{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.154 visninger | Oprettet:

Velkommen til det nye BilGalleri {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
- Skift billede med piletaster
- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer
- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum
- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på BilGalleri"</b>

Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder </b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".

<b>Vigtigt for dig som bruger! </b>

<b>Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.

Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi ved at det nye BilGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare support alle henvendelser i vores support: www.BilGalleri.dk/faq

Med venlig hilsen

BilGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye BilGalleri
  • #311   10. jul 2012 Hjemmesider som akvariesiden.dk og fisketips.dk (for os lystfiskere og akvarister) da har vi nogle hjemmesider som vi holder af og det er simpelt, virker altid og så er de "forældet" efter nogens mening men det fungere lige som det skal og førhen var det lige så rart at bruge bg men næ nej det skulle de ødelægge ved at tilføje lidt a la facebook...

Hvem er det der er død i dag? BG! BG!

• #312   10. jul 2012 Få det gammel tilbage, har bruge en hel dag på det her og.. NEJ NEJ NEJ BG. Vis i skulle gøre noget godt, så lad da sådan man kan skifte i designe, det er der sikkert mange der vil sætte prise på.. Det her holder ikk.. Sku ked af at sige det, men penge smidt ud af vinduet..!!

Lad os få lov til af skifte i designet..

• #313   11. jul 2012 Til johnny j: den er da meget lig med den gamle, alt indholdet er det samme, der er tekster og billeder. Latterlige bruger der ikke fatter at være konstruktive osv.... Syntes da denne side er meget lig med gamle smiley

• #314   11. jul 2012 Fedt nok med nye funktioner osv. Men det her design ligner noget en 7. Klasse har fået 3 minutter til at finde på. SKOD!

• #315   11. jul 2012 kæft det er imponerende.... HELE dagen har folk grædt som små kællinger... sadan hvor har jeg ondt af admin... at skulle "høre" på det piveri hele dagen... er satme glad for jeg ikk er admin...

• #316   11. jul 2012 Der er sket en del forbedringer, men i bør overveje at lave det noget mere simpelt. Der "sker" for meget på hver enkelte side. ALT for mange infomationer, og muligheder som springer op i fjæset på en.

Ellers er selve ideén god...

• #317   11. jul 2012 Mixed feelings. Det var langt nemmere at finde rundt på det gamle. Det er fedt nok med noget nyt men damn det er svært at finde ud af hvad det er hvad. Sebbe skrev tidligere at alt flyder sammen i det hvide, et har han sku nok ret i. smiley

• K
    K Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #318   11. jul 2012 Savner sku den gamle BG!!!

• #319   11. jul 2012 Fuck mann i har fucket bilgalleri det gamle var 1000 gange bedre men tillykke hvis i tror i har gjordt noget godt

• #320   11. jul 2012 Syntes det er genialt. Endelig noget nyt, også er det da 100 gange pænere og nemmere at finde ud af, har brugt en halv time på at surfe rundt.. Tror folk skal gøre det samme, i lærte heller ikke at cykle før i kunne kravle! Dog et minus og det håbet jeg virkelig i laver om - jeres log ind skal være med brugernavn som før og ikke mailadresse!!! smiley smiley

• #321   11. jul 2012 J

• #322   11. jul 2012 noget jeg savner er mere præcise søgemuligheder i marked.
    feks kunne man under dæk & fælge vælge bolt mønster/dæk størrelse/bredde eller fælg størrelse ?

hver gang jeg søger på 5x114.3 får jeg alle mulige stål fælge frem i 14" der er 4x100 og folk med 5 dæk til salg.

bare en ide smiley

• #323   11. jul 2012 ja manglre også lidt man kan kommenter på et bestemt indlæg under mine biler og mine annoncer.

Samt søgemulighederne skal være mere præsisce over hele siden. Vi betaler trosalt for at bruge siden.

• #324   11. jul 2012 jeg kunne surfe på det gamle BG i timevis,,,

i dag har jeg været her maks 10 min og fik kvalme....

det er synd.

• #325   11. jul 2012 Kære BG
    Der er langt over 90% negative stemmer for at den nye side ikke er godt nok, så hvorfor lytter i ikke og gir os det gamle tilbage?

Nyt er ikke altid = godt..
    Det her er en fejl og det er ok, men se at få det rettet.

I er rigtig gode til at svare på noget af det mindre kritik i denne tråd, men hvad med at sætte jer ned i jeres gruppe og få besluttet at det gamle skal tilbage.

Der er uden tvivl funktioner i det nye der er gode, så implementer dem i det gamle og lad være med at lave så stor en ændring på en gang.

Det er hovedløst og jeg forstår slet ikke jeres projektgruppe, hvis i overhovedet har sådan en?

På forhånd tak.

• #326   11. jul 2012 Jesper S det er jo tydeligvis en kæmpe invistering at lave noget nyt. det er præcis det samme med facebook der fik nyt desig som alle hadede, men sjovt nok har vænnet sig til det nu.. jeg syntes også det var lort i går men når først man vænner sig til sitet skal det nok blive fint. det giver langt hurtigere overblik over sine nye hændelser med en dropdown menu i stedet for man hele tiden skal ind i nye menuer.

når det er sagt kan det jo tænkes der var begrænsninger i det gamle i form af netop nye features osv..

• #328   11. jul 2012 ÅRH! Ikke også bilgalleri.

Jeg behøver overhovedet ikke skrive min mening her også.
    Den har i vist fået på Hifigalleri!

• #329   11. jul 2012 Nu kan man jo selvfølgelig ikke forklandre den danske befolkning på at være omstillings parate. Stort stykke arbejde må man sige. Men ja hvis det gamle virkede, hvorfor så lave noget om.

Imo ligner det meget alle andre sider, det er alt for standardiseret, ligner en billig knockoff af facebook.
    Har ikke brugt det så meget endnu, men køb af VIP kommer vidst aldrig til at ske!. Men så igen, var godt nok heller ikke meget for at købe på det gamle, de eneste henvendelser på annoncer, var fra ligegyldige og pisse useriøse brugere (skal i selvf ikke forklandres for).

Konklusion:
    Ser det an. Men førstehåndsindtryk er ekstremt rodet. Utiltalende sammeglidene flødefarver. Flot initiativ, men med 3/10 så er der plads til mange mange ændringer.
    Gælder over hele linjen af bazoom! Alt for kedeligt.

Mvh Patrick

• #330   11. jul 2012 Nicolai M
    Facebook eksemplet er et klassisk eksempel på at du tar fejl..
    Alle hadede det nye design.. det gør de stadig, der er bare ikke noget alternativ..
    Og det bliver også BGs overlevelse, nemlig at der ikke er et reelt alternativ.. endnu!

Men derfor er det da trist at BG ikke lytter mere til alle de betalende brugere..

Der var uden tvivl begrænsninger i det gamle, men det nye har virkelig nogle flaws der er alvorlige:

1. hvad er formålet med sådan et forum? - at det er nemt at bruge/overskue, eller at det har et pisse fedt og moderne design?
    Svar: At det er pisse nemt at bruge! (ja man vænner sig til det nye, men det er ikke det samme som at det nye er nemmere...)

2. Hvad er formålet med et BilGALLERI?
    At man kan se billeder, så hvorfor fanden er der ikke nogen i projektledelsen der har tænkt på sizing af servere og linje? - det er altså basic knowledge, når man laver sådan nogle communities..

Det ER en kæmpe investering at lave et nyt site, og derfor undrer det mig at man ikek har lavet flere forundersøgelse og lyttet til bruger forslag?!
    (og lavet sizing..)

Simon Brejne ^
    Det er et rigtig godt forslag.. lav en officiel afstemning om en måned, så må vi se hvad den reelle dom er smiley
    (Kære BG, det kunne være feedt hvis i tog Simon Brejne ^'s forslag alvorligt.. så kan i VIRKELIG måle om i har gjort noget godt eller skidt..)

• #331   11. jul 2012 FUCK NOGET LORT... har lige brugt 2timer og 4minuter på at komme tilbunds på denne tråd... på tråde der var dobbelt så lange på det gamle BG tog det max 1 min.

og det der Facebook look der ligner noget der er lavet til at køre på windows 92.
    facebook fungtioner er sku da til at lukke op og skide i... "syntes godt om" knappen kunne i lige magte at lave til det nye layout. hvad er der galt i hovedet på jer har facebook ristet de sidste af jeres hjerneceller..??????

hvor er det lige markedet er blevet bedre..? og hvorfor er det lige at vi skal kunne se video´er direkte på forum´s tråde?

fuck hvor er i en sørgelige. havde det været så svært at læsse og lytte til folk og lavet opdateringer til en layout der fungede? hvorsvært at det at lave et markedet som funger som dba´s og bedre?

har brugt bg i 6år og sg siden jeg var 16år og har ALTID kunne finde rundt på siden... det her nye lort ødelægger det sku. og VAR ellers rigtig glad for BG. må søge efternye forums sites og begynde at bruge Toyota extreme noget mere...

• #332   11. jul 2012 Take a chill pill, sir.

Youtube videoer i trådene er da en fed feature smiley

• #333   11. jul 2012 syntes sku det er lort det de har lavet... og taget i betragtning af det har været layoutet har været på de andre galleri´er i lang tid er der utroligt mange fejl stadig... folk har efterlyst noget bedre søgefuntion i markedet og må indrømme det er blevet 40% være en før... kan ikke finde positive ting om siden. siden er røv sløv om at loade (ja har ikke den hurtigste bærbar ellernetforbindelse men kunne trodsalt køre youtube. bg. mcg. converte musik og kigge astina og dba kørende samtidig. kan har måtte lukke alle vinduer ned for at kunne denne side bare kunne åbne...

Jesper S nu hvor du er direktør på et seriøst hostingssite kunne du så ikke oprette en side der kan køre glat og med et godt forum. markedet og fotoalbums. layout skal være simpelt og ikke nødvendigt med 1000 reklamer og featers der bare fucker lortet up.? så man har et alternativ til det her lort... for ville sku være ked af at midste forum og fotoalbums´s

• #334   11. jul 2012 Man må da sige at der er kommet nogle gode ting ud af det her design-skift.
    1. Et langt mere tidssvarende design.
    2. En masse nye features.
    3. Man slipper af med en pokkers masse whinere, der er af den overbevisning at forandring er noget djævlen har skabt. Nu skal vi bare have overstået den obligatoriske uge hvor de tuder..

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #335   11. jul 2012 Kim ZC - Lad os nu se om de whinere holder deres løfte og sletter sig, jeg tror det ikke... smiley

• #336   11. jul 2012 Burde man ik kunne se hvem der har "synes godt om" hva man har skrevet?:/

• #337   11. jul 2012 ketil l s
    Joo det kunne jeg nok godt og jeg kender også de mennesker jeg ville have til opgaven, men problemet er at det koster langt over 100.000kr at søsætte og hvor mange er reelt villige til at give f.eks. 25kr/md for at være medlem på et site, der ikke har reklamer?

Nikolaj S
    Youtube direkte er fed feature.. ?? naa.. det gør bare at siden bliver tungere at loade, kræver mere hukommelse og cpu af din egen pc og er umulig på en 3G forbindelse..

• #338   11. jul 2012 Nicolai M

Forskellen på Facebook, og Bg er at på face kan man vælge, om man vil have det gamle eller det nye, for jeg har det gamle face

• #339   11. jul 2012 OPRÅB TIL BG

Der skal ændres på fluebenet i FØLG DETTE EMNE, For det er da belastende at man skal slå det fra hver gang man skriver i et emne, fotoalbum eller lignende.

• #340   11. jul 2012 hvorfor kommer ting i markede ikke frem efter dato? det skal man selv vælge hele tiden.

Før kunne man skifte mellem styling, ice, biler osv ude i siden når man var inde under den en men nu skal man tilbage hver gang det er sku da dumt.

Hvis der kommer besked til en annonce man har skrevet på er der ikke længre et lille billede af annoncen det er også dumt..

Og hvorfor kan man ikke lave noget så man skal udfylde hul mål og dækstørelse når man sætter hjul / dæk tilsalg, så kunne man ude i siden søge efter eks.v 4x100 hvis det er sådan nogen hjel man leder efter...

og så er det da pisse træls at notifikationerne ikke er hver for sig på forsiden.

og for helvede hvor er det rodet det hele, tror bestemt mit forbrug her inde vil falde meget hvis ikke helt forsvinde...

• #341   11. jul 2012 nå ja og hvorfor skal den vise de sideste 3 beskeder? da ingen grund til ud over at gøre det mere rodet...

• #342   11. jul 2012 kunne i ikke bare have nøjes med at skifte baggrunds farve eller sådan noget og så lade resten være der jo fungerede rigtig fint?

synes det er meget uoverskueligt og irriterende for øjnene det nye bg

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #343   11. jul 2012 Enig med Foliemann i det han skriver her "Hvis der kommer besked til en annonce man har skrevet på er der ikke længre et lille billede af annoncen det er også dumt.."

Bryder mig ikke vildt om den nye menu med nye hændelser. Den gamle var noget mere overskuelig

• #344   11. jul 2012 Syntes det er utroligt.. Først på RCG og nu her..
    Var da okay hvis siden bare virkede. Men rigtig mange sider vil ikke loade ind, jo måske efter 8-10 gange på F5 tasten. Se dog at få lavet den fejl... Eller få en hurtigere server.. smiley

Hilsen ham med 30/30 Mibt..

• #345   11. jul 2012 Jeg var en STOR bruger af motorcykelgalleriet indtil det blev lavet om.. Har stort set ikke være online siden...

Og nu også herinde... smiley
    VOTE'n taler for sig selv: https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603/results

Som tidligere nævnt, hvorfor lave noget om som virkede?

Heldigt at man har fundet et par rigtig gode udenlandske forums, så man ikke rigtig behøver at bruge det her mere.. Andet end måske lige at se om man kan finde noget man mangler i markedet...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#346   11. jul 2012 Jesper H måske det en fejl hos dig. Men altid nemmere at give skylden videre.

