maks 10 min og fik kvalme....
det er synd.
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561
Der er langt over 90% negative stemmer for at den nye side ikke er godt nok, så hvorfor lytter i ikke og gir os det gamle tilbage?
Nyt er ikke altid = godt..
Det her er en fejl og det er ok, men se at få det rettet.
I er rigtig gode til at svare på noget af det mindre kritik i denne tråd, men hvad med at sætte jer ned i jeres gruppe og få besluttet at det gamle skal tilbage.
Der er uden tvivl funktioner i det nye der er gode, så implementer dem i det gamle og lad være med at lave så stor en ændring på en gang.
Det er hovedløst og jeg forstår slet ikke jeres projektgruppe, hvis i overhovedet har sådan en?
På forhånd tak.
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.353
når det er sagt kan det jo tænkes der var begrænsninger i det gamle i form af netop nye features osv..
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 625
Jeg behøver overhovedet ikke skrive min mening her også.
Den har i vist fået på Hifigalleri!
sep 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 726
Imo ligner det meget alle andre sider, det er alt for standardiseret, ligner en billig knockoff af facebook.
Har ikke brugt det så meget endnu, men køb af VIP kommer vidst aldrig til at ske!. Men så igen, var godt nok heller ikke meget for at købe på det gamle, de eneste henvendelser på annoncer, var fra ligegyldige og pisse useriøse brugere (skal i selvf ikke forklandres for).
Konklusion:
Ser det an. Men førstehåndsindtryk er ekstremt rodet. Utiltalende sammeglidene flødefarver. Flot initiativ, men med 3/10 så er der plads til mange mange ændringer.
Gælder over hele linjen af bazoom! Alt for kedeligt.
Mvh Patrick
nov 2008
Facebook eksemplet er et klassisk eksempel på at du tar fejl..
Alle hadede det nye design.. det gør de stadig, der er bare ikke noget alternativ..
Og det bliver også BGs overlevelse, nemlig at der ikke er et reelt alternativ.. endnu!
Men derfor er det da trist at BG ikke lytter mere til alle de betalende brugere..
Der var uden tvivl begrænsninger i det gamle, men det nye har virkelig nogle flaws der er alvorlige:
1. hvad er formålet med sådan et forum? - at det er nemt at bruge/overskue, eller at det har et pisse fedt og moderne design?
Svar: At det er pisse nemt at bruge! (ja man vænner sig til det nye, men det er ikke det samme som at det nye er nemmere...)
2. Hvad er formålet med et BilGALLERI?
At man kan se billeder, så hvorfor fanden er der ikke nogen i projektledelsen der har tænkt på sizing af servere og linje? - det er altså basic knowledge, når man laver sådan nogle communities..
Det ER en kæmpe investering at lave et nyt site, og derfor undrer det mig at man ikek har lavet flere forundersøgelse og lyttet til bruger forslag?!
(og lavet sizing..)
Simon Brejne ^
Det er et rigtig godt forslag.. lav en officiel afstemning om en måned, så må vi se hvad den reelle dom er
(Kære BG, det kunne være feedt hvis i tog Simon Brejne ^'s forslag alvorligt.. så kan i VIRKELIG måle om i har gjort noget godt eller skidt..)
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
og det der Facebook look der ligner noget der er lavet til at køre på windows 92.
facebook fungtioner er sku da til at lukke op og skide i... "syntes godt om" knappen kunne i lige magte at lave til det nye layout. hvad er der galt i hovedet på jer har facebook ristet de sidste af jeres hjerneceller..??????
hvor er det lige markedet er blevet bedre..? og hvorfor er det lige at vi skal kunne se video´er direkte på forum´s tråde?
fuck hvor er i en sørgelige. havde det været så svært at læsse og lytte til folk og lavet opdateringer til en layout der fungede? hvorsvært at det at lave et markedet som funger som dba´s og bedre?
har brugt bg i 6år og sg siden jeg var 16år og har ALTID kunne finde rundt på siden... det her nye lort ødelægger det sku. og VAR ellers rigtig glad for BG. må søge efternye forums sites og begynde at bruge Toyota extreme noget mere...
maj 2012
Følger: 17 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 33
Youtube videoer i trådene er da en fed feature
okt 2010
Jesper S nu hvor du er direktør på et seriøst hostingssite kunne du så ikke oprette en side der kan køre glat og med et godt forum. markedet og fotoalbums. layout skal være simpelt og ikke nødvendigt med 1000 reklamer og featers der bare fucker lortet up.? så man har et alternativ til det her lort... for ville sku være ked af at midste forum og fotoalbums´s
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 136 Svar: 2.801
1. Et langt mere tidssvarende design.
2. En masse nye features.
3. Man slipper af med en pokkers masse whinere, der er af den overbevisning at forandring er noget djævlen har skabt. Nu skal vi bare have overstået den obligatoriske uge hvor de tuder..
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 35 Svar: 74
nov 2008
Joo det kunne jeg nok godt og jeg kender også de mennesker jeg ville have til opgaven, men problemet er at det koster langt over 100.000kr at søsætte og hvor mange er reelt villige til at give f.eks. 25kr/md for at være medlem på et site, der ikke har reklamer?
Nikolaj S
Youtube direkte er fed feature.. ?? naa.. det gør bare at siden bliver tungere at loade, kræver mere hukommelse og cpu af din egen pc og er umulig på en 3G forbindelse..
dec 2006
Følger: 78 Følgere: 69 Biler: 17 Emner: 61 Svar: 526
Forskellen på Facebook, og Bg er at på face kan man vælge, om man vil have det gamle eller det nye, for jeg har det gamle face
feb 2005
Følger: 60 Følgere: 64 Biler: 7 Emner: 417 Svar: 2.462
Der skal ændres på fluebenet i FØLG DETTE EMNE, For det er da belastende at man skal slå det fra hver gang man skriver i et emne, fotoalbum eller lignende.
jun 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 866
Før kunne man skifte mellem styling, ice, biler osv ude i siden når man var inde under den en men nu skal man tilbage hver gang det er sku da dumt.
Hvis der kommer besked til en annonce man har skrevet på er der ikke længre et lille billede af annoncen det er også dumt..
Og hvorfor kan man ikke lave noget så man skal udfylde hul mål og dækstørelse når man sætter hjul / dæk tilsalg, så kunne man ude i siden søge efter eks.v 4x100 hvis det er sådan nogen hjel man leder efter...
og så er det da pisse træls at notifikationerne ikke er hver for sig på forsiden.
og for helvede hvor er det rodet det hele, tror bestemt mit forbrug her inde vil falde meget hvis ikke helt forsvinde...
jun 2010
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 40 Biler: 9 Emner: 3 Svar: 22
synes det er meget uoverskueligt og irriterende for øjnene det nye bg
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Bryder mig ikke vildt om den nye menu med nye hændelser. Den gamle var noget mere overskuelig
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 3 Svar: 9
Var da okay hvis siden bare virkede. Men rigtig mange sider vil ikke loade ind, jo måske efter 8-10 gange på F5 tasten. Se dog at få lavet den fejl... Eller få en hurtigere server..
Hilsen ham med 30/30 Mibt..
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 10 Emner: 23 Svar: 112
Og nu også herinde...
VOTE'n taler for sig selv: https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603/results
Som tidligere nævnt, hvorfor lave noget om som virkede?
Heldigt at man har fundet et par rigtig gode udenlandske forums, så man ikke rigtig behøver at bruge det her mere.. Andet end måske lige at se om man kan finde noget man mangler i markedet...
mar 2007
For hos mig virker det helt fint på en lorte forbindelse i ødemarken i Sverige.
David 69 mennesker ud af hvor mange medlemmer på BG. Så siger den egentlig ikke så meget
mar 2005
Sjovt det er på alle mine pcer det er galt så. Og ja det er helt sikkert Ba Booms skyld. De er sjovt nok de eneste sider jeg har problemer med..
Troede også det var min det var galt med. Men har da hørt fra mange der har samme problem..!
Og hvis man ikke skulle signe ind på https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603/results
Er jeg helt sikker på der var RIGTIG mange der ville stemme.
Men når alt det er sagt, så syntes jeg faktisk det nye designe er okay.
Sgu bare uprofessionelt at lave et site der ikke virker bare 99%
jun 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 875
Tager nok lige noget tid og vænne sig til dog.
Her hakker den en smule når man ruller ned feks i dette emne, samt kan ikke slette beskeder i beskedcenter.
jun 2010
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 45 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 52
Men tæt på umuligt at finde rundt i.
Søgning i marked er røv forvirrende og bedst bedømte biler kan jeg ikke umiddelbart finde .
Det da sørgeligt.
