{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

valg af headunit ? hjælp {{forumTopicSubject}}

står og vælger mellem disse 2 afspiller..

men kan ikk bestemme mig.. dog er de meget ens i mulighederne ?
dog er den ene flottere og den ene er stærkere i watt mæssigt ?
nogen der har nogle tips til hvilken jeg skal vælge. ? kan jo være jeg har overset noget.

1 : http://www.ice-shop.dk/raasdal-712g-p-1702.html
Hælder jeg mest til, dog er den med lavere watt udgange 4x45, men udsendet er dog lidt bedre..

2 : http://www.ice-shop.dk/eonon-g1306-p-1447.html
denne her har dog 4x65watt

nogen der kan hjælpe den forvirret mand

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af headunit ? hjælp
  • #1   6. aug 2012 Udgangseffekten på 4x8000 watt kan du ikke rigtig bruge til noget.
    Reelt leverer de måse 4x20watt brugbart. Skal du have lydtryk så drop den interne forstærker og invester i en 4 kanals forstærker til at drive hvert hjørne i bilen med det samme. Der er en verden til forskel.

Jeg husker en test i en af de her forbrugerblade for 4-5 år siden hvor de kom frem til at gennemsnits forstærker effekt i den bunke HU'ere de testede var 12-14 Watt - og de reklamerede alle med 35-45watt på forsiden. Det jeg vil frem til er at det er peak watt - målt med bestemte faktorer som giver et mere eller mindre farvet billede.

Til enhver tid ville jeg kigge på features. Har den det du skal bruge?
    "Watt" kan du altid ændre på igennem forstærker. Men du kan ikke hælde en ny feature / andet look på en HU.

MIt svar vil derfor være 1.

• #2   6. aug 2012 Tag den pæneste, så længer den har nok signal udgangen til forstærker, for som Hans-Jacob siger kan du altid smække en forstærker til på smiley

• #3   6. aug 2012 Der er noget ik meget forskel på dem udover designet, i sidste ende smiley

Men vær opmærksom på at begge har indybbet mikrofon til bluetooth, så mikrofonen sidder i radioen, hvilket ikke er særligt effektivt, så forvent at du skal snakke meget højt og tydeligt hvis du skal snakke i telefon over dem smiley og måske vil lyden stadig være meget dårlig i den anden ende...

og igen, vær opmærksom på at dette er billige HU's og touchskærm, interface og menustruktur, virker som regel ret billig på sådanne modeller.

• #4   6. aug 2012 PSA Project : okay tak for det.. jeg forventer selvf heller ikke topkvalitet... har bare ikk budget til at ofre 9000kr på sådan genstande smiley men til mit forbrug er jeg nu sikker på den rækker smiley

• #5   6. aug 2012 Ja hvis du ikke er pokkers kræsen, så vil det nok fungere fint smiley

Personligt havde jeg foretukket en alm. headunit i bedre kvalitet, men er også ret sart smiley

• #6   6. aug 2012 Jeg deler - PSA Project - 's mening
    Langt heller en alm headunit der fungerer godt end at gå "Fast&Furious" med kvalitet som kompromis.

• #7   6. aug 2012 Og med en alm. HU i ordentlig kvalitet, får du altså også abre bedre lyd, uanset om du montere en forstærker efter eller ej...

Kommentér på:
valg af headunit ? hjælp

Annonce