{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Ja, det nye Bilgalleri... Igen {{forumTopicSubject}}

Jeg starter med at indrømme, at <b>jeg</b> kan altså IKKE se det smarte i det nye design.

Det er kun 'forum'/indlæg ude til højre jeg følger med i og ser.
Alt andet på siden ligner en gang miskmask oven i hinanden. Alt for klumpet sammen.

Kan godt være det er et tilfælde, men ved det er nævnt før...
Der venter i skrivende stund 30 (TREDIVE) biler og venter optagelse?!?

Okay, annoncer får lige et hurtigt kig.
Men bladrer jeg ned, så <b>gider</b> jeg ikke engang at kigge på Fotoalbums og Videoer! Det ligner jeg ved ikke hvad!
Før så jeg egentlig en del videoer, men nu ser jeg praktisk talt ingen!

Det kan godt være, at det var er "synd for mig" osv., men det er nu ikke det min morgengalde går ud på.

Er der virkelig så mange, der bare ææælschker det nye design og bruger alle funktioner som før eller bedre?
Eller holder folk bare kæft og bruger egentlig kun forummet, ligesom jeg?

Med venl... naa, glem det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, det nye Bilgalleri... Igen
  • #1   17. aug 2012 Er faktisk meget enig med dig.

Ser også kun forum delen. Så også fotoalbums og videoer før, gør jeg heller ikke rigtig længere.

Det nye design er fint nok. Det er bare for klemt sammen i en stor klump. Lidt ærgerligt synes jeg.

<b>AJay

• #2   17. aug 2012 jeg har endnu ikke fundet frem til andet end forummet endnu, jeg må finde tid til at udforske siden en dag.

• #3   17. aug 2012 det gammle var meget bedre har overvejet at droppe bg for det er for rodet som det er nu

• #4   17. aug 2012 Meget enig. Jeg ser heller ikke videoer og fotoalbums mere, simpelthen fordi det hele er så uoverskueligt.

• #5   17. aug 2012 Jeg er enig , det nye med foto og video og virkelig lort, o røv træls at når man går under marked så er det altid de samme biler der er reklame for i stedet for lidt forskellige som " i gamle dage " ...

• #6   17. aug 2012 rent ud sagt, er det blevet noget lort,og skaberne bag siden, er enten døve og blinde, eller også er de bare pisseligeglade med deres BETALENDE brugere....

• #7   17. aug 2012 Jeg synes det fungere fint. der skal dog lidt små ændringer til men det skal der jo altid når der sker noget nyt.

• #8   17. aug 2012 bruger også kun forum nu, alt andet er LORT for at sige det mildt, er meget skuffet over det nye design nu har jeg givet det en chance og det er blevet så ringe, jeg giver ikke at bruge penge på det, det er helt sikkert

• #9   17. aug 2012 synes også det fungerer træls...men også fordi der er så meget ligegyldigt lort ude i højre side...der kunne man passende sætte videoer og fotoalbummer igen istedet....:-)

• #10   17. aug 2012 Og så vælter vi rundt i reklamer ALLE mulige mærkelige steder på siden. Mellem forum emner og inde midt i folks annoncer.
    En ting er vi betaler men vi skal fandme os se på alle de lortereklamer.

• #12   17. aug 2012 Så lige for at opsummere, så er 9 ud af 10 enige med den lille smøre...

Hører i Bazoom, deroppe i skyerne? smiley

Superfjams: Kan du ikke lige en lille notits om, hvad du synes fungerer godt, og hvad det er for nogle småændringer du synes der skal til?

Og som der bliver nævnt, så vælter vi i reklamer ja, men det gider jeg nu ikke brokke mig over, da de kan fjernes, men har nu ikke selv fjernet dem.

• #13   17. aug 2012 Det nye er lort er Kun online få gange om dagen nu før var jeg konstant på mobilen . Men nu er det hele ligesom bare blevet lort. fatter ikk hvorfor de ikk bare beholde det gamle og så opdaterede det med en masse nye ting.

• #14   17. aug 2012 Jeg bruger intet andet end forum.
    - Fotoalbum, video og galleri, jeg bruger det slet ikke, det er på ingen måde til at finde rundt i, og når alt er så sjusket gider jeg ikke engang sætte mig ind i det.

Faktum er at jeg hvertfald overhovedet ikke køber VIP igen på bilgalleri.. Bum smiley

• #15   17. aug 2012 Jamen jeg savner feks i marked at når man søger under dæk og fælge at man kan vælge størrelse osv. for når jeg søger på 5x114.3 får jeg vinter dæk i 14" og folk der har 5 fælge til salg. derudover synes jeg at når man trykker på galleri oppe i toppen skal man for langt ned for at vælge feks bedst bedømte. det burde være oppe i toppen af galleri siden. jeg kan godt li man kan vælge hvad man vil følge med i og dele oplevelser i grupper osv.