- Mvh Kevin.
mar 2005
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 14
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Biler: 7 Emner: 124 Svar: 379
Udlov 30 dages gratis VIP til alle som finder bugs på siden og melder dem ind.
Derved vil i få fokus og evt. rettet fejl på siden I ikke selv er klar over eller har opdaget og dermed også en bedre side.
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 12
feb 2004
Følger: 37 Følgere: 46 Biler: 8 Emner: 185 Svar: 1.910
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 131
mar 2007
Følger: 92 Følgere: 89 Biler: 5 Emner: 94 Svar: 444
2. Markeds annoncer uden pris troede jeg var banlyst?
3. Savner good old BG (Mulighed for gammel tema knap)
4. Mindre tjuuubang i farvevalg
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 10 Emner: 1 Svar: 8
Ønsker det gamle tilbage!!
ellers tror jeg nu at jeg stopper med at bruge denne side mere.!
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 162 Svar: 1.829
mar 2007
Og det er det ikke ! Ergo må fejlen ligge hos brugerne.
Og angående spørgeskemaet så er det ofte negative folk der råber højest.
Er ikke selv fan af det nye design herinde. Men det fint. Så spilder jeg ikke længere så meget tid herinde.
Markedets elendige søgefunktion er ikke blevet meget bedre. Og resten af designet virker ikke gennemtænkt.
Men behøver ikke skemaer eller råbe højt. Finder nok bare andet at bruge min tid på
mar 2007
Så det nemme penge hvis man lige kan smække en simpel side op som BG var før
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 27 Biler: 6 Emner: 7 Svar: 16
TILBAGE TIL DET GAMLE
okt 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 232 Svar: 1.111
Bg det kan ik værer rigtigt at det skal gå så langsomt som en gammel computer der starter op i dos ville overhale den i skriveproccesen. hvorfor skal jeg som betalende bruger venter på at bogstaverne dukker op en efter en, med alle de reklame og vip penge i har fået ind de sidste par år så må i sq da bruge penge på en server der kan følge med,
Ja den gamle var bg var et rådent gammelt skur der trængte til gori, men hvorfor alle de lyse farver, giv det en lille smule nuance forskelle så man kan se forskel på nye topics i forum, markedes anonnocer, og hvad karl anker bil dumpede på i synshallen,
og så sidder Michael o den homo jørgen og beklager sig over i et forum at en eller andet bøsse radio ik passe i hans swift,
Det fin nok at jeg skal læse Hviken radio i min swift overskriften
men hvis jeg vil høre Michael o tuderi over en forbandet std swift radio så går jeg nok derind og læser det hvorfor skal det på forsiden,
og hvorfor skulle mine 5 markeds annoncer slettes da i overgik til det nye, var der ik plads på serveren
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
Det er så uprofessionelt at man korser sig.. for fanden it amatører !! i har haft adskillige måneder og mange andre gallerier at øve jer på...
I burde aflønnes i øretæver
Blogger
Følger: 2 Følgere: 328737 Emner: 96 Svar: 373
Har du prøvet at gå til min konto og fjerne abonnementet på emnet? http://www.bilgalleri.dk/minkonto/abonnementer
/~Hauerslev~\ =:
Har du mistet dine markedsannoncer? Det er ikke meningen! Skriv til os her http://www.bilgalleri.dk/faq så hjælper vi dig!
.. MARTIN .:
Vi håber vi kan gøre dig glad med tiden - har du nogle mere konkrete tanker om hvad der er galt?
Team Listepik - Havtorn:
Vi noterer dine forslag. Og finder en løsning til årgang i markedet - der er en fejl.
Martin S:
Jo, det er også en lille fejl. Vi kigger på den
Phillip B:
Vi har desværre ikke et katalog over modeller endnu. Men du kan søge modellen i fritekst, og så snævre søgeresultatet ind med bilmodellen. Fx. sådan her: http://www.bilgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=10&search=Impreza+GT
Hjælper det?
zen:
Meget god idé - vi har den lige i baghovedet...
kevin j:
Du kan finde nogle af de bedst bedømte biler her: http://www.bilgalleri.dk/galleri
eller kan du lave en søgning i Galleri - hvor du sorterer på bedømmelse: http://www.bilgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=1
håber det hjælper...
K.S .:
Hakker det stadig?
Casper k:
Godt at høre - og håber der er mindre regn i Sverige end her
Jesper H:
Vi har haft problemer med hastigheden på det sidste, men er vist ved at have fundet problemet. Vi har arbejdet med MotorcykelGalleri igår - det burde være noget hurtigere nu - og så kommer turen til BilGalleri meget snart!
Kenneth J:
Vi har ikke den funktion lige nu, men den kommer i den nærmeste fremtid
Kim ZC:
Vi er glade for du kan lide det nye - sig til hvis vi kan gøre noget bedre!
ketil l s:
Vi har haft lidt problemer med hastigheden, men det retter sig meget snart - tak fordi du prioriterer os på din maskine, og lukker alt det andet
Nikolaj S:
Vi synes altså også selv at YouTube-videoerne er dejlige i tråden - får set lidt flere nu kan ikke skal klikke på alle links
JesperS .:
Vi lytter alt hvad vi kan - og hører gerne hvis du har forslag der kan gøre siden bedre!
Kenneth S:
Dejligt at høre du kan lide det. Vi har valgt at bruge e-mail da rigtig mange brugere glemte brugernavne fra site til site. Emails kan man altid huske og er altid unik for hver bruger.
Rasmus K .:
Vi arbejder på hastigheden. MotorcykelGalleri har været det første til at få “behandlingen” - og vi kommer snart til BilGalleri også
sep 2011
Følger: 3 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 633
F.eks. behøver "like" knappen ikke fylde en hel linje.. Sæt den til float:right i stedet, og usename/onlinestatus/vip osv behøver heller ikke fylde en hel linje hver. Det giver alt for meget spildplads.
Mest besøgte i markedet nu, har også alt for meget tom plads... Hvis billederne ikke er større, hvorfor så ikke sætte dem ind på 2 spalter?
Det nye BG kan sagtens blive fedt, det skal bare lige give bedre overblik osv.
I kunne evt. lave mulighed for at man kan vælge hvor meget der skal vises pr. side, til dem der brokker sig over at siden er for langsom.
F.eks. -
Embed youtube videoer? Ja/nej
Store billeder? Ja/nej
Antal artikler/indlæg pr. side?
Osv..
Blogger
Mange gode forslag, tak
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
har oprettet et indlæg med jeg ikke kan slette mine beskeder?
når jeg markere alle beskeder og sletter dem, blir de bare stående, den popper frem med om jeg er sikker på at jeg vil slette -
trykker ok men intet sker..
gælder både APPEL og Windåse
maj 2003
Følger: 85 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
Så kommer man hjem fra ferie og finder halvdelen af ens annoncer slettet da i er skiftet kan det nu være rigtig har jo beltalt VIP i en menneske alder snart ,
sep 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 5
Det er virkelig noget skidt det i har fået lavet her, ønsker også det gamle BG tilbage..
Lav en afstemning om det gamle og nye -
Garantere at det gamle vinder, og ellers mister i nok 50% af jeres BG brugere
Vh Nick J /
Som stadig ikk har fået svar så jeg kan komme på min egen konto !!!!!!!!
Blogger
Vi arbejder på det lige nu, vi regner med at få det ud idag. Så vil du kunne slette igen.
Rwd the only way too drive Kig mine annoncer .:
Du er sikker på de ikke er udløbet? Vi undersøger det nærmere...
jan g (Nick J):
Beklager du har haft problemer - det var ikke meningen med et nyt design - har du skrevet til os her? http://www.bilgalleri.dk/faq så hjælper vi dig! Send gerne dit navn, mailadresse osv, eller link til din brugerprofil så vi kan finde dig frem og lukke dig ind igen
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 6 Svar: 3
maj 2003
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
Kunne i dog ikke få knappen fjern alle notifikationer til at virke, den fjerner dem godt nok, men jeg skulle reload siden. Ville være optimalt, hvis de bare blev fjernet. Det kunne muligvis have noget at gøre med at jeg bruger firefox.
Kunne i ikke også sætte en max limit på antal indlæg i et emne. så der f.eks kun var 20 indlæg til et emne, før den så gik til næste side, lå mærke til at i dette emne skulle man jo næsten scrolle i en uendelighed.
Jan g - Ja naturligvis det gamle vil vinde, men lav en afstemning om ½ - 1 år og det gamle vil blive stemt ned. Mennesker er pr. natur ikke glad for nye tiltag, det ses ikke kun her, men også på f.eks facebook, lige så snart de ændre noget, skriger og tuder folk, lige som du har gang i, men efter noget tid, ser de lyset og synes faktisk det er rigtig godt.
