{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Bil vurdering? {{forumTopicSubject}}

Hvad ville jeg kunne få for min Peugeot ? (se min profil)
Hvis jeg kigger på DBA så er det 22-27000 kr

Den er lige nysynet, undervogns behandlet hvert år. lige skiftet styrekugler og diverse foran. spinder som en mis i motoren. Ingen buler eller ridser. Der er Helt nye 16" fælge med med continental conti premium contact 2 på. Og helt nye vinterdæk med Michelin dæk.

Hvad vil jeg kunne få for den? Og jeg snakker en DBA pris smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil vurdering?
  • #1   11. aug 2012 22-27000Kr

  • #2   11. aug 2012 Jeg ville ikke sælge en peugeot, den fejl ville jeg begrave et sted smiley

    men nej, der er nok nogen der kan overtales til at give det beløb, måske lidt mindre, for den. Mest fordi sæderne ligner noget der er spildt maling ud over smiley


  • #3   11. aug 2012 Jeg vil give dig helt ret i at sæderne ligner en omgang lort smiley

    Men jeg regner at har en gang til jul, så vil jeg ud og snakke med nogen forhandeler, om hvad de vil give for den i byttepris smiley

    Men jeg snakkede her for 3 uger siden, han vil ikke give mere end 10k, så det er ikke lige ham jeg skal sælge til smiley


  • #5   12. aug 2012 HVis han vil give 10 så siger jeg du kan få 15.000 for den ca.. Han sætter den formntlig til 25.000

  • #6   12. aug 2012 Men du kan kun sammenligne med andre i samme stand osv. osv... det prisen men skal den sælges skal den være under de andre, ellers er den jo ikke interessant, medmindre den er yderst flot.

  • #7   12. aug 2012 Tja det er rigtig nok, men den står ellers meget flot i forhold til hvor gammel den er, der er flere de troede det var en ny bil jeg havde købt smiley

  • #8   12. aug 2012 Hvis der er flere der troede det var en fabriks ny bil du har købt der, så har de da tydeligvis ikke forstand på biler.

    Kan godt være den står flot osv, men det ændre desværre ikke på at skal bilen sælges samt være spændende for evt køber at kigge på, så skal prisen jo os være derefter.

    Ville skyde på du kan få omkring 25,000 for den alt efter om den er nysynet og hvad den har kørt osv.

    TB


  • #9   12. aug 2012 hvis andre 206'er står til omkring 22-27K på DBA så er det vel den pris du kan forvente at få (minus et mindre afslag hvis der dukker en interesseret køber op) så forvent ikke en pris på mere en 20-22K og forvent ikke at får meget mere end 10-15K ved en forhandler.

    eneste måde at få en bedre pris ved en forhandler, er hvis du køber en af de usælgelige mini biller der er kampanger på (hvor de giver en god pris på din gamle bil, ved køb af en bestem model) og eneste grund til at de laver det nummer, er at få folk til at købe de modeller der er svære at sælge af den ene eller anden årsag


  • #10   12. aug 2012 jeg har lige solgt en fra 99 der havde gået 200000 først satte vi den til 20000 der skete intet så satte vi den til 15000 der gik 4 timer så stod jeg med pengene i hånden. forhandler ville give 7500 ved køb af nyere 206cc så vi skød den selv af. du er den der bedst ved hvad smertegrænsen er men hvis du sætter den til 20000 så sker der måske lidt og den kan komme videre. afhænger af din tålmodighed og om det haster med salg.

  • #12   12. aug 2012 kigger du privat eller forhandler priser?
    vil sige 20-22 i og med det er en diesel... hvis den skal væk... forhandlere giver intet for biler.. min kami købte en ignis med 2-3 år på bagen for 35000,- solgte den for 100.000,-
    generelt få du intet og jo mere speciel den er jo billiger skal den være.
    forhandler stå jo og skal give garanti på den


Kommentér på:
Bil vurdering?

Annonce