{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Indbrud i Calibra {{forumTopicSubject}}

Så skete det der ikke måtte ske...!

Igår den 16/3-06 havde jeg indbrud i min Calibra da den holdt pakeret på Odense Tekniske Skole. Først prøvede vedkomne at brække låse op i højre dør, men det kunne tossen ikke finde ud af, så han smadret side ruden istedet for!!
Min Sony dvd med flipskærm blev nakket samt de par film jeg havde i bilen!
Men hvad fanden tør idioten ud af det??? Der er jo kode på som de så skal knække, og hvis de endelige løser den kan de ikke godkende koden for det gør man på fjernbetjeningen som de lov ligge i bilen!
De har heller ikke taget dvd afspilleren med som lå under højre sæde, de har dog haft fat i den kunne jeg se!

Selvfølgelig er det noget pis men jeg syns da at det er lidt sjovt at de ikke kan bruge det til en skid!!!!

Men nu har jeg taget alt anløg ud af bilen, gider ikke ha det i når jeg er på skole!!
Men de er kraftedme nogen fucking aber der har gjordt det!! Håber jeg en dag finder ud af hvem det er....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i Calibra
  • #1   17. mar 2006 føler med dig - har selv lige prøvet det

  • #2   17. mar 2006 Nedtur ...

    Føler sq med dig ...

    Sådan nogle nørder smiley


  • #3   17. mar 2006 Ingen alarm?


  • #4   17. mar 2006 Ja, hvad med en alarm, især ved sådan en bil....

  • #5   17. mar 2006 Daniel N.

    Jeg har lige bestilt alarm, en Lea 825!


  • #6   17. mar 2006 Ufatteligt så langfingrede folk er -Grrrr
    Èn ting er de nakker ens udstyr, men de smadre tit for lige så meget.
    Amatører!

    Har du ikk haft en effektiv alarm i, som ku gøre arbejdet endnu sværere for de aber?
    Ellers en fin vogn, så den ude på tanken i lørdags - eller var det forrig lørdag :S


  • #7   17. mar 2006 det er ikke så meget det de har taget noget men mere det at de har været inde i ens bil og rode.!! har selv prøvet det i min gl kadett ikke sjovt. men der var de ved at stjæle hele bilen men den gik heldigvis i ratlås og så gav de op...

  • #9   17. mar 2006 jeg har lige sat alarm i min.. men spørgsmålet er så om det rent faktisk skræmmer tyven væk?.. nogen der har nogle erfaringer smiley

  • #10   17. mar 2006 Lars R - Min gamle MR2 stod i 2år parkeret offentligt i et boligområde. Det var tydeligt at bilen havde alarm. Jeg brugte ikk bilen til/fra arbejde, men tjekkede p-pladsen hver eneste dag alligevel. Èn eftermiddag da jeg går ned og tjekker har samtlige andre biler fået knaldet sideruderne og rykket anlæg ud. Min stod uberørt midt imellem. Alarmen havde end ikke registreret choksensoren smiley

    En alarm redder ikke din røv, men den kan holde de dummeste for døren, samt gøre det sværere for dem der ved hvad de har og rode med smiley


  • #11   17. mar 2006 Christina J > okay.. jeg har også købt en med lcd fjernbetjening som kan række op til 1 km som larmer og vibrer.. så hvis andre ikke opdager, den er gået igang så gør jeg det nok smiley For det skulle ikke undre mig at folk bare går forbi selvom alarmen er gået igang.. og man kan ikke rigtig selv hører det hvis man er inden for, med mindre man har en fjernbetjening som kan advare en..

  • #12   17. mar 2006 Hold da kæft nogle klam hatte, bare gi dem nogle på hovedet,, håber de sælger den til de forkerte, og når de så finder ud af den ikke er en krone hver for dem, så får de røvenm på komedie,,

  • #13   17. mar 2006 Shit noget sovs altså. Lidt som dengang nogle baldrede en rude i min ravage-carina for at tage mit frontpanel ud af handksrummet, hvor jeg undtagelsesvist havde lagt det en aften.

    Det var et JVC til 800 kr. for hele anlægget, og de baldrede ruden for KUN at tage den ud af handskerummet. Ukke engang CDholderen lige ved siden af havde de taget... sådan nogle narkomaner, de skal jo bare bruge pengene.

    Min alarm gik så ikke i gang den dag, pga frosten, selvfølgelig. de knaldede nemlig også sideruden. idioter.

    Folk der gør den slags skulle have klippet bollerne over i 4 lige store dele og tvinges til at æde dem rå.


  • #14   17. mar 2006 ja.....har hørt det.......det fanme noget F.... at man ik ka ha ens ting i fred........

    DØD med kølle...


Kommentér på:
Indbrud i Calibra

Annonce