Til andre, stop jeres flæberi, kan i virkelig ikke bruge siden, er jeg ret sikker på i bare kan slette Jeres profil, de par stykker som gør det er nok ikke det helt store tab for Bazoom.
Til folk som gør det, held og lykke med at finde en lign. side.
Blogger
Jeg kan se 10 annoncer på din profil nu: http://www.bilgalleri.dk/marked/sogeresultat?page=1&sort=1&userid=4014
hvor mange burde du have?
maj 2003
Blogger
Vi plejer ellers ikke at bruge PM til support - men har lige gjort en undtagelse, da vi ellers ikke vidste hvor vi skulle skrive til dig henne - der er sendt en PM til din fars konto - vi håber det hjælper dig. Skriv gerne her i tråden om det gik godt
Blogger
Er du sikker på du fik dem forlænget? Denne udløber fx. allerede i nat:
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1473196-opel_astra_f_16i_med_syn_billig_skal_vaek_nu
Skriv til os her http://www.bilgalleri.dk/faq hvis du stadig tænker det er en fejl - så skal vi prøve at hjælpe
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 268
jeg mener i kan sku da ik kalde det for bilgalleri mere ,det er nærmere facecar !
hvad skal det gamle site koste ? kan det købes ?
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 268
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.149
Det er heller ikke til at søge på markedet, hvis man søger en bestemt model, det er noget rodet det hele syntes jeg.
Djarnis
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
For at komme til bunden kan du bruge "ctrl + end"
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 625
Nu skriver jeg squ alligevel
Umildbart lyder det at der bliver lyttet væsenligt mere her. End der gjorde på Hifigalleri.
Jeg syntes det er hamrende ærgeligt med det nye design.
1: Det er langt mere forvirende
2: Det er for lyst
3: Der er for mange reklamer
4: Der har været mange start problemer
5: Siden virker langsomere (Kan dog bare være mig!)
6: Man kunne have håbet, at et nyt design i det mindste var optimeret til Smartphones og tablets. Det virker helt af røven til både på 4s og ipad 2
Der er sikkert mere. Men ikke jeg kan huske mens jeg skriver.
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.996
Men design layoutet det er VIRKELIGT dårligt!!! Håber i vil prøve at arbejde videre på designet!!
jun 2010
sep 2008
Og det vist ret klart, hvilket folk bedst kunne li.
siger ikke det gamle design skal tilbage, men gerne noget mere lignende det, ihvertfald farve mæssigt, og et mere brugervenligt design.
det her jo bare en pengemaskine.
mar 2005
sep 2004
Marcel >> Det er nok primært dem der er utilfredse der klikker i den afstemning, resten gider ikke, så du kan ikke rigtig bruge det til noget.
Der har været en del startproblemer, men det meste er blevet rettet siden de lancerede de første sider i det ny design.
Derudover har du taget et billede af "forum" siden, og ikke forsiden på den gamle. Så de kan ikke rigtig sammenlignes. Det eneste der er lidt uoverskueligt på den ny side er vel forsiden?
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
Ved min celica står der f.eks. 6 stemmer når man går ind under min profil, men bilen har 117.
sep 2008
maj 2006
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 669 Svar: 5.153
Bilgalleri. Trængte til et nyt design og til rette op på en masse fejl. En opstart kræver altid tilpasninger og det gør denne side også..
Jeg syntes det er super fedt, at de viser, at de faktisk gerne vil lytte til brugewren og samtidig også vil lave lidt nyt på siden...
Jeg syntes sku det er super fedt gjort og ja det ligner idkke det andet design, MEN det skal det jo heller ikke, for det er jo NYT
Dejligt og opfriskende. er sikker på det nok skal blive godt, når man lige har lært det , at kende, men som man ofte siger, så er det typisk, at mange mennesker ikke kan lide, at SKULLE lære noget nyt, vi er vanne mennesker og vil heslt have ALT skal være som det hele tiden er. det er sundt at prøve noget nyt
LIKE
sep 2004
Dr.Djarnis "Opel Professoren" >> Her er der en rød firkant med et tal foroven ved siden af beskeder, det er for mig ligeså synligt som det "gule lyn" var før i tiden.
sep 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 98
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 15 Biler: 12 Emner: 45 Svar: 291
maj 2006
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 623
Det er ikke accetabelt.
Jeg sidder på en helt normal PC som er fra i år, så det er ikke performance der er issuet.
Det er specielt galt når man sidder og læser i forum tekster, som f.eks. denne tråd.
/Steffen
jan 2007
Følger: 110 Følgere: 128 Biler: 43 Emner: 2 Svar: 48
Jeg ved ikk helt endnu med den her nye side de har lavet, jeg skal nok lige vænne mig til den for der er både negative ting ved den men synes også at der er positive ting ved siden.
Og som så mange andre skriver så sletter jeg ikk min profil da jeg som så mange andre lever og ånder for biler og aldrig i mit liv kunne undvære det. !!
Og man skal jo også kunne vise det frem hver gang man har bygget en ny bil, så jeg vil give mig tid og prøve at sætte min ind i det nye system, regner dog med at i arbejder lidt mere med de forskellige ting herinde, men igen ( Rom blev jo heller ikk bygget på en dag )
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 22
sep 2004
Steffen D >> At computeren er fra i år, har intet med at gøre om den har performance nok eller ej, men når det er sagt har jeg ikke oplevet hakken på nogen af de computere jeg bruger til dagligt, selvom de har forskellige opsætninger. Men nu har jeg også for vane at bruge Mozilla Firefox, og den giver generelt ikke problemer her. Og scroll kan jeg nemt...
chris a >> Der står ellers markedet skulle være forbedret ? Men alt andet lige, jeg bruger stort set aldrig markedet, og kender egentlig ikke mange der bruger markedet jævnligt. Så jeg kan ikke udtale mig om det er blevet bedre eller dårligere.
morten b >> I toppen klikker du på " Følg dette emne » ", hvor du så kan slettet dit abonnement på emnet...
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 55 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 29
jun 2010
Kan som skrevet før og andre også har skrevet stadig ikke slette beskeder i beskedcenter.
mar 2007
Følger: 92 Følgere: 89 Biler: 5 Emner: 94 Svar: 444
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Jeg er også gjort til admin i flere forummer da gruppe opretterne ville smutte. Men ingen af dem er smuttet endnu. LOL
Syntes ikke de film hakker nær så meget i dag.
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 55 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 29
feb 2006
Følger: 39 Følgere: 16 Biler: 12 Emner: 76 Svar: 274
jeg gider simpelthen ikke bruge mere end 5 min på det nye...
I kan kalde det nye bilgalleri for noget andet og lade den være til de 15-20 medlemmer der godt kan lide den,
tage et kig på denne tråd.. 7 ud af 10 vil have dat gamle bg tilbage.
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Svar: 3
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 8
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 218
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
Kan i ikke gøre at når man trykker på "beskeder" øverst på forsiden, så ryger man direkte til beskedcenter.
Jeg er ret irriteret over alt den flytten markør (specielt på mobilen) når man skal ind i sin indbakke, jeg kunne meget bedre lide da det bare var "klik" og tadaa.
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
dec 2007
Der fra skulle i kunne slette jeres konto, hvis ikke ønsker at være bruger her inde længere..
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 64 Svar: 1.130
Kan heller ikke vælge den tidl. bil funktion
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
Alle de der halve tråde man kan google sig til eller finde via søgefunktionen er irriterende.....
"årh ja tak, Peter T, det var lige det der skulle til for at løse mit problem"...
så scroller man lige op....nej...der er ingen i tråden der hedder Peter T, og det er ikke bare fordi han har ændret navn til "xxxxxx", men det er helt væk...TRÆLS...:-D
okt 2010
og at kan satmer ikke værer rigtig at folk med langsomt net eller en computer der ældre end 1år ikke kan bruge siden uden den hakker helt vildt.
hvorfor har man flyttet de mest brugte funtioner?
hvorfor skal jeg vide hvad alle har kommentere på en annonce,? drop de facebook ting.
som andre har efterlyst. så giv os det gamle design. indtil i har GENNEM TESTET den nye design og så lader det blive frit for dem der vil at bruge det nye...
har ikke noget i mod nyt! men har noget i mod idioter der mener det ok at skifte design der hakker. og er fyldt medfejl og samtidig sige "velkommen til en nyt og bedre bilgalleri" føj ville sku være rart fedt at havdeprogramørens job tænk at tjene penge på at levere sådan noget halvfærdigt lort
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 282 Svar: 1.063
Hvorfor kommer mine Statusbeskeder ikke ud på forside?? Og som sagt ER jeg VIP bruger????
