{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

bilGALLERI? {{forumTopicSubject}}

når nu det er et galleri (og folk går så meget op i at der er mange billeder) - var det så ikke på tide at lave et lidt højere loft en 20 stk?

Desuden bliver kvaliteten af billederne reduceret ret kraftigt når man uploader dem - det villle være mere mening med ordentlige og større billeder, nu når det er et galleri, et galleri som vi overnikøbet betaler for (og bliver spammet til med pop-ups og reklamer hele tiden)

Service, tak :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilGALLERI?
  • #1   17. mar 2006 hehe du kan jo bare framelde dig mails fra bg... smiley men tror måske det er for at spare plads på serveren at de laver billederne lidt ringere i kvalitet! (samme med loftet på 20 billeder)

• #2   17. mar 2006 Der kunne godt være plads til et par stykker mere ja.

Ydermere synes jeg at når man opretter en bil skal man ikke kunne trykke "opret" før man har uploaded minimum 5 billeder...

• #3   17. mar 2006 Jeg synes der skule være et "gulv" for hvor lidt billeder der kan oploades... måske mindst 5 billeder... For der er rimelig mange der smider et billede ind og 5 ord om bilen...

• #4   17. mar 2006 Hehe... Dennis N... Der var du hurtig...

• #5   17. mar 2006 Hej MJ

Ønsketænkning er der masser af og større og bedre og flere billeder er klart at ønske men der er rigtig mange argumenter imod som vejer tungt imod.
    - Bilgalleri bliver langsommere jo mere data der ligger på hver profil.
    - Bilgalleri bliver væsentligt langsommere at køre hvis hver af vores 16048 bilprofiler får mere end 20 billeder.
    - Af alle de forbedringer vi kunne forslå synes jeg at mange andre ting er at ønske end mulighed for flere billeder. Langt de fleste profiler har alligevel ikke fyldt ud med billeder.

Det er hele tiden et kompromis hvad vi vælger. Jeg synes personligt at det er en skidt prioritering at gøre sidens afvikling langsommere for alle 30000 brugere for at måske 2000 kan lægge flere billeder op?
    Det har INTET med service at gøre men om at træffe nogle logiske valg for hvordan siden bliver bedst for flertallet.

Mvh. Anders

• #6   17. mar 2006 Henrik M: Tæner du os på patter lige nu???

• #7   17. mar 2006 Dennis N: hmm... Forstår ikke lige hvad du mener??

• #8   17. mar 2006 Emil>> Tak for det. Et gulv ville da være fint men ideen bag hele udstemme systemet er at det ikke er os som admins der skal bestemme hvordan en bilprofil skal være udfyldt. Det er heller ikke os der stemmer andre biler ud når de er for dårligt udfyldt. Brugerne på Bilgalleri har muligheden for at udøve medbestemmelse og admin prøver på den måde at tilgodese flertallet.

Jeg vil dog gerne være med til at argumentere for at der f.eks. SKAL være 3 billeder og jeg ved at admin er klar over problemet men i sidste ende er det brugerne, som har muligheden for bare at afvise. Hvis vi som admin sætter en grænse er det jo os, der bestemmer hvilket ikke er hensigten.

Mvh. Anders

• #9   17. mar 2006 Anders T: Jeg kan forstå din hensigt, dog hvis man minimum kunne oploade 5 billeder, kan vi stadig afgøre: Kvalitet af billeder, info om bilen osv....

• #10   17. mar 2006 hva med evt at ha de små 20 x 20 pics men som de siger med 50 stk. det tager ikk hastighed. og i stedet kan folk så lænke til sider hvor billedet ligger i stor opløsning., det er ikk helt umuligt at redirekte jo.. smiley der ligger tonsvis af sider du må uploade på

• #11   17. mar 2006 Uden at ha ret meget forstand på hjemmsider, så vil jeg da mene at man kunne lave thumbs - og så er det jo først når folk klikker på billederne at det bliver langsommere, på den måde slipper folk også for at bruge ventetid på de billeder de ikke gider se :o)

• #12   17. mar 2006 minimum ville jo ikke løse problemet.. nogle idioter ville jo så måske bare ligge flere ens bileder ind...

Kommentér på:
bilGALLERI?

Annonce