For hos mig virker det helt fint på en lorte forbindelse i ødemarken i Sverige.

David 69 mennesker ud af hvor mange medlemmer på BG. Så siger den egentlig ikke så meget smiley

• #347   11. jul 2012 Casper K...
    Sjovt det er på alle mine pcer det er galt så. Og ja det er helt sikkert Ba Booms skyld. De er sjovt nok de eneste sider jeg har problemer med..
    Troede også det var min det var galt med. Men har da hørt fra mange der har samme problem..!

Og hvis man ikke skulle signe ind på https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603/results
    Er jeg helt sikker på der var RIGTIG mange der ville stemme.

Men når alt det er sagt, så syntes jeg faktisk det nye designe er okay.
    Sgu bare uprofessionelt at lave et site der ikke virker bare 99%

• #348   11. jul 2012 Super fint.

Tager nok lige noget tid og vænne sig til dog.

Her hakker den en smule når man ruller ned feks i dette emne, samt kan ikke slette beskeder i beskedcenter.

• #349   11. jul 2012 eller den hakker faktisk en del. Kun denne side jeg har problemer med

• #350   11. jul 2012 Fedt concept.
    Men tæt på umuligt at finde rundt i.
    Søgning i marked er røv forvirrende og bedst bedømte biler kan jeg ikke umiddelbart finde .
    Det da sørgeligt.

- Mvh Kevin.

• #351   11. jul 2012 ..

• #352   11. jul 2012 JEG SAVNER DET GAMLE !!!! Hold nu kæft det noget lort det nye !!!

• #353   11. jul 2012 En idé til programmørene bag Bilgalleri.dk

Udlov 30 dages gratis VIP til alle som finder bugs på siden og melder dem ind.
    Derved vil i få fokus og evt. rettet fejl på siden I ikke selv er klar over eller har opdaget og dermed også en bedre side.

• #354   11. jul 2012 Er det ikke muligt at rette søge funktionen herinde, så når man søger på en specifik bilmodel, at man ikke får alle mulige andre med. Det er meget irriterende.

• #355   11. jul 2012 hmmm..

• #356   11. jul 2012 Ang. markedet. Mangler der ikke at man kan se i selve annoncen hvornår den er oprettet?

• #357   11. jul 2012 1. Årgangs funktionen i marked virker ikke!
    2. Markeds annoncer uden pris troede jeg var banlyst?
    3. Savner good old BG (Mulighed for gammel tema knap)
    4. Mindre tjuuubang i farvevalg

• #358   12. jul 2012 Det er træls at finde rundt i!!!
    Ønsker det gamle tilbage!!

ellers tror jeg nu at jeg stopper med at bruge denne side mere.!

• #359   12. jul 2012 David, rigtig gerne links i pb!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#360   12. jul 2012 Jesper H tænk nu logisk ikke. Hvis der var noget galt med siden var det jo ved alle.

Og det er det ikke ! Ergo må fejlen ligge hos brugerne.

Og angående spørgeskemaet så er det ofte negative folk der råber højest.

Er ikke selv fan af det nye design herinde. Men det fint. Så spilder jeg ikke længere så meget tid herinde.
    Markedets elendige søgefunktion er ikke blevet meget bedre. Og resten af designet virker ikke gennemtænkt.

Men behøver ikke skemaer eller råbe højt. Finder nok bare andet at bruge min tid på smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#361   12. jul 2012 Er vel også bare et spørgsmål om tid før der er en smart gut der laver en ny og mere simpel side. Og tjener kassen på det. Vi kan hurtigt blive enige om at mange nok ville hoppe videre.

Så det nemme penge hvis man lige kan smække en simpel side op som BG var før smiley

• #362   12. jul 2012 jeg må sku godt nok sige at man overvejer bare at kigge i den blå avis efter biler/sælge osv for det nye her er godt nok noget rod

TILBAGE TIL DET GAMLE

• #363   12. jul 2012 Reklamerne er da en god ting drenge og piger.. man kan se at når de begynder at røre på sig igen så kan man begynde at scrolle videre ned eller skrive videre på sin tekst i forummet.

Bg det kan ik værer rigtigt at det skal gå så langsomt som en gammel computer der starter op i dos ville overhale den i skriveproccesen. hvorfor skal jeg som betalende bruger venter på at bogstaverne dukker op en efter en, med alle de reklame og vip penge i har fået ind de sidste par år så må i sq da bruge penge på en server der kan følge med,

Ja den gamle var bg var et rådent gammelt skur der trængte til gori, men hvorfor alle de lyse farver, giv det en lille smule nuance forskelle så man kan se forskel på nye topics i forum, markedes anonnocer, og hvad karl anker bil dumpede på i synshallen,

og så sidder Michael o den homo jørgen og beklager sig over i et forum at en eller andet bøsse radio ik passe i hans swift,

Det fin nok at jeg skal læse Hviken radio i min swift overskriften
    men hvis jeg vil høre Michael o tuderi over en forbandet std swift radio så går jeg nok derind og læser det hvorfor skal det på forsiden,

og hvorfor skulle mine 5 markeds annoncer slettes da i overgik til det nye, var der ik plads på serveren

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #364   12. jul 2012 Og hvor mange gange er det lige man skal kligge på¨jeg ønsker ikke at følge dette emne før man slipper for det ??

Det er så uprofessionelt at man korser sig.. for fanden it amatører !! i har haft adskillige måneder og mange andre gallerier at øve jer på...

I burde aflønnes i øretæver smiley

• #365   12. jul 2012 Brian S:
    Har du prøvet at gå til min konto og fjerne abonnementet på emnet? http://www.bilgalleri.dk/minkonto/abonnementer

/~Hauerslev~\ =:
    Har du mistet dine markedsannoncer? Det er ikke meningen! Skriv til os her http://www.bilgalleri.dk/faq så hjælper vi dig!

.. MARTIN .:
    Vi håber vi kan gøre dig glad med tiden - har du nogle mere konkrete tanker om hvad der er galt?

Team Listepik - Havtorn:
    Vi noterer dine forslag. Og finder en løsning til årgang i markedet - der er en fejl.

Martin S:
    Jo, det er også en lille fejl. Vi kigger på den

Phillip B:
    Vi har desværre ikke et katalog over modeller endnu. Men du kan søge modellen i fritekst, og så snævre søgeresultatet ind med bilmodellen. Fx. sådan her: http://www.bilgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=10&search=Impreza+GT

Hjælper det?

zen:
    Meget god idé smiley - vi har den lige i baghovedet...

kevin j:
    Du kan finde nogle af de bedst bedømte biler her: http://www.bilgalleri.dk/galleri

eller kan du lave en søgning i Galleri - hvor du sorterer på bedømmelse: http://www.bilgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=1

håber det hjælper...

K.S .:
    Hakker det stadig?

Casper k:
    Godt at høre - og håber der er mindre regn i Sverige end her smiley

Jesper H:
    Vi har haft problemer med hastigheden på det sidste, men er vist ved at have fundet problemet. Vi har arbejdet med MotorcykelGalleri igår - det burde være noget hurtigere nu - og så kommer turen til BilGalleri meget snart!

Kenneth J:
    Vi har ikke den funktion lige nu, men den kommer i den nærmeste fremtid

Kim ZC:
    Vi er glade for du kan lide det nye smiley - sig til hvis vi kan gøre noget bedre!

ketil l s:
    Vi har haft lidt problemer med hastigheden, men det retter sig meget snart - tak fordi du prioriterer os på din maskine, og lukker alt det andet smiley

Nikolaj S:
    Vi synes altså også selv at YouTube-videoerne er dejlige i tråden - får set lidt flere nu kan ikke skal klikke på alle links smiley

JesperS .:
    Vi lytter alt hvad vi kan - og hører gerne hvis du har forslag der kan gøre siden bedre!

Kenneth S:
    Dejligt at høre du kan lide det. Vi har valgt at bruge e-mail da rigtig mange brugere glemte brugernavne fra site til site. Emails kan man altid huske og er altid unik for hver bruger.

Rasmus K .:
    Vi arbejder på hastigheden. MotorcykelGalleri har været det første til at få “behandlingen” - og vi kommer snart til BilGalleri også

• #366   12. jul 2012 Jeg kunne godt ønske mig at der var mindre spildplads i forum indlæg. 1 linje tekst, fylder 130 px! Det er alt for meget, og gør at man skal scrolle for meget.

F.eks. behøver "like" knappen ikke fylde en hel linje.. Sæt den til float:right i stedet, og usename/onlinestatus/vip osv behøver heller ikke fylde en hel linje hver. Det giver alt for meget spildplads.

Mest besøgte i markedet nu, har også alt for meget tom plads... Hvis billederne ikke er større, hvorfor så ikke sætte dem ind på 2 spalter?

Det nye BG kan sagtens blive fedt, det skal bare lige give bedre overblik osv. smiley

I kunne evt. lave mulighed for at man kan vælge hvor meget der skal vises pr. side, til dem der brokker sig over at siden er for langsom.

F.eks. -
    Embed youtube videoer? Ja/nej
    Store billeder? Ja/nej
    Antal artikler/indlæg pr. side?

Osv.. smiley

• #367   12. jul 2012 Jesper U:
    Mange gode forslag, tak smiley

• #368   12. jul 2012 BILGALLERI.DK

har oprettet et indlæg med jeg ikke kan slette mine beskeder?
    når jeg markere alle beskeder og sletter dem, blir de bare stående, den popper frem med om jeg er sikker på at jeg vil slette -
    trykker ok men intet sker..

gælder både APPEL og Windåse

• #369   12. jul 2012 bilgalleri:

Så kommer man hjem fra ferie og finder halvdelen af ens annoncer slettet da i er skiftet kan det nu være rigtig har jo beltalt VIP i en menneske alder snart ,

• #370   12. jul 2012 HVAD HJÆLPER DET AT I SVARE EN PÅ ENS SPØRGSMÅL OG SÅ SKAL MAN SIDDE OG LEDE I TRE TIMER FOR AT FINDE SVARET VED AT MAN LIGE HAR VÆRET LOGGET AF !!!!!!!

Det er virkelig noget skidt det i har fået lavet her, ønsker også det gamle BG tilbage..

Lav en afstemning om det gamle og nye -
    Garantere at det gamle vinder, og ellers mister i nok 50% af jeres BG brugere

Vh Nick J /
    Som stadig ikk har fået svar så jeg kan komme på min egen konto !!!!!!!!

• #371   12. jul 2012 B4NDIT:
    Vi arbejder på det lige nu, vi regner med at få det ud idag. Så vil du kunne slette igen.

Rwd the only way too drive Kig mine annoncer .:
    Du er sikker på de ikke er udløbet? Vi undersøger det nærmere...

jan g (Nick J):
    Beklager du har haft problemer - det var ikke meningen med et nyt design smiley - har du skrevet til os her? http://www.bilgalleri.dk/faq så hjælper vi dig! Send gerne dit navn, mailadresse osv, eller link til din brugerprofil så vi kan finde dig frem og lukke dig ind igen smiley

• #372   12. jul 2012 det nye look er meget forvirende. det hele går meget meget langsommere når jeg skal kigge på billeder, fks i marked. Synes i skal være glade for i ikke har nogle konkurrenter fordi jeg var klart hoppet over på en anden hjemmeside hvis det var.

• #373   12. jul 2012 ja det er faktisk en del og har kun været væk siden fredag og forlængede inden jeg tog afsted så jeg var sikker smiley

• #375   12. jul 2012 Ser super lækkert ud.

Kunne i dog ikke få knappen fjern alle notifikationer til at virke, den fjerner dem godt nok, men jeg skulle reload siden. Ville være optimalt, hvis de bare blev fjernet. Det kunne muligvis have noget at gøre med at jeg bruger firefox.

Kunne i ikke også sætte en max limit på antal indlæg i et emne. så der f.eks kun var 20 indlæg til et emne, før den så gik til næste side, lå mærke til at i dette emne skulle man jo næsten scrolle i en uendelighed.

Jan g - Ja naturligvis det gamle vil vinde, men lav en afstemning om ½ - 1 år og det gamle vil blive stemt ned. Mennesker er pr. natur ikke glad for nye tiltag, det ses ikke kun her, men også på f.eks facebook, lige så snart de ændre noget, skriger og tuder folk, lige som du har gang i, men efter noget tid, ser de lyset og synes faktisk det er rigtig godt.

Til andre, stop jeres flæberi, kan i virkelig ikke bruge siden, er jeg ret sikker på i bare kan slette Jeres profil, de par stykker som gør det er nok ikke det helt store tab for Bazoom.

Til folk som gør det, held og lykke med at finde en lign. side.

• #376   12. jul 2012 Rwd the only way too drive Kig mine annoncer .:
    Jeg kan se 10 annoncer på din profil nu: http://www.bilgalleri.dk/marked/sogeresultat?page=1&sort=1&userid=4014

hvor mange burde du have?

• #377   12. jul 2012 jeg havde 25 i fredags inden jeg tog til tyskland, tjekkede dem sidste gang lørdag morgen nær hamborg, da var de der endnu smiley

• #378   12. jul 2012 jan g og nick:
    Vi plejer ellers ikke at bruge PM til support - men har lige gjort en undtagelse, da vi ellers ikke vidste hvor vi skulle skrive til dig henne smiley - der er sendt en PM til din fars konto - vi håber det hjælper dig. Skriv gerne her i tråden om det gik godt smiley

• #379   12. jul 2012 Rwd the only way too drive Kig mine annoncer .:
    Er du sikker på du fik dem forlænget? Denne udløber fx. allerede i nat:

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1473196-opel_astra_f_16i_med_syn_billig_skal_vaek_nu

Skriv til os her http://www.bilgalleri.dk/faq hvis du stadig tænker det er en fejl - så skal vi prøve at hjælpe smiley

• #380   12. jul 2012 DET STINKER STADIGVÆK ,men hvad skal i have for det gamle design og navn ?

jeg mener i kan sku da ik kalde det for bilgalleri mere ,det er nærmere facecar !

hvad skal det gamle site koste ? kan det købes ?