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 759
Det der fanden, sku, helved osv har intet med konstruktivitet at gøre....
Prøv at være et lidt objektiv, det er bare så pisse nemt at rakke noget ned.... Hjælp dem i stedet for med at få det her til at fungere... Det er da klart der lidt start problemer når baboom spænder så vidt som de gør....
Jeg har vænnet mig til det... Selvfølglig er der nogle ting der skal rettes. Men kan kun henvise til FAQ hvor man Kan lave en support sag.... Og tingene bliver skam løst som de kommer frem i bunken hvor de sikker prioterere problemet....
Tag nu sammen for pokker.... I kan sagtens brokker jer over det her... Men at tage jer sammen til at give ordentlig stemmer osv og skrive til HA' er når emner er placeret forkert eller direkte ikke stemmer overens med reglerne, dobbelt annonce, fakses osv kommer ind ja så kniber det da pokkers meget
mar 2008
Følger: 88 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 3.954
maj 2004
maj 2004
jul 2006
Følger: 104 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 150 Svar: 479
maj 2009
Følger: 81 Følgere: 386 Biler: 32 Emner: 61 Svar: 521
apr 2003
Følger: 54 Følgere: 60 Biler: 9 Emner: 58 Svar: 2.862
Er man i et gruppe forum, er der på højre side en står grøn boks "Opret Emne".
Denne knap har dog overhovede ikke den funktion til det gruppe forum man kigger i, men det store åbne forum.
Link: http://www.bilgalleri.dk/grupper/100nx/sogeresultat
Der skal man jo ikke ind i forummet på gruppen for at skive et indlæg med gruppens forside.
Link: http://www.bilgalleri.dk/grupper/100nx
Det burde rettes, utrolig misvisende og bøvlet at finde rundt i.
jun 2003
Følger: 33 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 56 Svar: 168
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
Blogger
Det er absolut en fejl! Mange tak for tippet, vi retter det hurtigst muligt.
Daniel ~ BMW & Toyota -:
Godt du kan lide det. Vi har faktisk “din profil” på planen for ting der lige skal justeres lidt. Og Rating af brugere kommer også engang - dog går der lidt tid her
jones !:
Dine statusbeskeder burde skal også komme på forsiden. Måske har du skrevet dem i en travl periode, så andre nåede ind foran dine inden du fik set dem på forsiden?
Vi undersøger om vi kan gøre noget ved “hakkeriet”
Brian O:
Vi har en generel politik om at man skal kunne fortryde hvad man har skrevet. Det betyder også at man kan slette beskederne. Men vi har overvejet, at der står “Besked slettet” i stedet for vi bare fjerner det hele. Så har andre brugere en chance for at vide, at der har stået noget engang...
Neno L:
Vi har pt lidt problemer med “tidl. bil”-funktionen. Arbejder på det.
Du skulle gerne kunne slette private beskeder nu.
Paul L:
Vi arbejder på at billedupload via iPhone/iPad kan lade sig gøre.
Nick J:
Det var så lidt, vi er glade for at have dig “rigtigt” tilbage
Steffen D:
Vi arbejder på at det ikke skal “hakke” så meget, stay tuned!
Tommy P:
Tak for de flinke ord - vi ved godt der er nogle små tekniske bugs, men vi arbejder hårdt (hele ferien faktisk :-)) på at løse dem. Og som du siger, så lytter vi meget til jer, så sig endelig til hvis vi kan gøre noget anderledes eller bedre.
Foliemann .:
Vi læser alle kommentarer, men kan ikke altid nå at svare alle, der kommer med forslag, desværre. Der er lige nu 17 gallerier og folk opretter flere tråde til feedback, så der vil være smuttere
Men tak for din feedback!
vh Simon/BilGalleri
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 1.160
Har sværet ved at se det skulle være nemmere at finde rundt , det er blevet rodet og uoverskuelig , det er ikke brugerne der har fået noget ud af det nye design , de andre gallerier er der også stor utilfredhed , tror bare ikke i har opdaget det endnu.
God sommer Vh Palle
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Svar: 1
Hvorfor er min salgsannonce væk (helt væk) ????
Er det mening at gamle annoncer (oprettet før det nye site) skal forsvinde??
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 96 Svar: 475
okt 2010
og en hifiside jeg ikke pt kan huske navnet på...
ja kunne slette min bruger men vælger at beholde den. stå jeg og mangler svar på nogle ting kan jeg stadig lukke alt ned og bruge 3-4gange så langtid på at finde svar her inde. ikke af lyst men af praktiske årsager min profil stadig er her inde... forhelvede det er trist siden er blevet så ringe...
hvorfor sku vi bære over med bazoom ? de vælger at smide en ny side på banen der er så probbet med fejl og køre så sløvt at man sku tro det var DSB eller den nuværende regiering der havde overtaget styrringen...
det sku ikke svært at teste lortet inden man gå i luften. test det interent i engod periodesideløbende med det gamle BG kørte ufortrødent...
forstå ikke hvorfor man sku rykke på de mest brugte genveje, tvinges til at se opdatering på logment, kommentare på anoncer osv i et stort felt på forsiden. hvorforkan jeg ikke lukke det... hvorforskal der værevideo´er på forsiden... fådet væk i en undergruppe... meget bedre forside vi havde på det gamle BG.
undre mig i ikke har også kræver VIP for at skrive på annoncer i markedet. nu hvor i alligevel ødelægger ting og vil havdepenge i kassen...
hvorfor kan praktiske tiltage ikke blive gennemført. nå latterlige fungtioner som "synte godt om", "del med andre" og youtube video´er direkte på forum´s kan blive til noget... men ting som ville give mening. eks bedømmelse afsælge. et ordenligt markedet (ved godt i siger i arbejder på det, men forhelvede sådan noget burde sku fungere inden siden blev lanceret). overskueligthed. et setup der ikke kræver 40gb internet for at fungere...
TAGE JER SAMMEN. smid det gamle BG tilbage indtil det nye layout er gennemtestet, brugervendligt for folk der ikke bruger Facebook, fungere på almendelige pc. desing som ikke er gråt i gråt. lidt farver skader ikke og gør det nemmere at dele ting op og som... er super ked af der ikke er noget alternativ til jeres side for ville klart give dem en chance så længe lortet her er så fyldt med felj...
nu til lidt ros.
kunne køre ibund på siden på 22min.
apr 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Emner: 80 Svar: 1.088
nov 2005
Følger: 91 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 44
har været bruger siden 2005 og har brugt det rigtig meget i perioder, men nu tror jeg sku brugeren skal slettes, for som det kører nu så vil jeg ikke komme til at bruge det..
HVORFOR ØDELÆGGE DET????
apr 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Emner: 80 Svar: 1.088
Jeg var inde i marked og ville søge efter en bil. men det var ikke helt muligt.
for jeg ville søge efter model og det kunne ikke lade sig gøre.?
mar 2007
Følger: 173 Følgere: 167 Emner: 233 Svar: 245
mar 2008
maj 2012
Følger: 17 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 33
Men paginering kunne skam ikke skade i tråde af denne størrelse
Og Michael S: Caps lock gør dig ikke mere seriøs at se på.
maj 2006
BILGALLERI: Hvornår får man svar på spørgsmålene?
Og hvorfor er ikke alle billeder store? Det giver ikke meget mening at være vip, når det er små billeder.
apr 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 207
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Den er nu blevet rykket op oven i BILLEDERNE, så selvom det kun er ganske lidt den fylder så er mit første billede under min Brabus hvor der står noget andet tekst i billedet (BRABUS 3.6-24) er nu overskrevet af den anden tekst der normalt før stod UNDER billederne...
Det må i da godt lige få rettet så vores billeder kan stå fri for andet gøgl end det vandmærke i lægger på dem, som i øvrig nogle gange både står Bilgalleri og Bazoom oven i hinanden og det er ikke fordi billedet er gemt med dette vandmærke og oploadet igen.
Jeg syntes også taget i betragtning at det har kørt SÅ LÆNGE på eks. cykel galleri.
Hvorfor skal man så til et rette fejl igen igen igen når man smider den nye platform op på de andre gallerier ???
Der har jo været alle chancer for at prøve køre platformen på netop 1 galleri først og SÅ smide det op på resten af gallerierne.
Der er så mange iøjen faldende og direkte indlysene fejl at det ganske enkelt ikke kan være rigtig hvis man skulel have kørt bare en hurtig gennemgang inden man smed siden op.
Jeg siger stadig, jeg kan undværre alle de der fancy tiltag i form af facebook gejl, og havde ingen problemmer med det gamle BG design der virker end design for designets og fornyelsens skyld.
Men der har måske været nogle rettigheds problemer hvis Bazoom har været solgt og købt af nye ejerer eller hvad ved jeg, så kunne jeg forstå det.
