Bil låst men telefon, ipod og kamera mangler {{forumTopicSubject}}
Hey
Mine forældre, søster og hendes veninde er lige kommet hjem fra Spanien.
De havde lejet en Ford Focus dernede som de havde i hele ferien.
En dag var de oppe i en lille by hvor de satte bilen og gik ind i gågaden. Før de gik lagde de alt af værdi om i bagagerummet (det må jo ikk ligge synligt) så min søster lagde sin iPod derom og hendes veninde lagde også sin taske med kamera, telefon og pung med ca 200 euro der.
Min far låste bilen, han tjekker altid døren og min søster mærkede i bagagerummet (hun vil vidst have lagt noget mere derned men gad ikk alligevel når der alligevel lige var blevet låst) så hun ved der var låst.
Da de kom tilbage 2-3 timer senere åbnede min søster bagagerummet, og der havde min far ikk låst op endnu så der var selvfølgelig låst. Da han så låste op så hun straks at hendes iPod var væk og da veninden kiggede tasken igennem manglede hendes ting også.
Mit spørgsmål er så.. HVORDAN FAN KAN DET LADE SIG GØRE ???
Har de nu fået lavet nogle modtagere som kan kopiere koden mellem nøglen og bilen så de frit kan låse og låse op eller hva ??
Nogen der har hørt om det før ??
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 979
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.212
Men aldrig hørt om en modtager der kan fange koden og gør at de kan låse og låse op..
feb 2009
feb 2009
jul 2005
Den tænkte jeg også på.. Der var ingen mærker på låsen heller..
Morten
Virker måske mystisk at stå og lirke en bil op på en gade hvor der kommer en del biler.. Men dernede ska man jo aldrig sige aldrig..
feb 2009
Men det er ihvertfald ØV!
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 193
jul 2005
Men ja de har helt sikkert stået og holdt øje for alt var lagt pænt tilbage i tasken.. Så de har ikk haft travlt..
sep 2011
Følger: 3 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 633
Bil låst men telefon, ipod og kamera mangler