{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.957 visninger | Oprettet:

Centrallås låser ikke bagklap . ? {{forumTopicSubject}}

Heej alle .. Jeg har en citroen xsara stationcar , med centrallås .

Men når jeg låser , så låser alle dørene , men bagklappen låser ikke . Nøglen virker heller ikke i bagklappen , kan det være fordi den er "iret" fast ? eller er det evt. en forkert nøgle ?

Og når nu centrallåsen er original , burde den så ikke også virke til bagklappen ?

Og hvordan får jeg den evt. til at virke til bagklappen også ?

Da det er lidt træls ikke at kunne låse sin bagklap .

På forhånd tak for svar .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallås låser ikke bagklap . ?
  • #1   15. aug 2012 Hvis du gir mig din adresse, så kommer jeg forbi i morgen og fixer det for dig smiley

Ej, er du sikker på at central låsen ikke er blevet skiftet på et eller andet tidspunkt?
    Og hvis ikke, så sidder den nok fast. Ny låse cylinder smiley

• #2   15. aug 2012 Og hvad kræver det at montere en ny låsecylinder ? fordi den skal jo helst virke med centrallåsen også .

Men nu vi er ved spørgsmålet , låsen i begge de forreste døre , der virker nøglen heller ikke . Så ved ikke rigtigt hvad problemet kan være ? :S

• #3   15. aug 2012 Altså nøglen passer ikke ind i hullet på de forreste døre??

På min brors saxo, der kunne han låse bilen op i føresiden, fordi at den simpelthen ikke ville dreje nøglen rundt. Der pillede vi låse cylinderen ud, køre til en nøglemager (noget i den retning) og fik lavet en ny låsecylinder der passede til nøglen, og satte den i, og så spillede det bare.

Om dette vil hjælpe i din situation kan jeg ikke sige, men det vil være mig umiddelbare bud på det smiley

• #4   15. aug 2012 Jeg kan sagtens sætte nøglen ind i cylinderen både i førerdøren og passager døren og i bagklappen , men kan ikke dreje nøglen i nogle af dem . :S

• #5   15. aug 2012 AMG P : Kan du huske ca. hvad en låsesmed tager for at lave en ny låsecylinder?

Kommentér på:
Centrallås låser ikke bagklap . ?

Annonce