Men den udmelding har jeg ikke hørt noget om.
maj 2006
Lav det om som det var....
Og svar venligst på spørgsmålene.
Men nu kører det da i det mindste lidt hurtigere. Men også kun lidt.
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 513
Det er meget forvirrende og virker helt trykket sammen det hele.
Det er uoverskueligt at finde rundt i synes jeg.
Lav noget så man selv kan vælge mellem gammelt eller nyt design, så ville alle folk være glade.
okt 2010
jan 2005
Jamen er da realistisk. er godt nok ik den store computer nørd, men der findes da masser af sider hvor man selv kan vælge design osv. Ihvertfald farver, skins osv
sep 2008
Er enig i idéen er fed, men som dig siger, det ville ikke være en mulighed.
begge sider fylder rigtig meget, og ja der sider du kan vælge skins osv. men det ville blive rigtig langsomt hvis begge sider sku bindes sammen, og det ville gå ud over funktioner, design osv når fks en annonce blev oprettet på det ene design og vist på det andet.
jan 2005
Vi må jo bare lærer og leve med det som det er.
sep 2008
Jeg er stadig skeptisk over det, men vi må jo bare finde os med det.
Og fis hul i det, jeg syntes det dårligere end det andet men jeg forlader ikke siden.
apr 2003
Jooo det kunne man godt, for hvis du ser stort på det, er det her bare et nyt skin, med nogle nye funktioner.
Det er stadig den samme database, så er det bare hente det frem på det skin/tema/layout som man gerne vil have
Og en anden ting.
Denne side fungerer rigtig dårlig på Android mobil.
maj 2006
Hvis det var gratis var det en anden sag, men nu er vi jo forholdsvis mange som har betalt, men hvis ikke der bliver ændret på fejlene, så stopper jeg med at være vip.
sep 2008
og se forkert ud, for du kan tilføje flere ting her i annoncer end i det andet.
okt 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 277
Det jeg vil frem til er at det ville være super fedt hvis man kunne fjerne den
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 123 Svar: 1.770
jul 2003
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 5 Svar: 211
Men hvorfor når man er i marked, kommer de sidst oprettede ikke øverste?
Kan da ikke passe at man skal sortere dem hvergang ..
jan 2005
Enig. De nyeste annoncer osv har da altid lagt øverst.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 105 Svar: 515
Utroligt at man ikke selv kan vælge layout nu hvor lavet et rip off af facebook der kan man sgu selv vælge layout. Det er kun amatøre der laver sådan noget for man ikke selv kan finde på noget samt hvad skal vi dog med en jeg er enig knap når man ikke kan være uenig. Velkommen til det nye facecar.dk
nov 2010
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 104
Der blev lagt en ny version ud for et par dage siden med diverse rettelser, bl.a. skulle problemet med at det "hakker" når man scroller være afhjulpet.
@Mark U: Mht. til det med de nyeste annoncer, så ligger de også øverst når jeg går ind under markedet. Hvordan søger du? Er det med fritekst-søgningen?
Mvh
Kenneth - BilGalleri
apr 2004
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 10 Emner: 74 Svar: 131
sep 2004
Følger: 135 Følgere: 141 Biler: 10 Emner: 534 Svar: 1.614
Jeg syntes det kunne være LÆKKERT hvis det var muligt at der stod hvilke fil typer i kan konvertere når man vælger at uploade en video.. Den info mangler ;)..
Når vi står på "hændelser på bilgalleri" så mangler den knap "fjern alle" ligesom den er til "nye gruppe emner" ..
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 126
nov 2010
@Nielsen: Vi kigger på begge ting, burde være nemme at fixe. Jeg mener faktisk den med "fjern hændelser" er lavet, men ikke lagt live endnu (jeg er på ferie, så har ikke 100% overblik over hvad de arbejder med derhjemme, men tjekker lige)
@johnny j: den kigger vi også lige på
Tak for tippet.
Mvh
Kenneth - BilGalleri
nov 2010
...Og det vil fremgå på video-upload-siden næste gang vi lægger en ny version ud. Tak for tippet
nov 2010
maj 2006
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 56
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 1.574
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 92 Svar: 1.011
Kommer bare med:
V
i fandt desværre ikke noget til dig.
Prøv evt. at ændre i din søgning eller klik her for at nulstille søgningen.
Både i Firefox og IE
Blogger
Brian O: Du spørger ind til, om indlæg af slettede bruger bevares i det nye system - det gør det ikke. Men vi har det på vores liste over forslag
Dr. Djarnis: Vi kigger nærmere på landsinddelingen - Midt/syd/vestsjælland lyder ikke helt korrekt. Med hensyn til dit spørgsmål om små billeder, kan du så beskrive det lidt nærmere? Kan du ikke se billederne i storbilledvisningen?
Brabrus: Kan vi få dig til at sende et screenshot til support@bazoom.dk, hvis du stadig har problemer med at noget tekst overlapper.
Der er et par stykker, der har skrevet, at søgningen i markedet nulstilles, når man søger på pris. Problemet opstår, når man trykker på enter i stedet for søg. Dette bliver som Kenneth tidligere har skrevet rettet ved vores næste upload.
Det er ferietid pt. så der kan gå lidt længere tid mellem svarene her i tråden, så har I et teknisk problem, så skriv til os via kontakt på www.bilgalleri.dk/faq , så ser vi på problemet hurtigst muligt
Mvh. Rikke/BilGalleri
maj 2006
Ikke alle af de profilbilleder og fotoalbums, som jeg har set, har jeg kunne få til at vise i storbilledevisningen.
Jeg syntes billederne af ens venner er for små i forhold til før, og kan det stadig ikke være muligt at vise alle venner som før, uden man skal klikke videre?
Kommer logmenter igen?
Og de samme søgemuligheder under f.eks. biler?
For 2. gang: Og man skal selv sidde og lede for at se om man har fået beskeder, eller der er skrevet under ens biler eller annoncer mv. Kan det ikke laves så det blinker eller er markeret som før?
Er markedet opdateret så man kan udfylde flere kriterier, uden den automatisk selv søger midt i det hele?
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 92 Svar: 1.011
Okay, det virkede! Havde slet ikke set at man skulle det, men super! Tak for hjælpen!
Blogger
Billederne af dine venner - er det på "Min konto", du mener? Der er umiddelbart ikke planer om at ændre på størrelsen af disse.
Logmenter kommer ikke igen - der er nu i stedet statusbeskeder, som du kan finde på forsiden samt på "Min konto".
Hvis der er kommet en ny hændelse, så vil du kunne se disse som et tal i en en lille rød boks ved "Beskeder". Du kan se hændelserne i den dropdown, der kommer frem eller gå til "Min konto" for at se alle hændelser.
Hvis man klikker på et søgekriterie i markedet vil søgningen ske med det samme - og det er meningen, men man kan sagtens tilføje flere søgekriterier herefter. De søgekriterier, du efterspørger - er det i gallerisøgningen eller markedet? Og hvilke søgekriterer, tænker du på?
Mikkel B: Det var godt
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Blogger
Det fremgår nu, hvilke videoformater, vi godtager, når man vil uploade et videoklip.
Man kan nu fjerne alle hændelser på "Min konto" - ligesom man kan ved gruppeemner.
Man kan igen vælge tilknytning til sit galleri - og dette bliver vist på "Min offentlige profil" - ligesom gallerierne også bliver vist i den rækkefølge man selv har valgt.
Mvh. Rikke/BilGalleri
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
maj 2006
Det er Dr. Djarnis.
Jeg er ikke siden støt på det problem med små billeder i visning af profiler og annoncer, men skal da gerne hjælpe med det, hvis jeg støder på det igen.
Ja det er korrekt forstået, de er jo noget mindre end før? Hvorfor bliver det ikke i samme str. som den tidligere version? Det er meget gnidret at se på.
Ok, det var godt nok ærgeligt.
Ja det er jeg klar over, men det er jo ikke kun ens egne annoncer, men også dem man abonner på? Før var det kun ens egne, og andres var under beskeder til andres annoncer. Hvorfor bliver dette ikke rettet som det var tidligere? Det var lettere, at holde øje med ens egne og andres, nu er det bare en stor sammen smeltning af alt muligt, hvor man skal bladre det hele igennem for at se om folk har skrevet under ens annoncer, biler, videoer, fotoalbums osv.
Kan I ikke gøre det sådan, at man kan markere enkelte annoncer som f.eks. skal slettes eller forlænges som før?
Samt beskeder i indbakke og udbakke, nu skal man slette hver enkelt, frem for at markere f.eks 15 af gangen. Det tager længere tid end før.
