{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Rep af to biler tæt ved køge (4600) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Evt. nogle der kan fortælle mig, hvor jeg kan få en fornuftig pris på service + rep ikke for langt væk fra Køge (4600) ?

Drejer sig om:
Aygo 1,0 fra 09 km: 80.000, skal have skiftet olie, kølervæske, bremsevæske, servoolie, tændrør, nye klodser for, og bag. Se til kæden, om det er som det skal være?


Polo 1,5 5.d fra 96: Rusthul nederst ved panel, førerside, hul ca 6*6 cm. Panel fejler ikke noget ellers... Og så skiftet servoslange, da den er utæt, og ikke holder på olien ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep af to biler tæt ved køge (4600)
  • #1   15. jul 2012 GDS i køge smiley

  • #2   15. jul 2012 Aygo har ikke servo olie da den har elektrisk servo. så hvis det står på regningen fra tidligere er du blevet snydt. Aygo har ej heller bakker bag, da der ikke er skive bremser på bagakslen. den har tromlebremser hvilket resultere i at den har bremsebakker i stedet for klodser. de burde holde LANGT over 80.000 km.

  • #3   15. jul 2012 sæderkarosseri i herfølge ligger på danmarksvej.
    Fin (mekaniker/chefen) er verdens mest troværdige mand og han er 100% fair på alle punkter min famille har brugt ham de sidste 15år


  • #4   15. jul 2012 Andreas k: okay, tak for info, mente også bakker bag. Var ikke klar over det med elektrisk servo, men så blev jeg da det klogere.. Mente også bare den skulle have stort service.

    Alexander s: Tak for det, ham vil jeg tage ud og snakke med, så han kan se på det.


  • #5   15. jul 2012 lige præcis tag en snak med ham så kan du jo altid tage dit ejet indtryk til betrægtning


Kommentér på:
Rep af to biler tæt ved køge (4600)

Annonce