{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.934 visninger | Oprettet:

Vil du have din bil sommerklar? {{forumTopicSubject}}

Hey derude.
Hedder Mike og driver Ribe Carshine med Oliver.

Er der en derude der står og kunne tænke sig at få shinet bilen lidt op, så send mig en PB.

Allerførst bliver lakken renset af for fedt med noget specielt sæber vi sprøjter på som vi lader sidde og trække lidt, efter det bliver den skyllet af og så fjerner vi alt flyverust og nedfald med en klump ler og Body Shine. Efter det bliver bilen vasket i motorrum, dørfalser, hjul og hjulkasser og så er den klar til den store vask.

Indvendig

1. Starter med at puste alle sprækker i instrument bordet, luft dyser, sæde skinner, jamen over alt med tryk luft og vand.

2. Bilen bliver støvsuget 100%.

3. Alle dørsider, loft, sæder og gulvtæppe bliver renset i Jumbo ( Syre ) og derefter tørret af med en fugtig klud for at der ikke kommer skjolder.

4 Alt bliver tørret af med vand og sæbe og får så vinyl.

5. Alle indvendige lakerede dele bliver tørret af så de ikke er fedtede.

6. En sidste støvsugning, men kun overfladisk. Grunden til vi starter med at støvsuge den 100 % er så vi ikke skal gøre det så langtid til sidst, da det støver meget, så det er nemt at lige løbe
den over til sidst hurtigt og så giver det ikke så meget støv.

7 Bilen får duftevand i bunden og luftdyser.

Udvendig

1. Bilen bliver tapet af og derefter fjerner vi tjæren som typisk sidder på lakken hen af siderne og på bagkofager og bagklap.

2. Prøver at polere nogen få felter på bilen med lidt forskellige produkter for at se hvad der er bedst til netop din bil og hvilket produkt der giver det bedste resultat ( Vi har masser af forskellige )

3. Bilen bliver poleret med et grovt middel for at fjerne store ridser og vaske ridser.

4. Bilen bliver poleret med et finere middel da det grove gør lakken lidt mat.

5. Bilen får en god lakforsegling som kan holde i op til et år.

6. Puster bilen af for støv i alle gummi lister og plastic lister

7. Motorrummet får Motorfrest som får lov at sidde og trække ind i plasticen og så får alle gummi og plastic lister Hy Lite ( Et meget godt produkt som ikke går af pga i vasker bilen )

8. Dørfalser, ruder og fælge bliver gjordt rene.

9. Bilen bliver tørret af og plettet de steder hvor der er stenslag.

Kunne dette have interesse så send mig en PB, og så finder vi en rigtig god pris.

Dette er et lille firma som befinder sig i Ribe. Vi går meget op i vores arbejde og helst ser en kunde køre derfra tilfreds smiley

Her er et lille album med en Audi A4 B7 STC, før og efter billeder. Ellers lidt andre diverse biler jeg har lavet, Lamborghini Murcielago Imsa GTR, Ferrari osv smiley

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/96421-biler_jeg_har_klargjordt?status=2

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du have din bil sommerklar?
Kommentér på:
Vil du have din bil sommerklar?

Annonce