Ja det er både under galleri og marked. Det tager bare meget længere tid, hvis man ønsker at se om der er kommet nye profiler, hvem der er sidst opdateret og bedst bedømte. Eller under marked at man skal vente på opdatering, for hver enkel emne, som man ønsker at søge efter. Det ville være noget lettere, hvis man kunne udfylde alt på en gang, og så søge. Ligesom før.
Det virker underligt at der skal være så mange fejl på den nye version. Eftersom at den gamle fungerede perfekt for langt de fleste brugere.
Og det skulle slet ikke kunne lade sig gøre,med de fejl, når jeres ansatte praler med deres kompentenser.
Jeg føler det som bondefangeri, da vi ikke får hvad vi har betalt for.
Jeg har betalt vip til den gamle side og til de betingelser.
Men den nye side som har fået overført min vip betaling, har andre krav, indstillinger samt betingelser og disse er ikke i nærheden af den gamle aftale.
Jeg har svært ved at acceptere disse, da den nye side og betingelser ikke svarer overens med den gamle og dens betingelser.
Det svarer i min verden til at bestille og betale for en Lamborghini, men da den skal leveres kommer der en Lada, dog har de 3 ting til fælles.
De starter begge med L.
De har samme farve.
Og de koster det samme.
Djarnis
maj 2006
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 1.347
Den kan kun vise op til 67 sider.
Pris fra og til virker ikke.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.661
DET ER EN OMMER, VÆK MED DET!
nov 2009
Blogger
Allan R: Vi er klar over, at den gule bjælke kan være til gene for nogle brugere, specielt i forum - den er dog meget nyttig andre steder - f.eks når man har gennemført en betaling. Vi kigger på, om der skal ændres på det, som det ser ud nu.
Mr. P: Vi sørger for at rette fejlen med, at man kun kan se 67 sider. Du skriver, at pris fra og til ikke virker - umiddelbart ser det fint ud herfra. Husker du at skrive tallene uden punktum eller komma? Altså f.eks 100000 og ikke 10.000?
Dr. Djarnis:
Du kan slette og forlænge annoncer under "Mine annoncer" - her kan du vælge at forlænge alle eller forlænge enkelte annoncer.
Umiddelbart ser det ikke ud til at gå langsommere her, når man skal se på f.eks afventende biler.
Vi tager dine input om en klarere opdeling af hændelssesystemet med videre.
Hvis du vil slette flere beskeder af gangen, så kan du gøre det her - du markerer blot de beskeder, der skal slettes: http://www.bilgalleri.dk/minkonto/indbakke
Det burde meget gerne være de nyeste annoncer, der bliver vist først.
Der vil desværre altid kunne fiindes fejl, når man lancerer noget nyt - vi arbejder på at løse disse fejl hurtigst muligt, og vi håber da at du bliver glad for sidens funktioner med tiden.
Mvh. Rikke/BilGalleri
okt 2010
satmer ikke timing eller kvalitetssans der er udpræget hos jer.
har selv problemer med værd gang jeg klikker ind på et galleri eller anonce skal jeg opdatere siden en gang for at kunne bladre i billederne...
maj 2006
Jo det tager længere tid at søge, når den automatisk opdatere og søger på ny, for hver ny kriterie man udfylder.
Mht. til sletning af beskeder og annoncer, så så jeg det igår, men har ikke før lagt mærke til denne mulighed.
Det er de ældste annoncer som bliver vist først.
Men nu er denne opdatering kun ny på bilgalleri, den har været brugt i længere tid på andre gallerier, og der har de samme fejl også været, og har været nævnt der, derved burde de være undgået her.
Vil der være mulighed for at kunne ændre i beskeder, indlæg mv. som før?
Djarnis
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 1.347
Pris virker. Måske er det bare mig, men synes ikke det virkede før. Det er meget muligt det første.
Valg af årgang fra og til virker ikke.
Og stadig kun 67 sider i markedet, men hey, I skal da også lige have en chance
Blogger
Ketil S: Vi tager dit input om den gule bjælke med videre.
Dr. Djarnis:
Hvis man f.eks søger i markedet på biler - denne søgning: http://www.bilgalleri.dk/marked/bil?page=1&sort=1 Så kommer resultatet frem med nyeste annoncer først. Hvor er det du oplever, at det ikke sker?
Det er sådan at gallerierne bruges forskelligt på gallerierne, derfor kan der sagtens være fejl, som desværre ikke er opdaget før nu. Vi sørger selvfølgelig for at rette disse hurtigst muligt.
Der har ikke tidligere været mulighed for at ændre i indlæg, som der er nu med "redigér"-funktionen. Hvad tænker du på med ændring af beskeder?
Mvh. Rikke/BilGalleri
mar 2007
Jeg oprettede igår men når man søger under f.eks Seat Leon så ligger den midt mellem gamle annoncer fra Marts 2012 på side 3 eller 4 ?
Og kan forum ikke laves så sidste oprettede indlæg ligger i toppen fremfor i bunden så man slipper for at scrolle så langt hver gang. ?
Blogger
Med hensyn til sorteringen af forumindlæg, så er der meget delte meninger om, hvad der er det rigtige. Vi har valgt at det nyeste indlæg ligger nederst. Men du kan i hvert tilfælde slippe for at scrolle ved at klikke på enten "Besvar indlæg" i toppen af emnet - eller ved at klikke på "Gå til bunden", som ligger under startindlægget i højre side
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 790
mar 2007
dec 2007
Det er ikke særlig gennemtænkt, den fjerne i den tid den er oppe, totalt sidens funktioner.
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 7 Emner: 193 Svar: 1.271
jeg siger mange tak BG
nov 2009
nov 2009
(det kunne man jo før i ændrede sitet)
dec 2007
Virker hos mig.
nov 2009
nov 2009
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.384
den lille tommelfinger som man kan like på - hvorfor er der mulighed for at like sine egne indlæg?
og fluebenet i <i>følg dette emne</i> så vid jeg husker kan / kunne man deaktivere det i den gamle udgave af BG og BB
andre sites kan man selv ændre i en del af indstillingerne, kunne dette ikke også indføres hos BAZOOM således at dem der vil have nye indlæg overst kan få det, og dem der vil have gamle indlæg øverst også kan få det?
maj 2006
Det er under ens egen side, når man kigger på annoncerne, så er det de gamle som står øverst, der er flere andre som også har beskrevet dette.
Før var det muligt at ændre ens egne beskeder under biler, dette er ikke længere muligt. Bliver det lavet om?
Djarnis
Blogger
Fluebenet burde du kunne fjerne, inden du opretter et indlæg? Men hvis du først har oprettet abonnementet, skal du slette det via "Min konto" eller via linket "Følg ikke længere" i toppen af emnet, for at undgå notifikationer. Så er det ikke nok at fjerne fluebenet.
Vi tager dit forslag om mulighed for at ændre på rækkefølgen af indlæg med videre.
Dr.Djarnis: Ok, det tager vi med videre
Det er muligt at slette andres og egen kommentarer under ens gallerier - der burde gerne stå "Slet kommentar" under hver kommentar.
Mvh. Rikke/BilGalleri
jul 2003
apr 2003
Den burde blive hængende, så vi ikke vender tilbage til de gamle fjolleri, men et "hvorfor bliver min bil ikke optaget" indlæg.
Det er i mine øje en fejl der burde rettes
nov 2009
maj 2006
dec 2007
Er det ikke muligt at få delt de lange emner/indlæg op i sider, så man ikke skal scrolle sygt og når indlæg bliver så lange så påvirker det min browser, jeg ved ikke om det kun gælder for mig, men tag f.eks. dette indlæg. http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/888150-det_her_er_maaske_en_daarlig_ide_men
Det bryder min broswere sig ikke om det gælder både chrome firefox og EI.
Dette kunne muligvis løses ved man deler indlægget op i sider.
Blogger
R.B: Tænker du på, at man kan fjerne det i tekstfeltet? Ideen er, at man kan fjerne teksten, hvis man gerne selv vil skrive en uddybende forklaring.
Dr. Djarnis: Det vidste jeg faktisk ikke var muligt før, så der er vi gået forbi hinanden Jeg tror ikke, det er meningen, at man skal kunne rette i kommentarerne - i hvert tilfælde ikke i længere tid, end det f.eks er muligt her i forum. Men vi tager forslaget med videre.
Scapegoat: Vi har forslaget på listen, så jeg kan ikke give dig noget svar, om det bliver indført eller ej. Men du kan i hvert tilfælde undgå at scrolle, hvis du klikker på "Gå til bunden" eller "Gå til toppen". Hjælper dette på browseren?
