Blogger
1. aug 2005 Følger: 2 Følgere: 328737 Emner: 96 Svar: 373
Velkommen til det nye BilGalleri {{forumTopicSubject}}
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).
Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:
<b>- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
- Skift billede med piletaster
- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer
- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum
- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på BilGalleri"</b>
Læs mere uddybende om designet herunder:
<b>Endnu større billeder </b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.
<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.
<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".
<b>Vigtigt for dig som bruger! </b>
<b>Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!
<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden.
Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.
Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.
<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )
Vi ved at det nye BilGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare support alle henvendelser i vores support: www.BilGalleri.dk/faq
Med venlig hilsen
BilGalleri
feb 2011
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 9
Giver 39kr i måneden her på BG men kun 11kr på scootergalleri
Hvad for jeg her som jeg ikke gør på scootergalleri ?
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.661
nov 2009
Var for et par år siden oppe ved en større scooter forretning i Horsens, de havde besøg af en med rullefelt, og på en time var der EN scooter på feltet, de havde ingen penge nogen af dem, så for en flad halvtresser fik jeg målt Laverdaen, det var jo ret vildt i fht den sidste scooter med 14 hk, min havde omkring 60 hk mener jeg, det fik dem sgu lidt op og køre de unge gutter, og det blev ikke dårligere da en GSXR750 ringede over 120-130 hk
Blogger
Følger: 2 Følgere: 328737 Emner: 96 Svar: 373
I hvilke kategorier oplever du, at overskriften bliver slettet?
God weekend
Mvh. Rikke/BilGalleri
sep 2004
Følger: 135 Følgere: 141 Biler: 10 Emner: 534 Svar: 1.614
Hejsa
Jeg syntes stadig det kunne være en dejlig ting hvis man kunne vælge "JYLLAND" når man søger i annoncer.. I steder for man skal søge 5 gange på forskellige steder i Jylland.. Ligesom man kan sige "Sjælland" og så er det hele Sjælland ;)..
Og så vil jeg høre om det før har været debatteret i administrationen at slette de brugere der fx ikke har været aktive i 5 år ?
For syntes der ligger en del inaktive profiler, hvor folk ikke har været logget på i maange år..
Bare en ide
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 71 Biler: 4 Svar: 294
feb 2007
Blogger
PølleBob: Det får vi kigget på og ændret.
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2007
feb 2007
I må altså se og gøre noget ved det her, det er ikke det vi betaler for. Siden er nærmest ubrugelig lige pt
nov 2009
Blogger
Vi er klar over problemerne med at siden går ned alt for ofte pt. Det er en rigtig ærgerlig situation, som vi kæmper for at få løst. Vi har desværre nogle serverproblemer pt. men vi arbejder uafbrudt på at få al til at køre som det skal igen!
Mvh. Rikke/BilGalleri
feb 2007
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
ja de værste er dem der popper op lige pludlig man skal lukke ned for at kommer vidre.
bilgalleri.
hvornår sker der brugbare tiltag?
altså det over et år siden dette lort startede og markede stinker stadig for vildt.
tag nu forhelvede og brug DBA´s geniale søgefungtioner. tilføj disse hubrikker
Uden Afgift.
og
leasing
slet ALLE doubelt anoncer og lav en auktions del også. for satmer træls med alle de biler der ikke er prissatte.
oven i det så ville det været rart hvis man fik slettet "kan godt lide" fungtionen
skal der betales VIP skal det være REKLAME frit. for forhelvede hvor er i blevet pengegriske. skide surt før fungerede siden ganske fint, inden det nye design og reklamer over alt.
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.996
nov 2009
Velkommen til det nye BilGalleri