{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Transporter T4 forskelle
  • #1   9. aug 2012 Den blir faceliftet inde og ude i 96 og igen i kabinen i 98

Har ladet mig fortælle der os kom et andet topstykke med bedere køling på modellerene fra 96 men det ikke noget jeg ved med sikkerhed..

• #2   9. aug 2012 ok, så må den være faceliftet, den har nemlig også digital speedo osv.

• #3   9. aug 2012 Det først i 98 de ændre på speedometeret.... (Magen til Golf IV)

Kofanger er anderledes også indstrumentbordet ændret, rattet er mindre..

• #4   9. aug 2012 Speedometeret blev ændret i 96 osse..
    Der blev den digitale km-tæller indført..
    Ligeledes blev resten af instrumentbordet moderniseret.
    Men lyskontakt mage til Golf 3'erne, og resten af kontakterne i vandret position istedet for lodret,,
    Slutningen af stelnummeret afslører det..
    Er det under 199 000 er det "gammel" er det fra 200 001 og opefter er det ny.
    (ved ikke lige hvorfor de springet 200 000 over)
    Kig evt. på mine tidligere biler..
    Min sorte transporter var 93 (gammelt instrument) og mine 2 hvide var begge 96'ere (men nyt instrumentbord)
    MFD-speedo og andre ændringer kom til i henholdsvis 1998 og 2000.

• #5   9. aug 2012 Super. Er der ellers sket noget? Jeg skal nemlig have 2 nye forskærme på, men synes godt nok der er prisforskel på gammel model og ny model, men er der virkelig så meget forskel?

• #6   9. aug 2012 Er der evt. nogen der kender størrelsen på skiverne foran på den? 2,4D årg. 96 facelift.

Kommentér på:
VW Transporter T4 forskelle

Annonce