Mvh. Rikke/BilGalleri
apr 2003
Nej, hvis nu afviser en bil, om jeg skriver en besked eller vælger en fra dem i har sat ind, lige efter jeg trykker "Afvis", har jeg mulighed for at slette hele min kommentar, den laver.
Afvis points forbliver dog.
Man burde måske kunne rette kommentar, men ikke slette det hele, så kunne man jo ligeså godt have det som før i tiden
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 298
nov 2009
jul 2003
Det kører overhovedet ikke efter relanceringen. Folk venter flere dage på at blive stemt ind.
Enten bør i lave et helt nyt system, eller også bør i ændre så der er løbende udskiftning på forsiden. De biler der kommer om på side 2 og 3 ligger der meget, meget lang tid.
Desuden synes jeg ikke man bør kunne se hvor mange velkomst og afviserpoint der er, før man har afgivet sin stemme. Det ser ud til folk stemmer efter hvad andre gør, og det er skidt når det er afviserpoint vi snakker om, og der ikke er nogen grund til dem.
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
jul 2004
Hvorfor kan jeg ikke slette mine stemmer som jeg har gide ander biler??
Når jeg går ind i min profil og går ind under mine bedømmelse og derefter trykker på slet bedømmelse bliver den ikke slette?? Hvorfor?? Er vip medlem??
Blogger
Jones: Kan du stadig ikke slette dine stemmer?
Mvh. Rikke/BilGalleri
jul 2004
jul 2008
og hvad med den demesnbjælke som I lovede ville være væk for nogle dage siden???
nov 2009
nov 2009
nov 2010
jul 2008
prøver lige igen.....
<i>Hvorfor kan jeg ikke se dette emne i min oversigt på de emner jeg har abonnering på??
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
jul 2008
jamen det er jo ligesom når bilen skal på værksted det her....
nu står emnet i min oversigt - meget mærkeligt
men en ting der kunne være sejt at kunne i oversigten, det var at man kunne sortere efter navn, dato eller kategori
når man er i et fotoalbum og den som har oprettet albummet skriver, så står der under hans navn at det er Fotoalbummets ejer, dette kunne også våre en fin detalje at få på de almindelige forums emner
jul 2008
jul 2008
Blogger
Vi tager dine forslag om sortering og markering af emnets opretter med videre.
PølleBob: Hvis du vil afmelde et abonnement skal du enten gøre det via "Min konto" -"Abonnementer" - eller ved at klikke på "Følg ikke længere" lige over startindlægget.
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2010
Følger: 38 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 176 Svar: 1.701
feb 2010
maj 2011
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 283 Svar: 1.077
feb 2010
Blogger
Derudover har vi lavet nogle smårettelser rundt omkring på siden - f.eks ser indstemningssiden lidt anderledes ud nu: http://www.bilgalleri.dk/galleri/afventeroptagelse
Og måske viI I også bemærke, at man nu lettere kan se, hvem der har oprettet det indhold man kommenterer på. F.eks kan man her i tråden se, at svar skrevet af BG, har en lidt anden farve - da vi har oprettet indlægget.
Til sidst - men ikke mindst - har vi på forsiden fået implementeret en feedback-funktion på forsiden, hvor I kan dele alle jeres gode ideer og forslag til forbedringer af det nye design med os.
Så hvis I har gode forslag, så del dem gerne med os
Mvh. Rikke/BilGalleri
okt 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 277
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
maj 2006
Kan i ikke ændre ens bedømmelser som de var før?
Der kunne man vælge mellem f.eks. nyeste, ældste, bedste, dårligste osv.
Nu er det jo alfabetisk? Så de sidste kan man ikke lige finde?
Djarnis
Blogger
Pøllebob: Vi tager dit forslag med videre Hvis du vil afmelde dit VIP-abonnement, så kan du nemt gøre dette ved at gå til "Min konto" - "VIP-abonnement" og klikke på afmeld, så stoppes abonnementet fra næste måned.
Dr. Djarnis: Vi tager også dit forslag med videre Når du skriver, at man ikke kan finde de sidste, hvad mener du så?
Mvh. Rikke/BilGalleri
maj 2006
"Der kunne man vælge mellem f.eks. nyeste, ældste, bedste, dårligste osv.
Nu er det jo alfabetisk? Så de sidste kan man ikke lige finde?"
nov 2010
Følger: 17 Følgere: 18 Emner: 5 Svar: 83
mar 2008
sep 2004
Blogger
Ford Brian: Nej, man skal være VIP for at oprette annoncer
Nielsen: Hvis du sletter en ven, så skulle det gerne fungere således, at man ikke længere kan se statusopdateringerne under "venner". Og det samme sker selvfølgelig hos den tidligere ven.
Mvh. Rikke/BilGalleri
mar 2008
Blogger
Pøllebob: I det nye design er prisen for VIP pr. måned 39 kr. via sms og betaler man med Dankort, så er prisen helt nede i 24 kr. pr. måned.
Mvh. Rikke/BilGalleri
mar 2008
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Håber det er i orden jeg lii fletter et spørgsmål om Baboom ind her ;)..
Er det helt droppet også i fremover med VIP på Baboom? For syntes ikke jeg kan se nogle steder at man kan købe VIP lige nu i hvert fald..
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
maj 2008
Følger: 75 Følgere: 48 Emner: 1 Svar: 691
nov 2009
DU HAR NU OPRETTET ET INDLÆG.
Jo tak, vi er jo ikke retarderede, få den nu bare væk som lovet.
Blogger
Søren G: Hvilken reklame mener du? det er ikke meningen at bannerne skal dække over indholdet. Derfor vil vi gerne vide, hvilken reklame det drejer sig om, så vi kan kigge nærmere på det.
Pøllebob: Kan du komme med et eksemple på, hvor miniaturebilledet dækker over det store billede, så kigger vi gerne nærmere på det også.
Mvh. Rikke/BilGalleri
nov 2009
Det er lige som bakker baglæns bagud i bakgear..........
mar 2008
maj 2008
Man betaler da heller ikke for alle de reklamer der bliver leveret i postkassen vel? jeg gør ikke, ved så ikke om du gør det.
sep 2004
okt 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 232 Svar: 1.111
jul 2003
20 stk fordelt på x antal år er altså ikke ret meget.
Det ville sætte gang i både udfordringerne, og de biler der kunne fortjene en x-høj, kunne få det, uden brugerne der giver dem skal slette dem fra andre biler.
nov 2009
Google chrome kører jeg med.
feb 2011
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 9
jun 2010
nov 2010
App'en arbejdes der på, men vi ved endnu ikke hvornår vi frigiver den. Vores brugere er jo hårde kritikere, så vi vil gerne have så meget som muligt med fra starten for ikke at blive sablet ned i App-store
@Allan: tabulator+enter: Den kigger vi lige på. Burde være simpelt, men jeg kan huske vi har kigget på det før, så måske er der noget der så virker uhensigtsmæssigt.
@Jesper: flere X-høj f.eks via udfordringer lyder som en god idé. Det skal selvfølgelig ikke være noget man kan strø om sig med, men lad os lige tale om hvad der giver mening
@Memphis Belle: Jeg kan godt se at vejen ind til min konto er blevet lidt længere. Vi prøver lige at diskutere mulige løsninger. Den du foreslår vil kræve en del ændringer
sep 2004
Ang. App, skynd jer endelig ikke, hvis i alligevel bare laver en til ipod/ipad, så bare glem det. Så vil jeg langt hellere at i bruger krudtet på hjemmesiden.
Jeg får nok heller aldrig en app alligevel, da jeg foretrækker Windows Phone over både iOS og Android, men det er jo ikke blevet moderne (endnu)...
Jeg bryder mig heller ikke om holdningen om at man skal have så meget som muligt med fordi man kan risikere at blive sablet i app-store? hvis kvaliteten er i orden, så burde det jo ikke være et problem, så kan der komme flere features til hen ad vejen...
nov 2010
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 71 Biler: 4 Svar: 294
Og så når man søger i fx reservedele, og skriver Passat, så kommer den ikke med de sidste nye først, og så vil det være rart og man kunne vælge styling inde i reservedele istedet for og skulle ind i marked igen og vælge styling og skrive Passat
okt 2010
sæt evt en føler på så i kan se hvad folk lukker ned for så i kan forbedre funtionen eller forbedre de funtioner der bliver brugt...
og hvornår laver i lige et ordenligt markedet. lad jeg blive indspireret af DBA. Bilbasen. Blocket og Mobile.så jeres markede ikke er så langt ude latterligt at bruge.
tag jer nu sammen. i er kommet med små opdateringer siden siden blev lagt op men hvorfor halter i såmeget på så mange pungter og så laver forbedringer på ting der enlig fungerede tåeligt
Blogger
Ketil S: Vi tager dine input med videre
Mvh. Rikke/BilGalleri
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
okt 2010
syntes det fungere bedre nu. end før med 3 ting under en fane.
nov 2010
Mvh
Kenneth / BilGalleri
jun 2010
feb 2011
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2011
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
1: Kan man ikke gøre så det KUN er ens venner der kan læse ens status beskeder? Eller kunne det være rart det var en ting i kiggede på - eventuelt gav os brugere en mulighed for at vælge..
