{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en bruger syre helt ud...
  • #1   17. mar 2006 Manden er sgu da pisse over at folk smadrer hans annonce... forstår ham fandme godt !!!!!

• #2   17. mar 2006 Altså kan godt forstå han bliver sur...men synes det er iorden de gør ham opmærksom på den er for dyr...det er jo ikke "god skik" at snyde folk...

• #3   17. mar 2006 Bjørn L - VIl du ikk også føle dig snydt, hvis du købte den og ikk vidste om det var skrammel, man har alt mulig ret til at sige hva man ved om tingene der sælges og om de kan fåes billigere, det er handlefrihed og købsrettigheder!

Han må leve med det er sådan, ellers må han sætte hans Bluetinium Indash lort i DBA eller noget i den stil, hvor folk er narhovder nok til at købe det!

Det er en Om'er!

• #4   17. mar 2006

jeg holder nu os lidt med ham, men alligevel ikke nu vhor han bare stemme sådan folk ud

• #5   17. mar 2006 M J - - Hvis ikk du er klar over det har vi Stadig Ytringsfrihed i Danmark - OG vi ytre os i hans annonce så meget det passer os!

• #6   17. mar 2006 LusciousAngel .... folk har retten til selv at vælge om du måske synes det er noget lort kommer da ikke os andre ved ?!?!?! hvad nu hvis det var thansen det er ikke alle der køber der men rigtig mange gør altså..!! skal de så have samme tur fordi de ikke vil betale top doller for en vare som kan det samme ??? self er det ikke samme kvalitet som en til 10kilo... så man ved ligesom hvad man får til de penge.. giver dig ingen ret til at udtale dig om den vare der er tilsalg hvis du ikke vil købe den.... !! det har oppe 1000gange nu hvor admin siger at man/du ikke må bringe en/flere i dårligt lys eller udstille dem dårligt på bg sker dette vil man blive frosset og til sidst slettet...

• #7   17. mar 2006 tja, hvad med at i bare lader hans annonce være i fred? hvis i ikke vil købe den så hold dog kæft og lad han sælge den i fred

• #8   17. mar 2006 Sikkert..

• #9   17. mar 2006 Men gider fakta ikk diskutere det..

Er off på job..

• #10   17. mar 2006 Att: Luscious Angel : Der er <b>STOR </b> forskel på hetz og ytringsfrihed !!!!!!!!

• #11   17. mar 2006 Ytringsfrihed...HØRE IKKE TIL PÅ BG !!! tag nu bare den gang der blev lavet alle de indlæg om de skide tegninger ALLE indlæg blev slettet og brugeren blev frosset... Så Ytringsfrihed IKKE PÅ BG CITAT (ADMIN)

• #12   17. mar 2006 Ja de er da nogle fuck hoveder.. de smadre hans annonce, hvis han kan få solgt den for 3000, eller 7000, så er det da bare godt for ham, i/de andre skal da bare lukke røven hvis ikke de vil betale priser.. totalt shit kids..

• #13   17. mar 2006 ok fint nok Angel der.. du sidder på job og keder dig så skal der bare generes så mange mennesker som der kan??? but why? skulle du måske ikke ARBEJDE

• #14   17. mar 2006 Det var sgu utroligt hvad man ik kan få en diskussion over.

Dem som ikke har interesse i hans annonce kan da bare lade den ligge. Hvorfor er det et absolut must at skrive til andre at de har dummet sig eller gjort noget anderledes?

Hvis jeg ser en grim bil skriver jeg jo heller ik til ejeren at den bil er for klam men går videre og kigger på noget af det der er fedt?

Til dem der ustandsligt skriver i annoncer bare for at skrive er mit råd, drop det. Der kommer kun bawl og hønerier ud af det samt alt for meget hyleri og ærligt talt...

I er sgu for gode og for gamle til den slags trækasserier.

Mvh. Anders

• #15   17. mar 2006 PS: Emil - det var afgjort det mest fornuftige jeg har set fra din side smiley Stor ros herfra og god weekend til Jer alle.

Mvh. Anders

• #16   17. mar 2006 skulle nok ikke have kommenteret.... min fejl:-(

nåh, fortsat god dag

• #17   17. mar 2006 Lav dog markedet ligesom på Hifi4all.dk Der bliver spørgsmål sendt direkte til sælger så andre ikke kan se hvad folk skriver..!!! Det burde løse problemet med latterlige kommentare i salgsannoncer...

• #18   17. mar 2006 INDEED!!!!

• #19   17. mar 2006 mj...som jeg skriver kan man jo selv tage stilling...jeg sys også det er undfair at odelægge hans annonce med det var jo ligsom ham der startede med at svine den anden til...

• #20   17. mar 2006 hvad med bare og fjerne kommentar mulighedden. hvis en dims er til slag så køb den hvis du vil. det er tit let og sælge noget her inde men for helved hvor er det bare belastne det kommentar system. jeg solgte forleden en telefon for 799,- det var 200 billiger en den billigste på dba og aligevel kommer der spasser bud på 400 osv. mit guds ønske var at det blev fjernet. men at info om sælger var til stede istedet for de dba prise som er total ude i skoven, det firma er et af landets rigste og er blevet det inde for de sidste 4 år,,,, hvorfor må, det er ok at have et godt produkt og også tage penge for det men jeg bruger nu qxl, jeg har elleres brugt dba i over 10 år

Kommentér på:
en bruger syre helt ud...

Annonce