{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Lovlig sænkning til syn (35-65 mm.) {{forumTopicSubject}}

Hej

Min bil skal til syn for første gang med min KW gevindundervogn monteret.

Min lygtehøjde er 50 cm. så det er ok.

Men tågelygterne er kun 22 cm. og skal jo være 25 cm. fra jorden.

Synsmanden siger så at vi bare skal pille tågelygterne af, men tilføjer at bilen kun må være sænket inden for det lovlige som KW angiver, hvilket er 35-65 mm. for og bag.

Mit spørgsmål er så - er de lovlige 35-65 mm. i forhold til bliens normale kørehøjde (standard) eller hvordan finder jeg ud af om bilen er sænket lovligt inden for de 35-65 mm.??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovlig sænkning til syn (35-65 mm.)
  • #1   20. jul 2012 husk og få papirerne med og få det skrevet i reg attesten, så kan politiet ikke kalde den til syn, kan de nemlig ellers godt finde på. men du sænker jo sjælten mere end de 65 mm, da du evt eller vil have problemer med at køre over kantstene og des. lignenden..
    Men ja tag og pil tågelygterne af inden syn, eller for du en anmærkning på dem.

og ja det er bilens normal højde de regner ud fra. altså som da den kom fra fabrikken

• #2   20. jul 2012 Jamen hvordan finder jeg ud af om bilen rent faktisk er sænket inden for de 35-65 mm. Altså er det i forhold til standard? Eller hvad?

• #3   20. jul 2012 de 35 mm kommer jo af sig selv, idet du skifter over til din gevind smiley du kan jo så derudover justere den mere ned hvis man vil. men normalt måler man op til kanten fra center af navet, så kan man ca regne ud hvor meget den er sænket,

• #4   20. jul 2012 Din for lygte skal være 50 cm fra jorden og op til pæren

• #5   20. jul 2012 Bare sæt noget gaffa hen over dine tågelygter, så kan han heller ikke sige noget.
    Tror bestemt ikke du skal være bange for at køre til syn med den.

Kommentér på:
Lovlig sænkning til syn (35-65 mm.)

Annonce