2: Når man trykker på ens brugernavn oppe i højre hjørne syntes jeg det kunne være lækkert hvis i gav ens profilbillede samme funktion som når man trykker på "Min Konto"..
Blogger
Mht. til profilbilledet - tænker du så på det der er i boksen, eller profilbilledet på din offentlige profil?
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Når man trykker på sit brugernavn oppe i højre hjørne kommer der en boks frem - det kunne være rart at man også kunne trykke på billedet i stedet for kun teksten "Min konto »" :)..
jul 2003
De sidste mange dage har det kørt extremt dårligt, og har svært ved at vise billeder, og bladre i fotoalbums. Der har været en del indlæg om det.
jul 2003
http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/939395-nu_gaar_det_da_helt_amok_paa_bg___
jun 2010
Folk kan jo ikke se billederne så det er da ikke nemt at sælge noget..
vi burde alle få forlænget vores VIP med de dage det har været galt..
Blogger
N. Isaksen: Vi tager dit forslag med videre
Jesper: Desværre var der en billedserver, der gik ned i går - og dette er skyld i de problemer der er med at se billeder på siden. Vores udviklere arbejder på at få det hele til at køre igen.
Mvh. Rikke/BilGalleri
jul 2008
nov 2009
Jeg abonnerede indtil i dag på 2.075 emner, og når man er nede midt i det antal emner og vil slette fra den position, skal man scrolle helt til tops og muligvis også helt til bunds, det ved jeg dog ikke.
maj 2008
"Mistænkelig webside blokeret
Du har forsøgt at få adgang til:
http://www.bilgalleri.dk/marked/daaek-og-faaelge/1297834-alu_faelge_m__daek_16_5x112
Denne webside er blevet blokeret og rapporteret af hensyn til sikkerheden. Gå til Symantec for at få flere oplysninger om phishing og sikkerhed på internettet."
nov 2009
Blogger
Allan: Du skriver at "Sletknappen" ikke er let at finde, når man abonnerer på mange forumemner. Er det fordi der er langt til top og bund? Og har du et forslag til, hvor den i stedet kunne være smart at palcere knappen?
Søren G: Vi har kigget nærmere på dit problem, og umiddelbart er det ikke noget mange oplever. Vi skal ikke kunne sige hvorfor netop dit anti-virusprogram mener at siden er mistænkelig.
Pøllebob: Den gule bjælke bliver fjernet - det arbejder vi på pt.
Med hensyn til udvalgt indhold så arbejder vi løbende på at forbedre funktionen, så man ikke bliver præsenteret for det samme indhold.
Vi kigger lige en ekstra gang på præudfyldning af postnummer.
Vi tager dit forslag med videre om, at det skal være muligt at slippe for reklamer, hvis man betaler for VIP.
Generelt er I velkomne til at skrive forslag til nye features eller optimeringer, samt fejlmeddelelser hertil: www.bilgalleri.dk/faq
Mvh. Rikke/BilGalleri
nov 2009
Ja der er for langt fra top til bund.
maj 2004
nov 2009
nov 2009
Kan den ikke ligge i de 60 mm der er mellem de 2 hovedlinier og selve emnet?
Jeg er IKKE pc ekspert overhovedet.
jul 2008
maj 2004
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.361
http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/888150-det_her_er_maaske_en_daarlig_ide_men___
Kan I ikke selv se problemet?!
I kalder det et forum, men det er egentlig bare en langsom chat det "forum" I har.
jul 2011
Følger: 49 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 38
Blogger
PølleBob: Vi har fjernet den gule bjælke, og postnummer burde også fungere i annonceoprettelsen nu.
Brian O: Vi har tilføjet et "Gå til ulæste"-link. det ligger ved siden af "Gå til sidste indlæg" - når der er ulæste emner i en tråd.
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Jeg syntes det kunne være lækkert hvis i satte lidt fokus "beskrivelse af mig" robrikken.. Man kan ingenting i boksen udover at skrive en tekst..
Det er desværre ikke engang muligt at lave indrykkelser med "tab" knappen, det kan godt ses når man laver en tekst men når det så er gemt så står det bare i en lang køre det hele :/..
Når man sidder og kigger på videoer og fotoalbummer så er "Seneste videoklip »" 2 forskellige steder.. På videoer er den i toppen og på albummer er "Seneste fotoalbum »" i bunden - kunne det ikke laves så det er ens?
Det gør det lidt mere overskueligt
feb 2007
Og når man kigger billeder fx. i marked eller galleriet, så skal man ikke trykke meget ved siden af de pile der er på billedet og så åbner der en ny side op med de store billeder, kunne man ikke lave den "knap" større uden og lave pilene større, så man er sikker på og ramme, og komme videre til næste billede.
Og så når man er i marked, ville det være en stor hjælp, når man fx er inde og kigge biler og så gerne vil ind og kigge dæk og fælge, så skal man klikke 15 sider tilbage eller op og vælge marked igen, det kunne laves smartere, når der nu er plads til og have alle kategorierne ude til venstre. Eller bygge hele marked op som på gul og gratis, søger du på Passat, så kan du selv vælge om du vil kigge biler eller styling og man kan se hvor mange resultater der er under hver kategori.
nov 2009
God konstruktiv kritik.............
Blogger
Jesper: Det lyder som om, du tilgår siden via en tablet eller en smartphone? Vi arbejder på både en app og et mobiloptimeret site, og der har vi i designet både tænkt på at man ikke skal ramme GnaverGalleri, samt at det bliver lettere at bladre i billeder.
Mht. markedet, så kan du, hvis du er under "Biler" klikke på det røde kryds, så ryger du tilbage til oversigten, hvor du kan vælge en ny kategori.
Mvh. Rikke/BilGalleri
jul 2008
tror lige du skal læse de svar der bliver smidt...
dette er fra BG den 07. januar
Pøllebob: Den gule bjælke bliver fjernet - det arbejder vi på pt.
Med hensyn til udvalgt indhold så arbejder vi løbende på at forbedre funktionen, så man ikke bliver præsenteret for det samme indhold.
Vi kigger lige en ekstra gang på præudfyldning af postnummer.
<b>Vi tager dit forslag med videre om, at det skal være muligt at slippe for reklamer, hvis man betaler for VIP.</b>
så den del er der jo blevet svaret på
Blogger
Som Kim skriver, så har vi svaret på din input om reklamer, du og andre har stillet samme forslag, og vi tager det med videre - men vi kan ikke give dig et ja/nej-svar. Pt. er det ikke planen, men som tidligere skrevet, så er vi klar over at det er et ønske blandt nogle brugere.
Den firkant over dine annoncer vil vi meget gerne se, samt teksten, der står forkert. Send os et screenshot på support@bazoom.dk , så kigger vi på det.
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2007
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Blogger
Jesper: Vi tager dit forslag med videre
Mvh. Rikke/BilGalleri
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.361
Måske I skal kigge på jeres black lists eller lign.?
sep 2004
Jeg syntes det kunne være lækkert hvis i satte lidt fokus "beskrivelse af mig" rubrikken.. Man kan ingenting i boksen udover at skrive en tekst..
Det er desværre ikke engang muligt at lave indrykkelser med "tab" knappen, det kan godt ses når man laver en tekst men når det så er gemt så står det bare i en lang køre det hele :/..
Når man sidder og kigger på videoer og fotoalbummer så er "Seneste videoklip »" 2 forskellige steder.. På videoer er den i toppen og på albummer er "Seneste fotoalbum »" i bunden - kunne det ikke laves så det er ens?
Det gør det lidt mere overskueligt :)..
sep 2004
Jeg ved ikke om det er mig der er langsom til at opdage tingene eller om der er noget nyt i er begyndt med..
Men kan se at når noget i forummet er blevet besvaret ryger det op i toppen af katagorien - nøøøøj hvor det stinker!
Ja undskyld, plejer at formulere mig på en nogenlunde positiv måde!
Men det gør da bare bilgaller en tand ringere at bruge (IGEN), dvs at det allernyeste indlæg som fx kan være en god information men som der ikke rigtig laves nogle "retur svar" på kan ligge 7 emner nede.. Det er fanme træls
sep 2004
sep 2004
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
Blogger
Mvh. Rikke/BilGalleri
Velkommen til det nye BilGalleri