{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Webshop/handel, hvilke freebies? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har et spørgsmål til jeg brugere, som jeg håber jeg kan få besvaret:

Hvis i nu bestiller nogle stickers ved en online shop som sælger den slags(også større ordrer), hvad kunne i så tænke jer at få "oven" i pakken gratis?
Kunne det være plast skrabere til montage, stickers med "i smiley firmanavn"(a la i smiley NY etc. t-shirts), rabatkode/gratis forsendelse på næste handel? Kom gerne selv med forslag, da jeg søger inspiration.

Har med vilje ikke nævnt firmanavn, eller linket til noget da jeg ikke ønsker at blive ramt af frost-hammeren. Hvis dette mod forventning skulle være ildeset, så sletter jeg det igen.

På forhånd tak, Mvh. Casper Lauritsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Webshop/handel, hvilke freebies?
  • #1   29. jul 2012 Det er også en godt idé, men tænker mere på ting der kan være i en kuvert, som skal sendes sammen med varen:-)

  • #2   29. jul 2012 Giv et godt tilbud på noget andet (F.eks 10-20% på noget som passer til varen de kigger på) Det er god mersalg, og du yder en god service.

  • #3   29. jul 2012 Hvis det er klistermærker/stickers af større parti så ville skraberen være det mest åbenlyse samt forskellige procenter ved køb af et større parti f.eks. 10, 20, 30 osv..

    Firma stickers burde i næsten smide i nakken på folk for at få gratis reklame. =)


  • #4   29. jul 2012 Ingenting andet end god kundeservice og præcise leveringstider - en god overskuelig hjemmeside, gode muligheder for kontakt med sælger og professionel håndtering af jeres kunder og de aftaler der laves.

    Jeg så 10 gange hellere at man brugte energi på at servicere kunderne end på merchandise, som i 9 ud af 10 tilfælde ender som pudseklud eller affald.

    Jeg ved godt det ene ikke udelukker det andet, men start med god service og find så selv på de gratis ting.


  • #5   29. jul 2012 Sajmon: 100% enig. Det er simpelthen spild af energi og ressourcer. Det er utroligt hvad man får raget sammen af crab, fordi man ofte ikke nænner at smide den gratis 512mb usb nøgle, eller t-shirt'en i størrelse helt forkert, eller de flotte selvlysende stickers ud.

    Jeg så også meget hellere at man fokuserede på det, det egentlig handler om, istedet for at man absolut skal "sælge sig selv billigere" i form af rabat, ikke-ønsket tilbehør, og ubrugelige ting...


  • #6   29. jul 2012 Og jeg vil gerne understrege at jeg intet kendskab har til den pågældende webshop som måske omtales i tråden her - dog har jeg masser af kendskab til webshops som igennem tiden har haft LÆSSEVIS af merchandise, som de med rund hånd gav ud til folk, men desværre brugte det som undskyldning hver gang de havde kvajet sig.
    De fleste er lukket nu, da de manglede forståelsen for hvad der skulle til for at få en "tilfreds kunde"...

    Så skal de hellere lade være med at kvaje sig....

    Essal AKA Aze . - LIGE NETOP. Fuck rabat, klistermærker, nøgleringe og alt det andet gratis bræk - jeg betaler gerne mange % ekstra for tingene hvis jeg kan stole så godt som 100% på min leverandør.


  • #7   29. jul 2012 Hej allesammen. Tak for feedbacken, vil lige tilføje at der ikke er nogen webshop endnu, men der er blevet lavet mange ordrer på bestilling og ALLE kunder vi har hørt fra var tilfredse med det hele. Derfor søger vi en lille ting som vi kan smide oven i hatten, som tak for handlen og opbakningen.

    Tak for alle henvendelser, flere kommentarer/meninger er naturligvis stadig velkomne.

    Mvh. Casper L


  • #8   29. jul 2012 Forresten er det heller ikke noget der vil blive reklameret med på siden, men blot en "hemmelig" ting der vil komme oven i, for at give en uventet lille overaskelse.

    Mvh. Casper L


  • #9   30. jul 2012 Sajmon: Yes, haha...Nøgleringe...Har vel de første 20 forskellige keyhangers, som alle bare ligger i en skål og venter på at jeg en dag har brug for 20 forskellige nøgler.
    Jeg hader at smide ting ud, og derfor irriterer det mig at man får sådan én med, hver gang man bestillere fra et pågældende firma.
    Det er fint at det er ment som en gave, men det bliver nærmere et irritations-moment, da man føler sig lidt forpligtet til at beholde det.

    Senior og Junior: Det bedste du kan gøre er at belønne de loyale kunder 1-2 gange om året, og så bruge energien på noget de rent faktisk kan få gavn af.
    Eks er "Surface cleaner" og "Adhesive remover" som spray noget, som alle der beskæftiger sig med folie/stickers, kan få stor gavn af.
    En tommestok (evt med dit logo) er også en funktionel ting, og noget som man altid kan bruge (de "kompakte" er især praktiske.
    Eller et sæt montage-magneter, som også er til stor gavn.
    Plast-skrabere er også en fin idé, men ikke de billige "flade" slags...En god filt-skraber er en "slid-del" og noget man heller ikke kan få nok af.

    Men husk...Kvalitet fremfor kvalitet...Og glem alt hvad det hedder rabat...Hvorfor skal man pludselig have rabat?! Dine priser skal afspejle den kvalitet og service du leverer, og hvis kunderne fortsætter med at benytte dig, må det være på grund af førnævnte, og ikke fordi du skal "dumpe dine priser"....


  • #10   30. jul 2012 @Essal AKA Aze.

    Super gode idéer og pointe! Det er noteret.

    Mvh. Casper L


  • #11   30. jul 2012 Hvis det er til firmaer, så ville en kuglepen af fornuftig kvalitet være fin. Hvis den er god, så bliver den brugt.. og med dit firmanavn på, så er det en win-win situation.

  • #12   30. jul 2012 Laver mest til private pt., men god idé smiley

  • #13   30. jul 2012 Tak for alle svarende:)

  • #14   30. jul 2012 slik. astina køre med lidt slik sammen med ens vare. virkelig skønt at side og skifte ting på bilen i fred mens ungen sidder og spisser slik.. må være en værd fars drøm at kunne arbejde uforstyret mens ungen passer sig selv..

  • #15   30. jul 2012 En pose vingummi. Den bliver altid spist af en eller anden hos modtageren.

  • #16   30. jul 2012 Gode input, men det er vel vingummi med logo på Astina bruger?

  • #17   30. jul 2012 Nopes, det er 100% lige meget. Dem jeg har modtaget har bare været de små Haribo poser.

  • #18   30. jul 2012 Okay, takker! Det er noteret:)


Kommentér på:
Webshop/handel, hvilke freebies?

Annonce