• #381   12. jul 2012 så skal man lige bruge 5 min på rulle til tops ,nederen tidspilde

• #382   12. jul 2012 synes det er smukt..

• #383   12. jul 2012 Det tager lang tid og flere klik at komme i beskeder, og se alle ens venner, kan i ikke lave det om så man ikke skal klikke en masse igennem? Det er også mindre og mere gnidret at se ens venner, og hvor ser man logmenter og kan søge i brugere?
    Det er heller ikke til at søge på markedet, hvis man søger en bestemt model, det er noget rodet det hele syntes jeg.
    Djarnis

• #384   12. jul 2012 I NEED MONEY P >> Prøv med "ctrl + home" for at komme til toppen, eller linket: "Gå til toppen »" der står lige over boksen hvor du besvarer indlæg.
    For at komme til bunden kan du bruge "ctrl + end"

• #385   12. jul 2012 Det er vist pga de der reklamer syns jeg. De er sgu også irriterende.

• #386   12. jul 2012 helt seriøst... jeg troede sku min computer havde et forkert program i siden bg viste siden på denne måde... i kan da ik mene det skal være på denne uoverskuelige mærkelige måde det skal være ??man har desværre ikke engang lyst til at kigge herinde mere , kan simpelthen ik finde rundt i det , det gamle virkede da 100 % er godt klar over alt nyt kræver tilvending , men det her er noget lo.. !!

• #387   12. jul 2012 Bilgalleri - Bazoom

Nu skriver jeg squ alligevel smiley
    Umildbart lyder det at der bliver lyttet væsenligt mere her. End der gjorde på Hifigalleri.

Jeg syntes det er hamrende ærgeligt med det nye design.

1: Det er langt mere forvirende
    2: Det er for lyst
    3: Der er for mange reklamer
    4: Der har været mange start problemer
    5: Siden virker langsomere (Kan dog bare være mig!)
    6: Man kunne have håbet, at et nyt design i det mindste var optimeret til Smartphones og tablets. Det virker helt af røven til både på 4s og ipad 2

Der er sikkert mere. Men ikke jeg kan huske mens jeg skriver.

• #388   12. jul 2012 Jeg har været bruger herinde de sidste 9 år. Og brugt siden dagligt. Nu gider jeg slet ikke sidde her i længere tid af gangen. Vil dog gerne rose de nye tiltag og funktioner. Det er helt i orden.

Men design layoutet det er VIRKELIGT dårligt!!! Håber i vil prøve at arbejde videre på designet!!

• #389   12. jul 2012 hvad med de forslag jeg skrev tidliger dem er der ikke blevet kommenteret på fra bilgalleri's side men det var måske ikke brugbar?????

• #390   12. jul 2012 Der er nu 100 stemmer på https://www.addpoll.com/Jokercph/poll/211603 Om designet..
    Og det vist ret klart, hvilket folk bedst kunne li.
    siger ikke det gamle design skal tilbage, men gerne noget mere lignende det, ihvertfald farve mæssigt, og et mere brugervenligt design.
    det her jo bare en pengemaskine.

• #391   12. jul 2012 .

• #392   12. jul 2012 På min Windows Phone kører det bedre end det gamle, specielt delen med nye hændelser, den var umulig at bruge tidligere... smiley

Marcel >> Det er nok primært dem der er utilfredse der klikker i den afstemning, resten gider ikke, så du kan ikke rigtig bruge det til noget.
    Der har været en del startproblemer, men det meste er blevet rettet siden de lancerede de første sider i det ny design.
    Derudover har du taget et billede af "forum" siden, og ikke forsiden på den gamle. Så de kan ikke rigtig sammenlignes. Det eneste der er lidt uoverskueligt på den ny side er vel forsiden?

• #393   12. jul 2012 Er jeg den eneste der oplever at stemmerne der står i ens profil ikke passer?
    Ved min celica står der f.eks. 6 stemmer når man går ind under min profil, men bilen har 117.

• #394   12. jul 2012 Brian D nu ved folk jo godt hvordan det gamle og nye så ud, så kan det ikke være rimelig ligegyldigt hvilken side billedet er taget på?

• #395   12. jul 2012 Og man skal selv sidde og lede for at se om man har fået beskeder, eller der er skrevet under ens biler eller annoncer mv. Kan det ikke laves så det blinker eller er markeret som før?

• #396   12. jul 2012 LOL.. Der er godt nok mange som er negative ha ha...

Bilgalleri. Trængte til et nyt design og til rette op på en masse fejl. En opstart kræver altid tilpasninger og det gør denne side også..

Jeg syntes det er super fedt, at de viser, at de faktisk gerne vil lytte til brugewren og samtidig også vil lave lidt nyt på siden...

Jeg syntes sku det er super fedt gjort og ja det ligner idkke det andet design, MEN det skal det jo heller ikke, for det er jo NYT smiley

Dejligt og opfriskende. er sikker på det nok skal blive godt, når man lige har lært det , at kende, men som man ofte siger, så er det typisk, at mange mennesker ikke kan lide, at SKULLE lære noget nyt, vi er vanne mennesker og vil heslt have ALT skal være som det hele tiden er. det er sundt at prøve noget nyt smiley

LIKE smiley

• #397   13. jul 2012 Marcel >> Ja, men de skal så også lede efter afstemningen, den er ikke meget tilgængelig.

Dr.Djarnis "Opel Professoren" >> Her er der en rød firkant med et tal foroven ved siden af beskeder, det er for mig ligeså synligt som det "gule lyn" var før i tiden.

• #398   13. jul 2012 Hvad gør man hvis man IKKE vil følge emnet mere og har fjernet "fluebenet" ???

• #399   13. jul 2012 Hey bg. Nu har jeg været bruger i nogle år efterhånden her på siden og var glad for det gamle, og må sku nok indrømme at jeg vil savne det meget!! Jeg er 100% enig med dem der synes det nye her ikke holder og det gør det virkelig ikke! dog vil jeg stadig have en profil her til tjekke marked/forum da jeg ikke kan ikke kan lade være med at kigge på hvad der sker og hvad der er til salg, men vil nok bruge mindre tid end førhen! Det var så min holdning, forsat god dag til alle smiley

• #400   13. jul 2012 Brian D, ja tak det har jeg luret, men der står intet om nye beskeder eller henvendelser på annoncer? Du skal først klikke og derefter se om der er nye beskeder, og annoncerne står ingen steder? Det er ret irriterende at man skal lede efter om folk har skrevet til en, istedet for at det automatisk viser det som før.

• #401   13. jul 2012 Hej Jeg her læst at nogen klager over at siden hakker, og ja det er næste umuligt at "scrolle" op og ned med musen, det kører vildt langsomt, og så kommer man for langt og skal til at "rulle" tilbage igen.

Det er ikke accetabelt.

Jeg sidder på en helt normal PC som er fra i år, så det er ikke performance der er issuet.
    Det er specielt galt når man sidder og læser i forum tekster, som f.eks. denne tråd.

/Steffen

• #402   13. jul 2012 Jeg siger tak for god hjælp hos adminstrater så jeg kunne komme på min profil igen smiley

Jeg ved ikk helt endnu med den her nye side de har lavet, jeg skal nok lige vænne mig til den for der er både negative ting ved den men synes også at der er positive ting ved siden.
    Og som så mange andre skriver så sletter jeg ikk min profil da jeg som så mange andre lever og ånder for biler og aldrig i mit liv kunne undvære det. !!
    Og man skal jo også kunne vise det frem hver gang man har bygget en ny bil, så jeg vil give mig tid og prøve at sætte min ind i det nye system, regner dog med at i arbejder lidt mere med de forskellige ting herinde, men igen ( Rom blev jo heller ikk bygget på en dag )

• #403   13. jul 2012 Det flot at i har 'delagt det folk bruger mest, nemlig markedet..

• #404   13. jul 2012 Dr.Djarnis "Opel Professoren" >> Nu følger jeg ikke lige nogle markedsemner, men står det ikke under hændelser hvis du får en henvendelse der ?

Steffen D >> At computeren er fra i år, har intet med at gøre om den har performance nok eller ej, men når det er sagt har jeg ikke oplevet hakken på nogen af de computere jeg bruger til dagligt, selvom de har forskellige opsætninger. Men nu har jeg også for vane at bruge Mozilla Firefox, og den giver generelt ikke problemer her. Og scroll kan jeg nemt...

chris a >> Der står ellers markedet skulle være forbedret ? Men alt andet lige, jeg bruger stort set aldrig markedet, og kender egentlig ikke mange der bruger markedet jævnligt. Så jeg kan ikke udtale mig om det er blevet bedre eller dårligere.

morten b >> I toppen klikker du på " Følg dette emne » ", hvor du så kan slettet dit abonnement på emnet...

• #405   13. jul 2012 Lorte side kom med den gamle igen

• #407   13. jul 2012 Hakker stadig on/off her. Har prøvet på diverse pc'er og skal man rulle langt i som her så tager den det nærmest i etaper.

Kan som skrevet før og andre også har skrevet stadig ikke slette beskeder i beskedcenter.

• #408   13. jul 2012 Siden kunne fint fungere før på mobilen men efter der er kommet nyt design er det totalt uoverskueligt at gøre noget som helst! , og det hopper og springer! .. come on!

• #409   14. jul 2012 Ha ha ha.. "I NEED MONEY P" og hans 28 venner ser ikke ud til at være smuttet endnu.. LOL. Det skulle ellers være sket i torsdags :o)

Jeg er også gjort til admin i flere forummer da gruppe opretterne ville smutte. Men ingen af dem er smuttet endnu. LOL

Syntes ikke de film hakker nær så meget i dag.

• #410   14. jul 2012 Den gamle side tilbage igen det er en total lorte side det her nu alle dem jeg har snakkede men synes det samme, de stopper med at bruge det lorte side snart hvis det bliver ved sådan her

• #411   14. jul 2012 giv os det gamle Bilgalleri tilbage....

jeg gider simpelthen ikke bruge mere end 5 min på det nye...

I kan kalde det nye bilgalleri for noget andet og lade den være til de 15-20 medlemmer der godt kan lide den,

tage et kig på denne tråd.. 7 ud af 10 vil have dat gamle bg tilbage.

• #412   14. jul 2012 det skod lad os få det gamle tilbage

• #413   14. jul 2012 Kunne være fedt hvis man kan uploade billeder/film fra sin Iphone/Ipad til forumet, såsom billeder til profilen og albums!

• #414   14. jul 2012 Synes man skulle lave det bil marked som på dba eller som på guloggratis med billedvisning/galleri istedet for en liste over biler til salg bare et forslag? smiley ikke at jeg siger det skal være sådan, men noget i den stil??

• #415   14. jul 2012 Uden at have læst alt igennem.

Kan i ikke gøre at når man trykker på "beskeder" øverst på forsiden, så ryger man direkte til beskedcenter.
    Jeg er ret irriteret over alt den flytten markør (specielt på mobilen) når man skal ind i sin indbakke, jeg kunne meget bedre lide da det bare var "klik" og tadaa.

• #416   14. jul 2012 det er en være gang rod det nye bilgalleri.. det tager 100 år at komme hurtig rundt smiley lav det nu bare om igen.. man gider næsten ikke bruge det længer og det er ikke nemt at finde de ting man skal bruge hurtig

• #417   14. jul 2012 http://www.bilgalleri.dk/minkonto/mineoplysninger

Der fra skulle i kunne slette jeres konto, hvis ikke ønsker at være bruger her inde længere..

• #418   14. jul 2012 Er der en speciel grund til at man ikke kan slette privat beskeder?

Kan heller ikke vælge den tidl. bil funktion

• #419   15. jul 2012 kan i ikke gøre sådan, når der nu alligevel er nyt design, som på så mange andre sider, at der bare står "slettet bruger" ud for indlæggene, istedet for at de forsvinder, hvis en eller anden tosse har slettet sig?

Alle de der halve tråde man kan google sig til eller finde via søgefunktionen er irriterende.....

"årh ja tak, Peter T, det var lige det der skulle til for at løse mit problem"...

så scroller man lige op....nej...der er ingen i tråden der hedder Peter T, og det er ikke bare fordi han har ændret navn til "xxxxxx", men det er helt væk...TRÆLS...:-D

• #420   15. jul 2012 hvordan helvede kan man skifte over til et så dårligt desing, der er så fyldt med fejl.
    og at kan satmer ikke værer rigtig at folk med langsomt net eller en computer der ældre end 1år ikke kan bruge siden uden den hakker helt vildt.

hvorfor har man flyttet de mest brugte funtioner?

hvorfor skal jeg vide hvad alle har kommentere på en annonce,? drop de facebook ting.

som andre har efterlyst. så giv os det gamle design. indtil i har GENNEM TESTET den nye design og så lader det blive frit for dem der vil at bruge det nye...

har ikke noget i mod nyt! men har noget i mod idioter der mener det ok at skifte design der hakker. og er fyldt medfejl og samtidig sige "velkommen til en nyt og bedre bilgalleri" føj ville sku være rart fedt at havdeprogramørens job tænk at tjene penge på at levere sådan noget halvfærdigt lort

• #421   15. jul 2012 Jeg må sige at jeg heller ikke er ret meget til den nye Bg og i fremtid kommer jeg til at bruge bilgalleri men slet ikke så meget som det gamle Bg og nu er jeg VIP bruger og når det er udløbet køber jeg heller ikke det igen dersværre smiley Det nye Bg virker slet ikke så godt, meget træls og bruge på mobilen hakker utrolig meget:( jeg har bruge Bg meget før i tiden men gider næsten ikke side her mere smiley

Hvorfor kommer mine Statusbeskeder ikke ud på forside?? Og som sagt ER jeg VIP bruger????

