{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det nye design på bilgalleri
  • #1   11. jul 2012 slet dette indlæg, og deltag i debatten i de andre 1600 stk.

Men er vild med det nye smiley

• #2   11. jul 2012 syntes også det er det værste lorte design nogensinde MEN siden er blevet hurtigere ved mig

• #3   11. jul 2012 det er rodet,det virker som om alt bare er kastet ind på siden

• #4   11. jul 2012 Dejligt at betjent dichael ville være med i debatten herinde

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #5   11. jul 2012 Der er nogle kosmetiske fejl efter min mening. Forumsektionerne og "de seneste emner" står med samme skrifttype og størrelse. Det eneste der skiller hovedmarkerne og brugernes tråde er en hvid og grå baggrund, som grænser op til hinanden. På den måde virker det lidt som om, at tingene smelter sammen, hvilket gør det svært at danne sig et ordenligt overblik.

Det er dog blevet hurtigere efter opdateringen. Men vil det være det værd? Det finder vi ud af om et par uger smiley

• #6   11. jul 2012 Ja det var så lidt da, jeg er ikke en rigtig betjent, men mere som en af dem fra 21Jump Street smiley

• #7   11. jul 2012 Hør nu, det kan ikke passe man skal hate fordi det er nyt og at man ikke lige kan finde ud af det. . . Det er da mega overskueligt når man lige har sat sig ned og brugt 5 min,... .. folk kan da allerede finde ud af at poste hvor forfærdeligt det er og de kan også finde ud af at oprette forum. så helt vildt "svært" kan det da ikke være.

• #8   11. jul 2012 Folket piver helt vanvittigt! Det var da også bedst, hvis alt bare var som i de gamle dage...Da verden var i sort/hvis og det eneste, der var anderledes, var hvis frikadellerne blev lidt brændt på...
    Ffs, sitet er ikke perfekt, men jeg syntes det var tiltrængt med et frisk pust.

• #9   11. jul 2012 Synes det nye design er fin. Der er selvfølgelig fejl men siden trængte til lidt forandringer.

Don't worry, be happy. =)

• #10   11. jul 2012 Synes også det trængte til et nyt. men det her er virkelif rodet og ringe lavet. Det er sgu en ommer

• #12   11. jul 2012 Der uddeles tudekiks ved udgangen. Der er allerede oprettet et hav af disse tude-emmer, benyt dog en af dem.

Nogle gange skal der lanceres noget nyt, og det er altid et værre tuderi i starten indtil folk finder ud af at bruge det nye.

UHA - NOGET NYT. FYYYYHA!

• #13   11. jul 2012 hmmmmmmm.... Er jeg virkelig den eneste som ikke kan fordrage designet på Scootergalleri og Baboom lige nu? Det gamle er fandme grimt !

• #14   11. jul 2012 Nej Dichael - men nogen er forandrings-villige, andre er ikke. Der er en grund til at det ofte er noget der er flettet ind i en jobsamtale. smiley

• #15   11. jul 2012 Jeg ville høre om jegvar den eneste der syntes at det her design er dårligt lavet ?

Men kan da blive helt irriteret på dem der sidder og lyder så kloge at de kan cykle baglæns på en cykel uden pedaler. jeg spurgte om folks mening om det nye design - ikke om folk synes jeg piver over det eller ej

• #16   11. jul 2012 Allan - Dem som ikke kan tage det dårlige og gøre det til en god ting er ikke særlig begavede på det punkt. Jeg plejer at sige:

pessimisten klager over tiderne, optimisten håber på det vender, realisten tilpasser og forandrer smiley

Heller ikke for sjov at følgende har ligemange bogstaver:

hate - love
    enemies - friends
    lying - truth
    hurt - heal

hehe, vend det dårlige til noget godt smiley

• #17   11. jul 2012 Det er da også trælst at ikke alle er enig med dig, sådan er det bare...giv det nu lidt tid, så skal du nok vænne dig til det også smiley

• #18   11. jul 2012 Synes det er rigtig godt! Nu har jeg vendet mig til det på nogen af de andre gallerier. det var også meget uoverskueligt i starten men det vender man sig til! Det er blevet virkelig godt i marked/gallerier smiley

• #19   11. jul 2012 En ting jeg er skuffet over, er at man hele tiden skal sørge for at fluebenet i "Følg dette emne" er slået fra hver gang man skriver i et indlæg.

• #20   11. jul 2012 Det der pt. irritere mig mest er at nyeste kommentarer i markedsannoncer kommer øverst og ikke nederst som alle andre steder på siden.

• #21   11. jul 2012 Selvfølgelig er der ting der kan småjusteres, som jeg også er sikker på det vil når de ser hvordan folk reagerer på det. F.eks. er det også små irreterende at notifikations-indikationen i toppen af siden ikke hentes async men kun opdateres når siden skiftes. Som sagt, småting. smiley

Kommentér på:
Det nye design på bilgalleri

Annonce