{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.591 visninger | Oprettet:

Audi A4 Cabriolet - 2.4 V6 HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej drenge!

Jeg står og overvejer drastisk at købe mig en Audi A4 Cab. 2.4 - Men jeg har absolut ingen erfaring med denne vogn! Er der nogle der kan fortælle mig lidt om den? Evt. fordele og ulemper?

Hvad man bør være særligt opmærksom på, og hvad der nu ellers er af holdninger til denne bil. Nogle der har haft udfordringer med bilen, eller gode oplevelser - Alt kan gøre mig klogere..

På forehånd tak

Venlig Hilsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 Cabriolet - 2.4 V6 HJÆLP
  • #1   17. aug 2012 Jeg har haft bilen i 6 år samt har haft en ekstra ved siden af i 1½ års tid

Kan kun anbefale dig den, men du skal dog lige tjekke triptronic virker hvis det automat ( har dog en enkel gang oplevet at "manuel" siden ikke virkede på en bil) samt hvornår vandpumpe, tandrem samt sidste service er fortaget.. Få tjekket bærearme, styrkugler osv er iorden, Audi'erne har det med at gå hvis de har for tunge fælge på.. ellers er der ingen problemer

• #2   17. aug 2012 Er det en ny eller brugt?

Hvis det er en brugt er det værd at tjekke om toppen åbner og lukker 100% som den skal, og at den er 100% tæt. Soft tops er mere følsomme end hard tops, og jeg har haft en Volvo C70 convertible som begyndte at blive en anelse utæt, og ikke gik helt perfekt op og ned. Jeg levede med det, da bilen begyndte at være oppe i årene, og en ny top er vanvittig dyr.

Men bortset fra dette, burde der ikke være noget du være ekstra opmærksom på, for resten af bilen er vel ret meget som almindelige Audi'er.

Det er lækkert at køre med toppen nede, og begge mine biler kan køre topløse. Den ene har targa tag og den anden hard top. Jeg vil nødig undvære en åben bil efter at være blevet vant til at have en.

• #3   18. aug 2012 Bilen er fra 04' og har fået en anden top på, med glas vindue og varme - han siger toppen er 5-7 cm tyk. Jeg ved ikke om det er godt eller dårligt.
    Tak for Svar AMG, det er en manuel btw smiley

• #4   18. aug 2012 Normalt holder den originale top rigtig godt, har både haft min igennem skybrud samt masser af snevejr de seneste år.. Der dog sket intet ved det
    Men hvis den er 5-7ekstra tyk og samme stof, burde der jo ikke være noget problem

- Manuel gear med 2.4 v6, skal nok blive sjovt med den dejlige lyd :o)

Kommentér på:
Audi A4 Cabriolet - 2.4 V6 HJÆLP

Annonce