• #422   15. jul 2012 Siger det igen.... Stop nu med det klynk for pokker.... Klynk klynk klynk, kan ikke tåle forandringer, kan ikke tåle forandringer, kan ikke tåle forandring, prøv dog at kom med noget konstruktiv kritik i stedet for.

Det der fanden, sku, helved osv har intet med konstruktivitet at gøre....

Prøv at være et lidt objektiv, det er bare så pisse nemt at rakke noget ned.... Hjælp dem i stedet for med at få det her til at fungere... Det er da klart der lidt start problemer når baboom spænder så vidt som de gør....

Jeg har vænnet mig til det... Selvfølglig er der nogle ting der skal rettes. Men kan kun henvise til FAQ hvor man Kan lave en support sag.... Og tingene bliver skam løst som de kommer frem i bunken hvor de sikker prioterere problemet....

Tag nu sammen for pokker.... I kan sagtens brokker jer over det her... Men at tage jer sammen til at give ordentlig stemmer osv og skrive til HA' er når emner er placeret forkert eller direkte ikke stemmer overens med reglerne, dobbelt annonce, fakses osv kommer ind ja så kniber det da pokkers meget

• #423   15. jul 2012 Helt enig med Mathias S smiley

• #424   15. jul 2012 Doktor T, Mathias S og andre...hvordan er tud i anden bedre? :-P....

• #425   15. jul 2012 Fedt....jeg kender ikke tudereglerne...:-P

• #426   15. jul 2012 jeg stemmer også på at vi skal have det gamle igen og uden det der VIP pis

• #427   16. jul 2012 Det ser ok ud, vil godt nok håbe at "min profil" bliver lavet om for det er noget rodet. Men ellers ser ændringerne godt ud, bortset fra at vi stadig mangler at kunne bedømme hinanden som købmænd/handelsmænd efter man har handlet, så andre folk kan krydse af om de har lyst til at handle med folk herinde eller ej alt efter erfaring fra andre der har handlet med personen.

• #428   16. jul 2012 En stor fejl ved det nye design, eller man kan kalde det misvisende.

Er man i et gruppe forum, er der på højre side en står grøn boks "Opret Emne".
    Denne knap har dog overhovede ikke den funktion til det gruppe forum man kigger i, men det store åbne forum.

Link: http://www.bilgalleri.dk/grupper/100nx/sogeresultat

Der skal man jo ikke ind i forummet på gruppen for at skive et indlæg med gruppens forside.

Link: http://www.bilgalleri.dk/grupper/100nx

Det burde rettes, utrolig misvisende og bøvlet at finde rundt i.

• #429   16. jul 2012 Kunne bedere lide det gamle, det nye er ret forvirrende.

• #430   17. jul 2012 ked af at sige det , stadig efter flere dage er det noget af det værste LORT , det virker som om siden er gået 10 år bagud. TOTALT ulogisk lavet!!!!!

• #431   17. jul 2012 B
    Det er absolut en fejl! smiley Mange tak for tippet, vi retter det hurtigst muligt.

Daniel ~ BMW & Toyota -:
    Godt du kan lide det. Vi har faktisk “din profil” på planen for ting der lige skal justeres lidt. Og Rating af brugere kommer også engang - dog går der lidt tid her smiley

jones !:
    Dine statusbeskeder burde skal også komme på forsiden. Måske har du skrevet dem i en travl periode, så andre nåede ind foran dine inden du fik set dem på forsiden?

Vi undersøger om vi kan gøre noget ved “hakkeriet” smiley

Brian O:
    Vi har en generel politik om at man skal kunne fortryde hvad man har skrevet. Det betyder også at man kan slette beskederne. Men vi har overvejet, at der står “Besked slettet” i stedet for vi bare fjerner det hele. Så har andre brugere en chance for at vide, at der har stået noget engang...

Neno L:
    Vi har pt lidt problemer med “tidl. bil”-funktionen. Arbejder på det.

Du skulle gerne kunne slette private beskeder nu.

Paul L:
    Vi arbejder på at billedupload via iPhone/iPad kan lade sig gøre.

Nick J:
    Det var så lidt, vi er glade for at have dig “rigtigt” tilbage smiley

Steffen D:
    Vi arbejder på at det ikke skal “hakke” så meget, stay tuned!

Tommy P:
    Tak for de flinke ord smiley - vi ved godt der er nogle små tekniske bugs, men vi arbejder hårdt (hele ferien faktisk :-)) på at løse dem. Og som du siger, så lytter vi meget til jer, så sig endelig til hvis vi kan gøre noget anderledes eller bedre.

Foliemann .:
    Vi læser alle kommentarer, men kan ikke altid nå at svare alle, der kommer med forslag, desværre. Der er lige nu 17 gallerier og folk opretter flere tråde til feedback, så der vil være smuttere smiley
    Men tak for din feedback!

vh Simon/BilGalleri

• #432   17. jul 2012 Folk bliver jo nærmest ikke stemt ind mere , tro de fleste er kørte sur i det nye mig inklusiv , jeg giver det et stykke tid , kan jeg ikke vænne mig til det nye sletter jeg min profil.
    Har sværet ved at se det skulle være nemmere at finde rundt , det er blevet rodet og uoverskuelig , det er ikke brugerne der har fået noget ud af det nye design , de andre gallerier er der også stor utilfredhed , tror bare ikke i har opdaget det endnu.
    God sommer smiley Vh Palle

• #433   17. jul 2012 Hej BG
    Hvorfor er min salgsannonce væk (helt væk) ????

Er det mening at gamle annoncer (oprettet før det nye site) skal forsvinde??

• #434   17. jul 2012 FUNGERER AF H. TIL PÅ ANDROID EFTER DET ER LAVET OM JEG KAN IKKE BLADRE I BILLEDER I ANNONCER KAN IKKE SKIFTE MELLEM BESKEDER OSV. KORT SAGT EN VÆRRE GANG HØ. DET ER IKKE I ORDEN.

• #435   17. jul 2012 nogler der har en alternativ side med forum. kender kun til toyotaxtrem(dot)dk
    og en hifiside jeg ikke pt kan huske navnet på...
    ja kunne slette min bruger men vælger at beholde den. stå jeg og mangler svar på nogle ting kan jeg stadig lukke alt ned og bruge 3-4gange så langtid på at finde svar her inde. ikke af lyst men af praktiske årsager min profil stadig er her inde... forhelvede det er trist siden er blevet så ringe...

hvorfor sku vi bære over med bazoom ? de vælger at smide en ny side på banen der er så probbet med fejl og køre så sløvt at man sku tro det var DSB eller den nuværende regiering der havde overtaget styrringen...
    det sku ikke svært at teste lortet inden man gå i luften. test det interent i engod periodesideløbende med det gamle BG kørte ufortrødent...

forstå ikke hvorfor man sku rykke på de mest brugte genveje, tvinges til at se opdatering på logment, kommentare på anoncer osv i et stort felt på forsiden. hvorforkan jeg ikke lukke det... hvorforskal der værevideo´er på forsiden... fådet væk i en undergruppe... meget bedre forside vi havde på det gamle BG.
    undre mig i ikke har også kræver VIP for at skrive på annoncer i markedet. nu hvor i alligevel ødelægger ting og vil havdepenge i kassen...
    hvorfor kan praktiske tiltage ikke blive gennemført. nå latterlige fungtioner som "synte godt om", "del med andre" og youtube video´er direkte på forum´s kan blive til noget... men ting som ville give mening. eks bedømmelse afsælge. et ordenligt markedet (ved godt i siger i arbejder på det, men forhelvede sådan noget burde sku fungere inden siden blev lanceret). overskueligthed. et setup der ikke kræver 40gb internet for at fungere...

TAGE JER SAMMEN. smid det gamle BG tilbage indtil det nye layout er gennemtestet, brugervendligt for folk der ikke bruger Facebook, fungere på almendelige pc. desing som ikke er gråt i gråt. lidt farver skader ikke og gør det nemmere at dele ting op og som... er super ked af der ikke er noget alternativ til jeres side for ville klart give dem en chance så længe lortet her er så fyldt med felj...

nu til lidt ros.
    kunne køre ibund på siden på 22min.

• #436   17. jul 2012 Hvorfor skal det koste penge og se foto i stor størrelse og lige ledes hvorfor så dyrt for 1 måned VIP med mulighed for annonce?

• #437   17. jul 2012 Det kører af pis og det virker overhovet ikke på mobil, det er mega rodet og slet ikke til hurtigt lige og kigge om der er kommet noget nyt i marked.
    har været bruger siden 2005 og har brugt det rigtig meget i perioder, men nu tror jeg sku brugeren skal slettes, for som det kører nu så vil jeg ikke komme til at bruge det..
    HVORFOR ØDELÆGGE DET????

• #440   17. jul 2012 BG

Jeg var inde i marked og ville søge efter en bil. men det var ikke helt muligt.
    for jeg ville søge efter model og det kunne ikke lade sig gøre.?

• #441   17. jul 2012 DET GÅR ALT FOR LANGSOM DET HAR... DET HAKKER.. I FOTOALBUM TAGER DET FOR LANG TIDE AT VISE BILLEDE FREM... NOGEN BILLEDE VIS DER ET RØD X OPPE I VENSTRE HJØRNE.. DET TAGER ALT FOR LANG TIDE.!!!!!!!!!!!!!!! DET GÅR FOR LANGSOM... HAR DA EN 30/3 FORBINDELS..

• #442   17. jul 2012 Der er da ingen problemer det køre perfekt her hos os på alle 4 computer

• #443   18. jul 2012 Jeg tvivler stærkt på at scroll delen der hakker har noget med jeres internet forbindelse at gøre. Sidder på en ganske fornuftig laptop, og selv her hakker det hvis jeg bruger IE9, som ellers er en ret ny browser. Derimod har jeg ingen problemer med FF eller Chrome.

Men paginering kunne skam ikke skade i tråde af denne størrelse smiley

Og Michael S: Caps lock gør dig ikke mere seriøs at se på.

• #444   18. jul 2012 Brian D, nej det gør det ikke, prøv selv at oprette en annonce og se hvor let det er at følge den?

BILGALLERI: Hvornår får man svar på spørgsmålene?

Og hvorfor er ikke alle billeder store? Det giver ikke meget mening at være vip, når det er små billeder.

• #445   19. jul 2012 Jeg syntes det virker rigtig rodet jeres nye design.. Så hellere tilbage til den gamle.. Men måske lidt bedre opdeling af siden ville gøre det bedre...

• #446   19. jul 2012 Den teskt man kan skrive til sine billeder under sit galleri.
    Den er nu blevet rykket op oven i BILLEDERNE, så selvom det kun er ganske lidt den fylder så er mit første billede under min Brabus hvor der står noget andet tekst i billedet (BRABUS 3.6-24) er nu overskrevet af den anden tekst der normalt før stod UNDER billederne...
    Det må i da godt lige få rettet så vores billeder kan stå fri for andet gøgl end det vandmærke i lægger på dem, som i øvrig nogle gange både står Bilgalleri og Bazoom oven i hinanden og det er ikke fordi billedet er gemt med dette vandmærke og oploadet igen.

Jeg syntes også taget i betragtning at det har kørt SÅ LÆNGE på eks. cykel galleri.
    Hvorfor skal man så til et rette fejl igen igen igen når man smider den nye platform op på de andre gallerier ???
    Der har jo været alle chancer for at prøve køre platformen på netop 1 galleri først og SÅ smide det op på resten af gallerierne.
    Der er så mange iøjen faldende og direkte indlysene fejl at det ganske enkelt ikke kan være rigtig hvis man skulel have kørt bare en hurtig gennemgang inden man smed siden op.

Jeg siger stadig, jeg kan undværre alle de der fancy tiltag i form af facebook gejl, og havde ingen problemmer med det gamle BG design der virker end design for designets og fornyelsens skyld.

Men der har måske været nogle rettigheds problemer hvis Bazoom har været solgt og købt af nye ejerer eller hvad ved jeg, så kunne jeg forstå det.
    Men den udmelding har jeg ikke hørt noget om.

• #447   19. jul 2012 Det er da også misvisende at der i profilen står midt/syd/vestsjælland? Der er altså stor forskel når man skal besøge nogen. Det kan ligeså godt være Ringsted som Vordingborg?

Lav det om som det var....
    Og svar venligst på spørgsmålene.
    Men nu kører det da i det mindste lidt hurtigere. Men også kun lidt.

• #449   19. jul 2012 Ved ik helt hvad jeg skal synes om det.

Det er meget forvirrende og virker helt trykket sammen det hele.

Det er uoverskueligt at finde rundt i synes jeg.

Lav noget så man selv kan vælge mellem gammelt eller nyt design, så ville alle folk være glade.

• #451   19. jul 2012 nu køre siden lidt bedre.. takket være adblocker... så mangler i bare at få styr på jeres fejl .søgefungtioner og andre fungtioner der burde havde fungeret inden i gik i luften... sku amatør agtigt med nogle af de fejl i har...

• #452   19. jul 2012 Digweed !

Jamen er da realistisk. er godt nok ik den store computer nørd, men der findes da masser af sider hvor man selv kan vælge design osv. Ihvertfald farver, skins osv

• #453   19. jul 2012 Torben T
    Er enig i idéen er fed, men som dig siger, det ville ikke være en mulighed.
    begge sider fylder rigtig meget, og ja der sider du kan vælge skins osv. men det ville blive rigtig langsomt hvis begge sider sku bindes sammen, og det ville gå ud over funktioner, design osv når fks en annonce blev oprettet på det ene design og vist på det andet.

• #454   19. jul 2012 Marcel

Vi må jo bare lærer og leve med det som det er.

• #455   19. jul 2012 Det jo det vi må.
    Jeg er stadig skeptisk over det, men vi må jo bare finde os med det.
    Og fis hul i det, jeg syntes det dårligere end det andet men jeg forlader ikke siden.

