514 visninger
|
Oprettet:
golf 2 std knast grad {{forumTopicSubject}}
hej herinde
jeg har et lille spørgsmål ang min knast i den fine lille golf jeg besidder,
hvor mange grader er sådan et svin egentligt, står og overvejer at knalde 2 nye i,
Motor
1.8 16v 136hk motorkode: KR
på forhånd tak
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
hvorimod hvis den stammer fra en g2 så har den 139 med 102kW så vidt jeg husker ved ikke om det er fordi der er servo på passaten så det laver effekttab. meen du siger at ind 218 og ud 226, tak for det hurtige svar det skriver jeg mig bag øret, men hvilke grader knast burde jeg sætte i for at den jerner endnu mere derudaf
Vh en glad G2 ejer
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 327
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
Og sammen med en portning, banan og let hævet kompression så vil det nok give godt 160-165hk hvis ellers tænding og sprøjt står som det skal
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
og noget andet er, så har KR motoren 139hk uanset hvilken bil den ligger i standart..
det er 9a motoren som har 136hk std. i passaten og det er en 2,0 motor..
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
MVH
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
MVH
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
men det er ikke bare lige at forklare her hvordan du gør, der må du lige læse lidt mere om hvordan det virker og sætte dig ind i det, hvis du selv vil gøre det..
du skal fx. bruge noget data på knasterne som du vil bruge, samt lidt måleudstyr til motoren (micrometerur samt gradeskive)
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
men en ting er at sætte sig ind i tuning, en anden ting er at sætte sig ind i hvordan K-jetronic'en fungere samt fejlfinding på det, så der er endnu mere læse stof
jan 2012
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 257
gidder ikke rigtigt at betale mig fra det, det jo som at tabe over sig selv. og det ser ikke godt ud på "CVét"
det er bare at fortsætte, hvis det ender galt lærer man af det, og må lide. for det ender somregelt med at koste knaster når man dummer sig for det meste haha
golf 2 std knast grad