{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

HJÆLP Mercedes w124 generator {{forumTopicSubject}}

Har en Mercedes 300E med en 80Amp generator, men den lader slet slet ikke nok til at trække mit anlæg, har højtalere i, og 2 DLS Nobellium 2x15" trukket af af en 1600W DLS forstærker, men ved ikke hvor jeg kan finde en brugt generator der passer på, men på minimun 120 amp eller meget mere?

Den kan næsten ikke gå i tomgang pga stømmangel, og anlægget og alt lys blinker i takt til musikken, så skal have gjort noget hurtigt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP Mercedes w124 generator
  • #1   16. aug 2012 Den burde nok kunne lade det du skal bruge køb et gele batteri og et skille relæ så du lader strøm til 2 batterier

  • #2   16. aug 2012 har du overvejet et støre batteri og en Kondensator ?

  • #3   16. aug 2012 Sikker på den 80A virker 100%? I tomgang lader den ikke det vilde, så er den bare lidt 'brugt' , har du jo balladen.
    Du burde have fornuftig kondensator med så stor forstærker, da du jo slet ikke får nok ud af den..men det har du måske allerede?
    Evt kan dit batteri være ringe..det vil lave samme symptom. ( hvis det næsten ikke lades op )


  • #4   16. aug 2012 Jeg syntes nu det er vigtigst at kontrolere om generatoren nu også levere de 80 amp, osv. før man prøver på andet..

    Ligeledes kan man jo også måle på batterietes ladeevne og styrke....

    Man skal finde årsagen inden man begynder at købe nyt og udkifte...

    Der må jo også være nogle dataer på dit udtyr hvor meget du har brug for ved spidsbelastninger....

    smiley


  • #5   16. aug 2012 Du har vel opgraderet din stel ved generator og batteri, ikke?

  • #6   16. aug 2012 Har ikke opgraderet batteri, det er et helt nyt 72 amp batteri, generatoren tror jeg ikke lader helt nok da den ikke er den rigtige til min bil, men fra en Golf 2. Men jeg skal have målt spændingen i dag, men en ting er sikkert, den lader ikke nok. Har en 1,5 fahrad kondensator, den skal jeg også have koblet til, kan bare ikke finde min modstand, så kan ikke lade kondensatoren. Og Luca J min stel ved generator og batteri? Hvad er det for en stel du mener jeg skal opgradere?

Kommentér på:
HJÆLP Mercedes w124 generator

Annonce