• #456   19. jul 2012 Marcel
    Jooo det kunne man godt, for hvis du ser stort på det, er det her bare et nyt skin, med nogle nye funktioner.
    Det er stadig den samme database, så er det bare hente det frem på det skin/tema/layout som man gerne vil have smiley

Og en anden ting.

Denne side fungerer rigtig dårlig på Android mobil.

• #457   19. jul 2012 Digweed) Korrekt, men når nu nogle af os er bare lidt seriøse, så er det underligt at der skal være så mange punkter, som er så dårligere end det gamle Bilgalleri.
    Hvis det var gratis var det en anden sag, men nu er vi jo forholdsvis mange som har betalt, men hvis ikke der bliver ændret på fejlene, så stopper jeg med at være vip.

• #458   19. jul 2012 R B, nå jeg troede det var et helt nyt system, men det vil stadig blive tungt at loade tror jeg.
    og se forkert ud, for du kan tilføje flere ting her i annoncer end i det andet.

• #459   20. jul 2012 For satan! hvor er den bjælke i toppen der kommer frem hvergang man har skrevet en kommentar eller et indlæg træls! "Du har nu svaret på dette indlæg" eller hvad den siger, så skal man jo vente i 100 år på den går væk igen før man kan trykke på "min konto" eller hvad man nu skal have fat i øverst i skærm billedet.
    Det jeg vil frem til er at det ville være super fedt hvis man kunne fjerne den smiley

• #460   20. jul 2012 hehe ja man ved sgu da godt at man har skrevet på den annonce eller tråd hehe...

• #461   20. jul 2012 Det er fint at det er blevet rettet så stemmerne på bilerne i ens profil passer nu, men nu kan man ikke selv vælge hvilken rækkefølge bilerne skal ligge i?

• #462   20. jul 2012 Ved ikke om det har været nævnt .. orker ikke lige at læse alle besvarelser igennem smiley

Men hvorfor når man er i marked, kommer de sidst oprettede ikke øverste?

Kan da ikke passe at man skal sortere dem hvergang ..

• #463   20. jul 2012 Mark U

Enig. De nyeste annoncer osv har da altid lagt øverst.

• #464   21. jul 2012 Crap side. Holder mig til de andre forum fx vagcars indtil det gamle kommer tilbage
    Utroligt at man ikke selv kan vælge layout nu hvor lavet et rip off af facebook der kan man sgu selv vælge layout. Det er kun amatøre der laver sådan noget for man ikke selv kan finde på noget samt hvad skal vi dog med en jeg er enig knap når man ikke kan være uenig. Velkommen til det nye facecar.dk

• #465   21. jul 2012 Hej alle
    Der blev lagt en ny version ud for et par dage siden med diverse rettelser, bl.a. skulle problemet med at det "hakker" når man scroller være afhjulpet.

@Mark U: Mht. til det med de nyeste annoncer, så ligger de også øverst når jeg går ind under markedet. Hvordan søger du? Er det med fritekst-søgningen?

Mvh
    Kenneth - BilGalleri

• #467   22. jul 2012 Fandeme noget lort. Det var da det dummeste i længe har gjort. Gider dårligt bruge det mere..

• #468   23. jul 2012 Att Admin:
    Jeg syntes det kunne være LÆKKERT hvis det var muligt at der stod hvilke fil typer i kan konvertere når man vælger at uploade en video.. Den info mangler ;)..

Når vi står på "hændelser på bilgalleri" så mangler den knap "fjern alle" ligesom den er til "nye gruppe emner" ..

• #469   24. jul 2012 Ved ikke om det er blevet sagt før, men under min konto og biler kan jeg ikke lave min bil om til tidligere bil, den retter det bare til min bil igen.

• #470   24. jul 2012 @Rasmus K: vi kigger med det samme på fejlen med årgang i markedet
    @Nielsen: Vi kigger på begge ting, burde være nemme at fixe. Jeg mener faktisk den med "fjern hændelser" er lavet, men ikke lagt live endnu (jeg er på ferie, så har ikke 100% overblik over hvad de arbejder med derhjemme, men tjekker lige)
    @johnny j: den kigger vi også lige på

Tak for tippet.

Mvh
    Kenneth - BilGalleri

• #471   24. jul 2012 @Nielsen: Disse video-fil-typer kan bruges: .avi, .mov, .wmv, .mpg, .3gp, .mp4, .asf, .mp2, .mpa, .mpe, .divx, .flv, .mts, .m2ts
    ...Og det vil fremgå på video-upload-siden næste gang vi lægger en ny version ud. Tak for tippet

• #472   24. jul 2012 @johnny j: Det med tidligere biler er også rettet nu og med næste gang vi lægger en ny version ud

• #473   24. jul 2012 Bilgalleri/Admins: Hvornår svarer i på spørgsmålene?

• #474   24. jul 2012 jeg må indrømme at jeg heller ik er helt glad for den nye side:S jeg har intet imod den som sådan når jeg har lært den lidt at kende. men flere af mine venner er blevet slettet herinde samt deres annoncer fjernet. det sys jeg ik er så fedt:S jeg sys det virkede fint før. fedt nok det er blevet lidt mere "facebook" agtig, med de nye features osv. men sys vores egne bruger konto ska være lidt letter at gå til:D

• #475   24. jul 2012 Synes det er fedt det nye BG:-) dog en lille træls ting:når man kigger fotoalbums på en iPad, så er de lige små nok pilene til at skifte til næste billede.... Men er sku nok bare mine fingre der er fede:-)

• #476   24. jul 2012 Hvordan kan det være at jeg ikke kan se noget under offtopic?
    Kommer bare med:
    V
    i fandt desværre ikke noget til dig.

Prøv evt. at ændre i din søgning eller klik her for at nulstille søgningen.

Både i Firefox og IE

• #477   25. jul 2012 Mikkel B: Off topic-emnerne vises fint her - har du husket at sætte flueben i "Vis off topic" på forsiden?

Brian O: Du spørger ind til, om indlæg af slettede bruger bevares i det nye system - det gør det ikke. Men vi har det på vores liste over forslag smiley

Dr. Djarnis: Vi kigger nærmere på landsinddelingen - Midt/syd/vestsjælland lyder ikke helt korrekt. Med hensyn til dit spørgsmål om små billeder, kan du så beskrive det lidt nærmere? Kan du ikke se billederne i storbilledvisningen?

Brabrus: Kan vi få dig til at sende et screenshot til support@bazoom.dk, hvis du stadig har problemer med at noget tekst overlapper.

Der er et par stykker, der har skrevet, at søgningen i markedet nulstilles, når man søger på pris. Problemet opstår, når man trykker på enter i stedet for søg. Dette bliver som Kenneth tidligere har skrevet rettet ved vores næste upload.

Det er ferietid pt. så der kan gå lidt længere tid mellem svarene her i tråden, så har I et teknisk problem, så skriv til os via kontakt på www.bilgalleri.dk/faq , så ser vi på problemet hurtigst muligt smiley

Mvh. Rikke/BilGalleri smiley

• #478   25. jul 2012 Bilgalleri: Nej det lyder ikke korrekt, men ikke destro mindre, er det hvad der er tilfældet.
    Ikke alle af de profilbilleder og fotoalbums, som jeg har set, har jeg kunne få til at vise i storbilledevisningen.
    Jeg syntes billederne af ens venner er for små i forhold til før, og kan det stadig ikke være muligt at vise alle venner som før, uden man skal klikke videre?
    Kommer logmenter igen?
    Og de samme søgemuligheder under f.eks. biler?

For 2. gang: Og man skal selv sidde og lede for at se om man har fået beskeder, eller der er skrevet under ens biler eller annoncer mv. Kan det ikke laves så det blinker eller er markeret som før?

Er markedet opdateret så man kan udfylde flere kriterier, uden den automatisk selv søger midt i det hele?

• #479   25. jul 2012 BilGalleri.dk:

Okay, det virkede! Havde slet ikke set at man skulle det, men super! Tak for hjælpen! smiley

• #480   26. jul 2012 Dr. Jarnis: Du må meget gerne skrive til os via "Kontakt" ( www.bilgalleri.dk/faq ), når du støder på et konkret eksempel, så vi kan se nærmere på det. For et par dage siden foretog vi nogle ændringer, der gerne skulle have afhjulep nogle af de problemer, der var med billedvisning.

Billederne af dine venner - er det på "Min konto", du mener? Der er umiddelbart ikke planer om at ændre på størrelsen af disse.

Logmenter kommer ikke igen - der er nu i stedet statusbeskeder, som du kan finde på forsiden samt på "Min konto".

Hvis der er kommet en ny hændelse, så vil du kunne se disse som et tal i en en lille rød boks ved "Beskeder". Du kan se hændelserne i den dropdown, der kommer frem eller gå til "Min konto" for at se alle hændelser.

Hvis man klikker på et søgekriterie i markedet vil søgningen ske med det samme - og det er meningen, men man kan sagtens tilføje flere søgekriterier herefter. De søgekriterier, du efterspørger - er det i gallerisøgningen eller markedet? Og hvilke søgekriterer, tænker du på?

Mikkel B: Det var godt smiley

• #481   26. jul 2012 Hvor er det lige man fornyer sin VIP ? :S..

• #482   26. jul 2012 Vi har netop uploadet nogle rettelser til siden.

Det fremgår nu, hvilke videoformater, vi godtager, når man vil uploade et videoklip.
    Man kan nu fjerne alle hændelser på "Min konto" - ligesom man kan ved gruppeemner.
    Man kan igen vælge tilknytning til sit galleri - og dette bliver vist på "Min offentlige profil" - ligesom gallerierne også bliver vist i den rækkefølge man selv har valgt.

• #483   26. jul 2012 Nielsen: Du kan forny din VIP-status ved at gå til "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan også klikke på VIP-logoet ved en bruger, som har VIP.

• #484   27. jul 2012 Bilgalleri/Rikke.

Det er Dr. Djarnis.

Jeg er ikke siden støt på det problem med små billeder i visning af profiler og annoncer, men skal da gerne hjælpe med det, hvis jeg støder på det igen.

Ja det er korrekt forstået, de er jo noget mindre end før? Hvorfor bliver det ikke i samme str. som den tidligere version? Det er meget gnidret at se på.

Ok, det var godt nok ærgeligt.

Ja det er jeg klar over, men det er jo ikke kun ens egne annoncer, men også dem man abonner på? Før var det kun ens egne, og andres var under beskeder til andres annoncer. Hvorfor bliver dette ikke rettet som det var tidligere? Det var lettere, at holde øje med ens egne og andres, nu er det bare en stor sammen smeltning af alt muligt, hvor man skal bladre det hele igennem for at se om folk har skrevet under ens annoncer, biler, videoer, fotoalbums osv.

Kan I ikke gøre det sådan, at man kan markere enkelte annoncer som f.eks. skal slettes eller forlænges som før?
    Samt beskeder i indbakke og udbakke, nu skal man slette hver enkelt, frem for at markere f.eks 15 af gangen. Det tager længere tid end før.

Ja det er både under galleri og marked. Det tager bare meget længere tid, hvis man ønsker at se om der er kommet nye profiler, hvem der er sidst opdateret og bedst bedømte. Eller under marked at man skal vente på opdatering, for hver enkel emne, som man ønsker at søge efter. Det ville være noget lettere, hvis man kunne udfylde alt på en gang, og så søge. Ligesom før.

Det virker underligt at der skal være så mange fejl på den nye version. Eftersom at den gamle fungerede perfekt for langt de fleste brugere.
    Og det skulle slet ikke kunne lade sig gøre,med de fejl, når jeres ansatte praler med deres kompentenser.

Jeg føler det som bondefangeri, da vi ikke får hvad vi har betalt for.
    Jeg har betalt vip til den gamle side og til de betingelser.
    Men den nye side som har fået overført min vip betaling, har andre krav, indstillinger samt betingelser og disse er ikke i nærheden af den gamle aftale.
    Jeg har svært ved at acceptere disse, da den nye side og betingelser ikke svarer overens med den gamle og dens betingelser.

Det svarer i min verden til at bestille og betale for en Lamborghini, men da den skal leveres kommer der en Lada, dog har de 3 ting til fælles.

De starter begge med L.

De har samme farve.

Og de koster det samme.

Djarnis

• #485   27. jul 2012 Ps. laver i også om på opstillingen af annoncer, så de nyeste står øverst?

• #486   28. jul 2012 Markedet virker ikke ordenligt:

Den kan kun vise op til 67 sider.

Pris fra og til virker ikke.

• #487   29. jul 2012 Det er skide irriterende at der kommer en BAR op med DU HAR POSTET ET INDLÆG, sig mig tror i vi er sinker? Man skriver et indlæg og trykker ENTER, ja gu fanden har vi postet et indlæg, og vi kan se det med det samme, men vi skal da også lige have at vide vi har gjort det, måske vi allerede har glemt det!!!!!!!!
    DET ER EN OMMER, VÆK MED DET!

• #488   29. jul 2012 DU HAR NU SVARET PÅ FORUMMET.

• #490   30. jul 2012 Madsen: Du skal være VIP for at oprette annoncer, sådan var det også i det gamle design smiley

Allan R: Vi er klar over, at den gule bjælke kan være til gene for nogle brugere, specielt i forum - den er dog meget nyttig andre steder - f.eks når man har gennemført en betaling. Vi kigger på, om der skal ændres på det, som det ser ud nu.

Mr. P: Vi sørger for at rette fejlen med, at man kun kan se 67 sider. Du skriver, at pris fra og til ikke virker - umiddelbart ser det fint ud herfra. Husker du at skrive tallene uden punktum eller komma? Altså f.eks 100000 og ikke 10.000?

Dr. Djarnis:

Du kan slette og forlænge annoncer under "Mine annoncer" - her kan du vælge at forlænge alle eller forlænge enkelte annoncer.

Umiddelbart ser det ikke ud til at gå langsommere her, når man skal se på f.eks afventende biler.
    Vi tager dine input om en klarere opdeling af hændelssesystemet med videre.

Hvis du vil slette flere beskeder af gangen, så kan du gøre det her - du markerer blot de beskeder, der skal slettes: http://www.bilgalleri.dk/minkonto/indbakke

Det burde meget gerne være de nyeste annoncer, der bliver vist først.

Der vil desværre altid kunne fiindes fejl, når man lancerer noget nyt - vi arbejder på at løse disse fejl hurtigst muligt, og vi håber da at du bliver glad for sidens funktioner med tiden.

Mvh. Rikke/BilGalleri

• #491   30. jul 2012 SÅ MANGE ÅBENLYSE FEJL må bare ikke forkomme pået layout der er inført på andre galleri´er langtid i forvejen... slet ikke på markeds delen det LIGNER noget der kunne fungere super, men som om i gik igang med det og så lagde det på is igen for at lave ligegyldige tiltag som syntes godt om knapper og og gule bjælker der fortæller hvad man lige har lavet (og hvorfor skriver den ikke ting som. du har nettop hoppet frem til forsiden", "du har nettop trykket videre til næste billede"). så man kan få få alle sinkerne der ikke ved hvad de laver med. og hvorfor indføre det i jeres sommerferie. hvorfor ikke lancere det nå jeres kontor er stoppet med ferie så i rent faktisk ikke bare skrider fra problemerne og kommer tilbage fra ferie med en stor bunke klager. ja jeg spørg bare det jo ikke migder skal tilbage til jeres job.

satmer ikke timing eller kvalitetssans der er udpræget hos jer.

har selv problemer med værd gang jeg klikker ind på et galleri eller anonce skal jeg opdatere siden en gang for at kunne bladre i billederne...

• #492   30. jul 2012 Tak for svar,

Jo det tager længere tid at søge, når den automatisk opdatere og søger på ny, for hver ny kriterie man udfylder.

Mht. til sletning af beskeder og annoncer, så så jeg det igår, men har ikke før lagt mærke til denne mulighed.

Det er de ældste annoncer som bliver vist først.

Men nu er denne opdatering kun ny på bilgalleri, den har været brugt i længere tid på andre gallerier, og der har de samme fejl også været, og har været nævnt der, derved burde de være undgået her.

Vil der være mulighed for at kunne ændre i beskeder, indlæg mv. som før?

Djarnis

• #493   30. jul 2012 Angående marked:

Pris virker. Måske er det bare mig, men synes ikke det virkede før. Det er meget muligt det første.

Valg af årgang fra og til virker ikke.

Og stadig kun 67 sider i markedet, men hey, I skal da også lige have en chance smiley

• #494   31. jul 2012 Mr. P: Sideantallet i markedet bliver rettet smiley Det er korrekt med årgang også - det sørger vi for bliver rettet.

Ketil S: Vi tager dit input om den gule bjælke med videre.

Dr. Djarnis:

Hvis man f.eks søger i markedet på biler - denne søgning: http://www.bilgalleri.dk/marked/bil?page=1&sort=1 Så kommer resultatet frem med nyeste annoncer først. Hvor er det du oplever, at det ikke sker?

Det er sådan at gallerierne bruges forskelligt på gallerierne, derfor kan der sagtens være fejl, som desværre ikke er opdaget før nu. Vi sørger selvfølgelig for at rette disse hurtigst muligt.

Der har ikke tidligere været mulighed for at ændre i indlæg, som der er nu med "redigér"-funktionen. Hvad tænker du på med ændring af beskeder?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#495   31. jul 2012 Hvorfor havner en nyoprettet annonce midt imellem alle de gamle ?
    Jeg oprettede igår men når man søger under f.eks Seat Leon så ligger den midt mellem gamle annoncer fra Marts 2012 på side 3 eller 4 ?

Og kan forum ikke laves så sidste oprettede indlæg ligger i toppen fremfor i bunden så man slipper for at scrolle så langt hver gang. ?

• #496   31. jul 2012 Casper K: Når du søger på en model så vil resultatet være anderledes, end hvis du blot søger på selve mærket. her blvier der taget højde for, hvad der står i teksten i alle annoncer. Og det er grunden til at din annonce ryger på side 3. Men du kan herefter klikke på "Oprettet", og så vil annoncerne blive sorteret efter alder fra nyest til ældst.

Med hensyn til sorteringen af forumindlæg, så er der meget delte meninger om, hvad der er det rigtige. Vi har valgt at det nyeste indlæg ligger nederst. Men du kan i hvert tilfælde slippe for at scrolle ved at klikke på enten "Besvar indlæg" i toppen af emnet - eller ved at klikke på "Gå til bunden", som ligger under startindlægget i højre side smiley

• #497   31. jul 2012 Syntes det er blevet godt man skulle bare lige vænne sig til det

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#498   31. jul 2012 Ok. Mange tak for svarene. Synes dog det er ærgerligt der ikke bliver lavet et ordentligt markede. Det kan gøres så simpelt men alligevel vælger man at gøre det så besværligt.

• #499   31. jul 2012 Er i ikke meget søde at fjerne den "popup" med at man har svaret på et emne, den ligger enormt dumt lige over menu knapperne.

Det er ikke særlig gennemtænkt, den fjerne i den tid den er oppe, totalt sidens funktioner.

• #500   1. aug 2012 Scapegoat: Ved næste upload fjerner vi bjælken, så den ikke fremkommer, når man svarer på et emne i forumindlæg.

• #501   1. aug 2012 jeg syns det er super nice at det er lavet om, alt nyt er godt, selvom det gamle virkede, så syns jeg det er super der er kommet noget nyt, men ja der er jo så de små fejl, men de bliver jo rettet,

jeg siger mange tak BG smiley

• #502   1. aug 2012 Bjælken kommer væk, JUHUUU..............

• #503   1. aug 2012 Så mangler vi bare at man kan trykke tabulator 2 gange og så ENTER for at oprette et svar og ikke skulle have fat i musen igen.
    (det kunne man jo før i ændrede sitet)

• #504   1. aug 2012 Allan, tror faktisk du nu kan nøjes med at trykke en gang på tab

Virker hos mig.

• #505   1. aug 2012 Kan man det!

• #506   1. aug 2012 OK, TAK FOR DET!

• #507   1. aug 2012 vil også være med igen når nu <b>Rikke</b> er tilbage smiley

den lille tommelfinger som man kan like på - hvorfor er der mulighed for at like sine egne indlæg?

og fluebenet i <i>følg dette emne</i> så vid jeg husker kan / kunne man deaktivere det i den gamle udgave af BG og BB

andre sites kan man selv ændre i en del af indstillingerne, kunne dette ikke også indføres hos BAZOOM således at dem der vil have nye indlæg overst kan få det, og dem der vil have gamle indlæg øverst også kan få det?

• #508   2. aug 2012 Rikke/Bilgalleri.

Det er under ens egen side, når man kigger på annoncerne, så er det de gamle som står øverst, der er flere andre som også har beskrevet dette.

Før var det muligt at ændre ens egne beskeder under biler, dette er ikke længere muligt. Bliver det lavet om?

Djarnis

• #509   2. aug 2012 Kim B: Hvorfor man kan like sine egne indlæg, har jeg ikke nogen god forklaring på, men det er jo rart, hvis man give sig selv ret en gang i mellem smiley

Fluebenet burde du kunne fjerne, inden du opretter et indlæg? Men hvis du først har oprettet abonnementet, skal du slette det via "Min konto" eller via linket "Følg ikke længere" i toppen af emnet, for at undgå notifikationer. Så er det ikke nok at fjerne fluebenet.

Vi tager dit forslag om mulighed for at ændre på rækkefølgen af indlæg med videre. smiley

Dr.Djarnis: Ok, det tager vi med videre smiley

Det er muligt at slette andres og egen kommentarer under ens gallerier - der burde gerne stå "Slet kommentar" under hver kommentar.

• #510   2. aug 2012 Kan man ikke fravælge at der kommer indlæg fra grupperne når man søger i forumet?

• #511   2. aug 2012 Nu hvor det endeligt er muligt ikke bare sidde afvise biler, men skal give en grund, virker det lidt mærkeligt man derefter kan fjerne grunden.

Den burde blive hængende, så vi ikke vender tilbage til de gamle fjolleri, men et "hvorfor bliver min bil ikke optaget" indlæg. smiley

Det er i mine øje en fejl der burde rettes smiley

• #513   2. aug 2012 nej, der kører et om en grillfest hvor der skal inviteres muhamedanere med og om de kan spise mad fra en grill hvor der engang er lavet svinekød på. Der er enkelt indlæg på over 1000 ord af islamere der taler for deres syge moster.

• #514   3. aug 2012 Rikke/bilgalleri, ja slette det ved jeg man kan, men det var jo at ændre som det var muligt før?

• #515   3. aug 2012 jeg spurgte tidligere, hvorfor indlæg ikke kan blive delt op i sider, men fik vist aldrig noget svar.

Er det ikke muligt at få delt de lange emner/indlæg op i sider, så man ikke skal scrolle sygt og når indlæg bliver så lange så påvirker det min browser, jeg ved ikke om det kun gælder for mig, men tag f.eks. dette indlæg. http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/888150-det_her_er_maaske_en_daarlig_ide_men

Det bryder min broswere sig ikke om det gælder både chrome firefox og EI.

Dette kunne muligvis løses ved man deler indlægget op i sider.

• #516   3. aug 2012 Jesper: Nej, det kan man ikke - ikke på samme måde som, man f.eks kan med Off Topic-emner. Men vi tager dit input med videre, om at det skal være muligt. smiley

R.B: Tænker du på, at man kan fjerne det i tekstfeltet? Ideen er, at man kan fjerne teksten, hvis man gerne selv vil skrive en uddybende forklaring. smiley

Dr. Djarnis: Det vidste jeg faktisk ikke var muligt før, så der er vi gået forbi hinanden smiley Jeg tror ikke, det er meningen, at man skal kunne rette i kommentarerne - i hvert tilfælde ikke i længere tid, end det f.eks er muligt her i forum. Men vi tager forslaget med videre.

Scapegoat: Vi har forslaget på listen, så jeg kan ikke give dig noget svar, om det bliver indført eller ej. Men du kan i hvert tilfælde undgå at scrolle, hvis du klikker på "Gå til bunden" eller "Gå til toppen". Hjælper dette på browseren?

• #517   3. aug 2012 Rikke/BilGalleri

Nej, hvis nu afviser en bil, om jeg skriver en besked eller vælger en fra dem i har sat ind, lige efter jeg trykker "Afvis", har jeg mulighed for at slette hele min kommentar, den laver.

Afvis points forbliver dog.

Man burde måske kunne rette kommentar, men ikke slette det hele, så kunne man jo ligeså godt have det som før i tiden smiley

• #518   5. aug 2012 Det kører perfekt, er blevet mere glad for det, efter noget tid med det nye.

• #519   5. aug 2012 Jeg er skiftet til google chrome, det går bare stærkt, men det kan jo også være i har gjort noget nyt i den retning, eller er det browseren alene der gør den forskel?

• #520   6. aug 2012 I er nød til at gøre noget ved indstemningssystemet.
    Det kører overhovedet ikke efter relanceringen. Folk venter flere dage på at blive stemt ind.

Enten bør i lave et helt nyt system, eller også bør i ændre så der er løbende udskiftning på forsiden. De biler der kommer om på side 2 og 3 ligger der meget, meget lang tid.

Desuden synes jeg ikke man bør kunne se hvor mange velkomst og afviserpoint der er, før man har afgivet sin stemme. Det ser ud til folk stemmer efter hvad andre gør, og det er skidt når det er afviserpoint vi snakker om, og der ikke er nogen grund til dem.

• #521   6. aug 2012 De biler der har ligget til optagelse længest burde ligge på forsiden, ellers bliver de bare skubbet længere og længere bagud, og det ender med at man har flere sider med biler der kun er stemt halvt op i velkomst/afvisning.

• #522   8. aug 2012 Hej
    Hvorfor kan jeg ikke slette mine stemmer som jeg har gide ander biler??
    Når jeg går ind i min profil og går ind under mine bedømmelse og derefter trykker på slet bedømmelse bliver den ikke slette?? Hvorfor?? Er vip medlem??

• #523   9. aug 2012 Jesper: Vi tager dit input om indstemningssystemet med videre!

Jones: Kan du stadig ikke slette dine stemmer?

• #524   9. aug 2012 Jo nu kan jeg godt tak for det smiley

• #525   9. aug 2012 Hvorfor kan jeg ikke se dette emne i min oversigt på de emner jeg har abonnering på??

og hvad med den demesnbjælke som I lovede ville være væk for nogle dage siden???

• #526   9. aug 2012 Hvis de er demente har de vel glemt den:)

• #529   12. aug 2012 den bjælke er fuckin irriterende,................

• #530   15. aug 2012 @Pøllebob: vi sørger for at tlf og postnummer bliver pre-udfyldt - Godt set, tak.

• #531   16. aug 2012 <b>Kenneth A</b>

prøver lige igen.....

<i>Hvorfor kan jeg ikke se dette emne i min oversigt på de emner jeg har abonnering på??

• #532   16. aug 2012 Kim B: Har du kunne se emnet før, eller har det altid manglet? Hvor mange abonnementer her du pt.? Og har du haft afmeldt abonnementet på et tidspunkt? Her fremgår det på listen som det skal nemlig.

• #533   16. aug 2012 Rikke

jamen det er jo ligesom når bilen skal på værksted det her....

nu står emnet i min oversigt - meget mærkeligt smiley

men en ting der kunne være sejt at kunne i oversigten, det var at man kunne sortere efter navn, dato eller kategori smiley

når man er i et fotoalbum og den som har oprettet albummet skriver, så står der under hans navn at det er Fotoalbummets ejer, dette kunne også våre en fin detalje at få på de almindelige forums emner

• #535   16. aug 2012 pølle - det er jo standard at der er fluer på siden smiley

• #537   16. aug 2012 smiley

• #538   16. aug 2012 Kim B: Ja, sådan er det det jo nogle gange smiley Sig til, hvis det forsvinder igen!
    Vi tager dine forslag om sortering og markering af emnets opretter med videre.

PølleBob: Hvis du vil afmelde et abonnement skal du enten gøre det via "Min konto" -"Abonnementer" - eller ved at klikke på "Følg ikke længere" lige over startindlægget. smiley

• #540   16. aug 2012 Syntes i skulle lave straffen for at skrive en forkert pris i marked højere det ødelægger hele marked totalt.... alle de fuckhoveder der ikk kan finde ud af at skrive nul i stedet for 1234 smid dem da ud anden gang eller endnu bedre slet deres bruger første gang de gør det. For søgning i marked er intet værd når det et sådan..

• #542   16. aug 2012 Folk der ikk opføre sig pænt får en sviner. Folk der slår får en igen. Folk der køre ind foran en eller provokere en får fingeren sådan er livet desværre smiley

• #544   16. aug 2012 hvad med at lade vær med at brokke jer og find jer i at det er sådan her det kommer til at se ud smiley that's life. jeg kan nu godt lide det. og dem som siger de smutter pga det nye design er helt fint med mig så skal vi ikke høre jeres brokkerier

• #545   16. aug 2012 Jeg opføre mig da normalt alle mennesker fyre da en sviner afsted ? I ny i næ vi alle kan jo ikk være lige så gode som dig :)?

• #547   23. aug 2012 Vi har nu åbnet op for, at man kan nu se store billeder på alt ens eget indhold f.eks biler og fotoalbum, samt markedsannoncer selvom man ikke har VIP-abonnement. smiley

Derudover har vi lavet nogle smårettelser rundt omkring på siden - f.eks ser indstemningssiden lidt anderledes ud nu: http://www.bilgalleri.dk/galleri/afventeroptagelse

Og måske viI I også bemærke, at man nu lettere kan se, hvem der har oprettet det indhold man kommenterer på. F.eks kan man her i tråden se, at svar skrevet af BG, har en lidt anden farve - da vi har oprettet indlægget.

Til sidst - men ikke mindst - har vi på forsiden fået implementeret en feedback-funktion på forsiden, hvor I kan dele alle jeres gode ideer og forslag til forbedringer af det nye design med os.

Så hvis I har gode forslag, så del dem gerne med os smiley

• #548   23. aug 2012 Altid godt med lidt rettelser, thumps up! smiley

• #550   23. aug 2012 Fed detalje med at man kan se hvem der har oprettet emnet og den ændrede bagrunds farve på vedkommendes indlæg! *thumbs up* fordi i gør noget! Og ikke som i "gamle" dage, hvor man bare lod stå til!

• #551   23. aug 2012 Hej igen Rikke,
    Kan i ikke ændre ens bedømmelser som de var før?
    Der kunne man vælge mellem f.eks. nyeste, ældste, bedste, dårligste osv.
    Nu er det jo alfabetisk? Så de sidste kan man ikke lige finde?
    Djarnis

• #553   24. aug 2012 Dejligt, at I kan lide de nye småtweaks på siden - og langt det meste er lavet på baggrund af brugernes input, så I skal endelig fsige til, hvis I har gode ideér, så tager vi det med videre smiley

Pøllebob: Vi tager dit forslag med videre smiley Hvis du vil afmelde dit VIP-abonnement, så kan du nemt gøre dette ved at gå til "Min konto" - "VIP-abonnement" og klikke på afmeld, så stoppes abonnementet fra næste måned.

Dr. Djarnis: Vi tager også dit forslag med videre smiley Når du skriver, at man ikke kan finde de sidste, hvad mener du så?

• #554   24. aug 2012 Jeg mener at man ikke kan se seneste som jeg beskrev?

"Der kunne man vælge mellem f.eks. nyeste, ældste, bedste, dårligste osv.
    Nu er det jo alfabetisk? Så de sidste kan man ikke lige finde?"

• #555   24. aug 2012 Velkommen til betagalleri smiley

• #556   24. aug 2012 Kan man lave annoncer uden at betale, min kone betalte for VIP for en uge siden smiley

• #557   25. aug 2012 Førhen var det sådan at hvis man slettede en på sin venneliste så ville vedkommende stadig få de status opdateringer man skrev.. Er det stadig sådan eller er det som jeg hååber at når man sletter en ven så er venne slette "over aalt"..

• #558   27. aug 2012 Pøllebob: Man får ikke adgang til at lave annoncer - man kan se de store billeder i annoncen.

Ford Brian: Nej, man skal være VIP for at oprette annoncer smiley

Nielsen: Hvis du sletter en ven, så skulle det gerne fungere således, at man ikke længere kan se statusopdateringerne under "venner". Og det samme sker selvfølgelig hos den tidligere ven.

Mvh. Rikke/BilGalleri

• #559   27. aug 2012 Tak for det ellers havde jeg godt nok følt mig snydt når man lige har stået og betalt vip, ah ok ville dog ikke føle mig snydt for sølle 59,00 kr. smiley

• #561   27. aug 2012 Ford Brian: Har din kone lige aktiveret sin konto? Det koster nemlig 59 kr. - inkl. en måneds gratis VIP. VIP priserne er noget lavere, som du kan se herunder.. smiley

Pøllebob: I det nye design er prisen for VIP pr. måned 39 kr. via sms og betaler man med Dankort, så er prisen helt nede i 24 kr. pr. måned.

• #562   27. aug 2012 Nej den har hun haft længe syntes bare der stod 59,00 pr. md. for vip men måske mig der har set forkert smiley

• #563   27. aug 2012 Ford Brian: Det skulle meget gerne være de ovenstående priser - men hvis ikke, så skriv til os her: www.bilgalleri.dk/faq - så kigger vi gerne nærmere på det smiley

• #564   27. aug 2012 Takker for svaret :).
    Håber det er i orden jeg lii fletter et spørgsmål om Baboom ind her ;)..

Er det helt droppet også i fremover med VIP på Baboom? smiley For syntes ikke jeg kan se nogle steder at man kan købe VIP lige nu i hvert fald..

• #565   27. aug 2012 Nielsen: Det er helt i orden smiley Der er ikke længere noget, der hedder VIP på Baboom, da det altid har været gratis.

• #567   11. sep 2012 Er det egentlig blevet tilladt at smide egen copyright på vide og billeder når man smider det på bilgalleri og baboom ? smiley smiley

• #568   11. sep 2012 Nielsen: Det må man gerne ja smiley Selvfølgelig må man dog ikke udnytte det til f.eks reklame for et bestemt firma - men man må gerne sætte vandmærke på sine billeder.

• #569   11. sep 2012 Hvad nytter det med større billeder, når man samtidig parkerer en stor reklame hen over billedet???? det er squ trist at BG valgte elever fra en 1. klasse til at ødelægge alt det, det gamle BG stod for....Det kan man da kalde en nedgradering af format smiley

• #571   11. sep 2012 Var vi ikke enige om at den irriterende bjælke oppe i toppen skulle væk?
    DU HAR NU OPRETTET ET INDLÆG.
    Jo tak, vi er jo ikke retarderede, få den nu bare væk som lovet.

• #572   11. sep 2012 Allan: Bjælken er indtil videre kun fjernet i svar til forumindlæg, hvilket også vil fremgå længere oppe i denne tråd. Den vil desuden blive fjernet alle steder, hvor man svarer på oprettet indhold. Derimod vil den forblive, når man opretter nyt indhold, da det for nogle vil give god mening, at man får bekræftelse på oprettelsen af indhold.

Søren G: Hvilken reklame mener du? det er ikke meningen at bannerne skal dække over indholdet. Derfor vil vi gerne vide, hvilken reklame det drejer sig om, så vi kan kigge nærmere på det.

Pøllebob: Kan du komme med et eksemple på, hvor miniaturebilledet dækker over det store billede, så kigger vi gerne nærmere på det også.

• #573   11. sep 2012 Jamen Rikke altså, man kan kan jo med det blotte øje se ens eget indlæg dukke op med det samme, hvad er så pointen i at fortælle noget man allerede har set?
    Det er lige som bakker baglæns bagud i bakgear..........

• #575   11. sep 2012 ® PølleBob™ ® alle din billeder er da fine og man kan se alle billeder fuldt ud smiley

• #576   11. sep 2012 Rikke. Den reklame hvor der står "Bazoom" et stykke op i billedet i højre nederste hjørne, det er squ da og ødelægge billedet, Har I planer om at betale brugerne på BG, for at se på reklamer? hvis ikke, så burde ALT på BG være GRATIS!

Man betaler da heller ikke for alle de reklamer der bliver leveret i postkassen vel? jeg gør ikke, ved så ikke om du gør det. smiley

• #579   12. sep 2012 Fedt at det er blevet tilladt smiley

• #580   12. sep 2012 Synes det er mega ballastende at når man skal se billeder så bliver den ved at åbner stort galleri på en ny side. Den knap skal laves større alt andet lige skal billedevisningen fungere. Hør jeres slogan vi elsker passionerede mennesker...... Ja og vi elsker en ordentlig webside hvor vi kan gøre vores udskejelser og det er svært når man godt kan lide at se billeder

• #581   21. sep 2012 Kunne det ikke være en idé at man vandt X-høje til at dele ud af når man vandt en udfordring?
    20 stk fordelt på x antal år er altså ikke ret meget.
    Det ville sætte gang i både udfordringerne, og de biler der kunne fortjene en x-høj, kunne få det, uden brugerne der giver dem skal slette dem fra andre biler.

• #582   21. sep 2012 Hvorfor kan man igen IKKE taste tabulator og ENTER og dermed oprette sit svar?
    Google chrome kører jeg med.

• #583   28. sep 2012 Hvordan går det med APP'en ?;)

• #584   28. sep 2012 syntes man bare skulle komme til sin egen profil når man trykker på sit navn. så kunne man der inde vælge om man vil logaf eller se offentlig profil sammen med alt det andet man kan vælge der inde..

• #585   29. sep 2012 @/~Hauerslev~\ =: Jeg forstår ikke helt hvad du mener med storbilledvisningen. Vil du ikke skrive en PM til mig og så kan vi evt. lige ringes ved.

App'en arbejdes der på, men vi ved endnu ikke hvornår vi frigiver den. Vores brugere er jo hårde kritikere, så vi vil gerne have så meget som muligt med fra starten for ikke at blive sablet ned i App-store smiley

@Allan: tabulator+enter: Den kigger vi lige på. Burde være simpelt, men jeg kan huske vi har kigget på det før, så måske er der noget der så virker uhensigtsmæssigt.

@Jesper: flere X-høj f.eks via udfordringer lyder som en god idé. Det skal selvfølgelig ikke være noget man kan strø om sig med, men lad os lige tale om hvad der giver mening

@Memphis Belle: Jeg kan godt se at vejen ind til min konto er blevet lidt længere. Vi prøver lige at diskutere mulige løsninger. Den du foreslår vil kræve en del ændringer

• #586   29. sep 2012 Tab + enter virker da fint ,,, (Jeg bruger firefox)

Ang. App, skynd jer endelig ikke, hvis i alligevel bare laver en til ipod/ipad, så bare glem det. Så vil jeg langt hellere at i bruger krudtet på hjemmesiden.

Jeg får nok heller aldrig en app alligevel, da jeg foretrækker Windows Phone over både iOS og Android, men det er jo ikke blevet moderne (endnu)...

Jeg bryder mig heller ikke om holdningen om at man skal have så meget som muligt med fordi man kan risikere at blive sablet i app-store? hvis kvaliteten er i orden, så burde det jo ikke være et problem, så kan der komme flere features til hen ad vejen...

• #587   30. sep 2012 Vi arbejder faktisk også på at lave en mobilversion af siderne, så det får alle glæde af, uanset hvilken mobiltelefon man har

• #588   30. sep 2012 Kan i gøre noget ved beskeder og hændelser, når jeg har læst ellers slettet et emne, så popper den hele tiden op som ikke læst, og hvis jeg har en ny hændelse så kan jeg ikke se den, da jeg kun kan se dem som jeg har læst ( dem som bliver ved med og poppe op ) jeg har iOS6

Og så når man søger i fx reservedele, og skriver Passat, så kommer den ikke med de sidste nye først, og så vil det være rart og man kunne vælge styling inde i reservedele istedet for og skulle ind i marked igen og vælge styling og skrive Passat

• #589   30. sep 2012 opdeler i ikke de forskeliige funtioner på forsiden med en minimer fungtion så jeg slipper for opdateringer. og andet skod jeg ikke gider glo på.

sæt evt en føler på så i kan se hvad folk lukker ned for så i kan forbedre funtionen eller forbedre de funtioner der bliver brugt...

og hvornår laver i lige et ordenligt markedet. lad jeg blive indspireret af DBA. Bilbasen. Blocket og Mobile.så jeres markede ikke er så langt ude latterligt at bruge.
    tag jer nu sammen. i er kommet med små opdateringer siden siden blev lagt op men hvorfor halter i såmeget på så mange pungter og så laver forbedringer på ting der enlig fungerede tåeligt

• #590   1. okt 2012 Jesper Ørum: Dine problemer skyldes netop iOS6-opdateringen. Man vil have disse problemer, hvis man anvender Safari. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt. I mellemtiden kan vi anbefale at bruge en anden browser, når du tilgår siden - da det kun er i Safari vi har fået henvendelser om dette.

Ketil S: Vi tager dine input med videre smiley

Mvh. Rikke/BilGalleri

• #591   1. okt 2012 Hvorfor har i delt notifikationerne op i lyn og personer, før da det var samlet under en "fane" var det nemmere at gå til og mere overskueligt... træls feature at lave om på!

• #592   1. okt 2012 who am i
    syntes det fungere bedre nu. end før med 3 ting under en fane.

• #593   2. okt 2012 vi splittede beskeder og notifikationer op, da det var et ønske fra rigtig mange. Der er mange der mener at beskeder "drukner" lidt, da man næsten altid har notifikationer.

Mvh

Kenneth / BilGalleri

• #594   2. okt 2012 ja og det skal helst blive som det er nu, det andet med det lå under en var skide træls

• #595   2. okt 2012 Mine hændelser forsvinder ikke selvom jeg trykker fjern alle , de samme 3 dukker op igen ?? Nogle med samme problem ???? ;(

• #596   2. okt 2012 Patrick B: Bruger du Safari? Og er du på fra en iPhone/iPad, der er opdateret til iOS6? Så er dette problemet, og vi arbejder på at løse det.

• #597   2. okt 2012 Tak ja er på iphone smiley

• #598   2. okt 2012 Patrick B: Vi har uploadet nogle rettelser nu her - så problemet burde gerne være løst nu.

• #599   3. okt 2012 Dejligt at denne tråd bliver ved med at køre for har 2 spørgsmål igen igen ;)..

1: Kan man ikke gøre så det KUN er ens venner der kan læse ens status beskeder? Eller kunne det være rart det var en ting i kiggede på - eventuelt gav os brugere en mulighed for at vælge..

2: Når man trykker på ens brugernavn oppe i højre hjørne syntes jeg det kunne være lækkert hvis i gav ens profilbillede samme funktion som når man trykker på "Min Konto"..

• #600   4. okt 2012 Nielsen: Det er desværre ikke muligt at indstille funktionen således, at det kun er venner, der kan se statusbeskederne - ligeledes kan de også ses på din offentlige profil. Men vi tager dit forslag med videre smiley

Mht. til profilbilledet - tænker du så på det der er i boksen, eller profilbilledet på din offentlige profil?

• #601   4. okt 2012 Okai, bare du tager forslaget med videre er jeg glad og tilfreds for syntes det er lidt træs alle kan læse hvis jeg ønsker at komme med en status opdatering som ikke er for hele bilgalleri :)..

Når man trykker på sit brugernavn oppe i højre hjørne kommer der en boks frem - det kunne være rart at man også kunne trykke på billedet i stedet for kun teksten "Min konto »" :)..

• #602   7. okt 2012 Får i snart rettet galleriet så det kører som det skal?
    De sidste mange dage har det kørt extremt dårligt, og har svært ved at vise billeder, og bladre i fotoalbums. Der har været en del indlæg om det.

• #604   7. okt 2012 Total dårlig for os som har betalt VIP for at sælge ting at billede visningen ikke virker.
    Folk kan jo ikke se billederne så det er da ikke nemt at sælge noget..
    vi burde alle få forlænget vores VIP med de dage det har været galt..

• #605   8. okt 2012 Nielsen: Super, tak for forklaringen smiley

N. Isaksen: Vi tager dit forslag med videre smiley

Jesper: Desværre var der en billedserver, der gik ned i går - og dette er skyld i de problemer der er med at se billeder på siden. Vores udviklere arbejder på at få det hele til at køre igen.

• #606   8. okt 2012 kan I så ikke smide en infoboks op på forsiden når sådan noget sker, det har I jo mulighed for med den nye side smiley

• #609   2. jan 2013 Når man er inde og slette antal forumemner man abonnerer på, så finder man ikke lige umiddelbart stedet hvor der står SLET, det kunne laves smartere.
    Jeg abonnerede indtil i dag på 2.075 emner, og når man er nede midt i det antal emner og vil slette fra den position, skal man scrolle helt til tops og muligvis også helt til bunds, det ved jeg dog ikke.

• #610   3. jan 2013 Det her skete squ aldrig med det gamle BG, utroligt at BG skulle ødelægges smiley

"Mistænkelig webside blokeret

Du har forsøgt at få adgang til:
    http://www.bilgalleri.dk/marked/daaek-og-faaelge/1297834-alu_faelge_m__daek_16_5x112

Denne webside er blevet blokeret og rapporteret af hensyn til sikkerheden. Gå til Symantec for at få flere oplysninger om phishing og sikkerhed på internettet."

• #612   5. jan 2013 Rikke har vidst holdt ferie temmelig længe nu:)

• #614   7. jan 2013 Hej igen,

Allan: Du skriver at "Sletknappen" ikke er let at finde, når man abonnerer på mange forumemner. Er det fordi der er langt til top og bund? Og har du et forslag til, hvor den i stedet kunne være smart at palcere knappen?

Søren G: Vi har kigget nærmere på dit problem, og umiddelbart er det ikke noget mange oplever. Vi skal ikke kunne sige hvorfor netop dit anti-virusprogram mener at siden er mistænkelig.

Pøllebob: Den gule bjælke bliver fjernet - det arbejder vi på pt.
    Med hensyn til udvalgt indhold så arbejder vi løbende på at forbedre funktionen, så man ikke bliver præsenteret for det samme indhold.

Vi kigger lige en ekstra gang på præudfyldning af postnummer.

Vi tager dit forslag med videre om, at det skal være muligt at slippe for reklamer, hvis man betaler for VIP.

Generelt er I velkomne til at skrive forslag til nye features eller optimeringer, samt fejlmeddelelser hertil: www.bilgalleri.dk/faq

• #616   7. jan 2013 Rikke:
    Ja der er for langt fra top til bund.

• #617   7. jan 2013 lav en "gå til første ulæste"-knap...så man ikke skal sidde og scrolle gennem indlæg man har læst i en tråd...:-D

• #618   7. jan 2013 Det er ikke det der er tale om. Vi taler om antal abonnementer man har.

• #619   7. jan 2013 Rikke:
    Kan den ikke ligge i de 60 mm der er mellem de 2 hovedlinier og selve emnet?
    Jeg er IKKE pc ekspert overhovedet.

• #620   8. jan 2013 hvis andre kan fastlåse en knap midt på skærmen, så kan I vel også... i samme stil som jeres reklame på højre side af forumet, den bliver også hele tiden samme sted så man ikke misser den smiley

• #621   8. jan 2013 Allan> jeg ønskede også bare noget..:-D

• #622   8. jan 2013 "<i>indsæt brok her</i>"
    http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/888150-det_her_er_maaske_en_daarlig_ide_men___
    Kan I ikke selv se problemet?!
    I kalder det et forum, men det er egentlig bare en langsom chat det "forum" I har.

• #623   8. jan 2013 vis det her er bilgaalleri hvad laver bilbassen så her ind når man kigger efter biller her ind og hvorfor ødelægge noge der var rigtig godt her ind ind det lort her kom .....

• #624   14. jan 2013 Allan: Vi har oprettet en opgave på det. Jeg kan ikke sige, hvornår det bliver ændret, men nu er det i hvert tilfælde på listen smiley

PølleBob: Vi har fjernet den gule bjælke, og postnummer burde også fungere i annonceoprettelsen nu.

Brian O: Vi har tilføjet et "Gå til ulæste"-link. det ligger ved siden af "Gå til sidste indlæg" - når der er ulæste emner i en tråd.

• #626   16. jan 2013 Hej Bilgalleri smiley

Jeg syntes det kunne være lækkert hvis i satte lidt fokus "beskrivelse af mig" robrikken.. Man kan ingenting i boksen udover at skrive en tekst..
    Det er desværre ikke engang muligt at lave indrykkelser med "tab" knappen, det kan godt ses når man laver en tekst men når det så er gemt så står det bare i en lang køre det hele :/..

Når man sidder og kigger på videoer og fotoalbummer så er "Seneste videoklip »" 2 forskellige steder.. På videoer er den i toppen og på albummer er "Seneste fotoalbum »" i bunden - kunne det ikke laves så det er ens?
    Det gør det lidt mere overskueligt smiley

• #628   20. jan 2013 Kan i evt gøre knapperne til hændelser og beskeder større eller evt rykke gnavergalleri, for der er jeg godt nok tit inde og kigge, og det er sku træls.

Og når man kigger billeder fx. i marked eller galleriet, så skal man ikke trykke meget ved siden af de pile der er på billedet og så åbner der en ny side op med de store billeder, kunne man ikke lave den "knap" større uden og lave pilene større, så man er sikker på og ramme, og komme videre til næste billede.

Og så når man er i marked, ville det være en stor hjælp, når man fx er inde og kigge biler og så gerne vil ind og kigge dæk og fælge, så skal man klikke 15 sider tilbage eller op og vælge marked igen, det kunne laves smartere, når der nu er plads til og have alle kategorierne ude til venstre. Eller bygge hele marked op som på gul og gratis, søger du på Passat, så kan du selv vælge om du vil kigge biler eller styling og man kan se hvor mange resultater der er under hver kategori.

• #629   21. jan 2013 Jesper:
    God konstruktiv kritik.............

• #630   22. jan 2013 PølleBob: Det er ikke en fejl, men vi tager det med videre, og ser på om vi kan gøre billedfremviseren bedre.

Jesper: Det lyder som om, du tilgår siden via en tablet eller en smartphone? Vi arbejder på både en app og et mobiloptimeret site, og der har vi i designet både tænkt på at man ikke skal ramme GnaverGalleri, samt at det bliver lettere at bladre i billeder.
    Mht. markedet, så kan du, hvis du er under "Biler" klikke på det røde kryds, så ryger du tilbage til oversigten, hvor du kan vælge en ny kategori.

• #633   5. feb 2013 Pøllebob

tror lige du skal læse de svar der bliver smidt...
    dette er fra BG den 07. januar

Pøllebob: Den gule bjælke bliver fjernet - det arbejder vi på pt.
    Med hensyn til udvalgt indhold så arbejder vi løbende på at forbedre funktionen, så man ikke bliver præsenteret for det samme indhold.

Vi kigger lige en ekstra gang på præudfyldning af postnummer.

<b>Vi tager dit forslag med videre om, at det skal være muligt at slippe for reklamer, hvis man betaler for VIP.</b>

så den del er der jo blevet svaret på

• #636   5. feb 2013 PølleBob: Hvad sker der, når du forsøger at oprette en købsannonce uden mærke? Den del skulle nemlig meget gerne fungere, selvom jeg godt kan se, at der stadig står en * ved mærke. Vi fjerner denne og gør det også muligt at undgå årgang smiley

Som Kim skriver, så har vi svaret på din input om reklamer, du og andre har stillet samme forslag, og vi tager det med videre - men vi kan ikke give dig et ja/nej-svar. Pt. er det ikke planen, men som tidligere skrevet, så er vi klar over at det er et ønske blandt nogle brugere.

Den firkant over dine annoncer vil vi meget gerne se, samt teksten, der står forkert. Send os et screenshot på support@bazoom.dk , så kigger vi på det.

• #638   5. feb 2013 Hej når man er i marked og fx. er under "biler" ville det ikke være muligt og ligge de andre kategorier, under biler, istedet for og skal trykke rød kryds for så og vælge den nye kategori man vil i, hvis det er pga. plads mangel, så gør det ikke noget i fjerner alle de links der er i venstre bund

• #640   6. feb 2013 Pøllebob: Dine links virker ikke - kan vi få dig til at sende billederne på www.support@bazoom.dk - eller linke til dem igen? smiley

• #641   6. feb 2013 Pøllebob's links virker fint her...

• #643   6. feb 2013 PølleBob: Meget mærkeligt - der er ingen, her på stedet, der kan se dem. men vi vil som sagt meget gerne se de pågældende billeder, så vi kan se, hvad du mener!

Jesper: Vi tager dit forslag med videre smiley

• #644   6. feb 2013 Vil lige nævne, at de tre links fungerer upåklageligt.

Måske I skal kigge på jeres black lists eller lign.? smiley

• #645   6. feb 2013 Hej Bilgalleri

Jeg syntes det kunne være lækkert hvis i satte lidt fokus "beskrivelse af mig" rubrikken.. Man kan ingenting i boksen udover at skrive en tekst..
    Det er desværre ikke engang muligt at lave indrykkelser med "tab" knappen, det kan godt ses når man laver en tekst men når det så er gemt så står det bare i en lang køre det hele :/..

Når man sidder og kigger på videoer og fotoalbummer så er "Seneste videoklip »" 2 forskellige steder.. På videoer er den i toppen og på albummer er "Seneste fotoalbum »" i bunden - kunne det ikke laves så det er ens?
    Det gør det lidt mere overskueligt :)..

• #646   8. feb 2013 Hej IGEN bilgalleri

Jeg ved ikke om det er mig der er langsom til at opdage tingene eller om der er noget nyt i er begyndt med..
    Men kan se at når noget i forummet er blevet besvaret ryger det op i toppen af katagorien - nøøøøj hvor det stinker!
    Ja undskyld, plejer at formulere mig på en nogenlunde positiv måde!
    Men det gør da bare bilgaller en tand ringere at bruge (IGEN), dvs at det allernyeste indlæg som fx kan være en god information men som der ikke rigtig laves nogle "retur svar" på kan ligge 7 emner nede.. Det er fanme træls smiley

• #647   8. feb 2013 Nielsen>> prøv lige at klikke på 'seneste emner' i stedet for 'seneste indlæg' i toppen over emnerne... smiley

• #648   8. feb 2013 Brian D > Den er jeg med på, det er også fint nok.. Snakkede om når man var inde under et forum fx Træf.. Men det havde jeg ikke skrevet tydelig nok ;).. Min fejl.. hehe

• #649   11. feb 2013 Nielsen: Når du er inde under en bestemt forumkategori skal du blot sortere på "Seneste emner". Det kan du gøre ved et klik i venstre side, under "Sortér efter".

• #651   11. feb 2013 PølleBob: Det bliver også fikset.

Kommentér på:
Velkommen til det nye BilGalleri

Annonce