• #16   17. aug 2012 Jeg bruger markedet mindre og læser meget mere i forum nu hehe for fatter ikke det markede der, nu skal man gå til side 325 for at se de nyeste annoncer! der er noget helt galt!
    men ja det gamle design skal satme godt nok tilbage i en fart, eller også skal de bare få de her til at spille 100 i stedet for det andet pis!

• #17   17. aug 2012 De lever af de penge vi betaler for vip. og for de reklamer de har.
    har man så meget imod denne side. så er der jo ikke nogle der stopper en for at slette sin profil. og så kan man selv starte et bilgalleri eller noget andet op.
    som er bedre end denne side. men det er jo tit at når nogle andre overtager et firma. så laver de ikke om på navnet. men om på selve firmaet. og det kan gå begge veje. enten kører det godt. eller os så lukker de pga kunder der forsvinder.
    Men i er her jo stadig er det så så galt som i siger.

• #18   17. aug 2012 MIke> nu er det jo ikke alle der lever efter devisen "kan du ikke lide lugten i bageriet"...

så det er vel fair nok at der kommer noget konstruktiv kritik, som man så kan håbe bliver taget til efterretning....

du siger vel heller ikke dit job op fordi din kollega lugter af sved, eller smider konen ud fordi hun prutter, fremfor at påtale det?(ja okay, begge dele er nok en del vigtigere end bilgalleri for de fleste, men stadig)

• #19   17. aug 2012 Så må i jo ud med de røde faner
    og lave en blokade hos Bazoom.
    og lave skilte vi vil have det gamle bilgalleri tilbage.
    så kan i lige lave en vejlegården hehe

jeg tror ikke at i får noget ud af jeres galle.
    men i kunne sende forslag til hvad de kan forbedre.
    selvom jeg ikke tror i får noget ud af det.

• #20   17. aug 2012 ringer da bare til 3F og siger at de har tegnet overenskomst med KRIFA...:-P

• #21   17. aug 2012 Brian O
    nej men der er mennesker der er bange for nye ting.
    eller ikke gidder at sætte sig ind i det.

hehe jeg kender da en der blev fyret fordi han lugtet formeget.

• #22   17. aug 2012 Brian O
    hehe det kunne gå hend og blive noget være noget hehe
    ring til Tvsyd muhahaha

• #24   17. aug 2012 MIke, din pointe med, at vi stadig er her, kan jeg godt følge.

Men så læser du jo ikke hvad jeg skriver.
    Jeg er her stadig, i håb om at det bliver klart bedre.

Og som nævnt, så bruger jeg mere eller mindre kun forum. Jeg synes så til tilgængelig, at det er sjældent der kommer noget af værdi, men så'en har det været i mange år.

Superfjams: Generelt synes jeg, at søgemulighederne er hamrende ringe, og det var de også førhen. Der skal mange flere detaljer på.

Og en helt anden ting, så er det nye 'notifikationssystem' også meget langsomt synes jeg!

• #25   17. aug 2012 Man må da håbe de forstår en hentydning smiley

Men det hele går hånd i hånd .. Markedet er forvirrende og slet ikke 100% iorden, dvs meget mindre respons på folks annoncer, så ryger VIP meningen.

Jeg har været fast VIP i 2-3 år .. Hvis markedet ikke bliver bedre, regner jeg ikke med at forny det.

• #26   17. aug 2012 Det kommer helt and på hvor stædige Bazxoom er.
    for så tror jeg ikke der kommer til at ske ret meget.
    men vi har jo også en anden udemærket side vi kan bruge.
    hvis vi ikke mener der her er godt nok.

• #27   17. aug 2012 Det helt store problem er markedsdelen. Fuldstændig som en stor rodekasse uden gode søge funktioner. Og det pis der blev lavet i går med at ændre fra senest oprettet til udløbsdato, det er komplet idiotisk!

• #28   17. aug 2012 Synes også det er noget rod..

Noget der irritere mig grænseløst at at nogle gange skal man starte på sidste side og følge kommentarerne baglæns og andre steder står sidste kommentar på sidste side..
    Måske jeg er gammel, men jeg har ikke kunne gennemskue hvor de forskellige ting sker.. Jeg MAGter det simpelthen ikke med alle de blinkende reklamer mellem indlæg, i siderne, for oven, for neden... Jeg kommer tit til at trykke forkert og få et reklame op som jeg overhovedet ikke ønsker.. Men det er jo så bare penge i BG kasse, da de jo afregner pr. klik..

Jeg er slet ikke imod noget nyt, tværtimod.. Men det gamle forum var bare så gennemprøvet, overskueligt, uden fejl og, undtagen til sidst, ikke en reklame planche uden lige..
    Synes man glemmer lidt hvad sitet handler om her..

Hvis jeg ønsker reklamer om fx. glatbarbering. Så slog jeg nok ikke ind på BG...

• #29   17. aug 2012 Udover fra diverse meldinger herinde, så håber jeg da bestemt, at der er fuld gang i 'trykkeriet' i designcrewet og diverse optimeringer.

Det er rodet. Søgefunktionen er noget skrammel. Og BG bliver nærmest "kun" brugt til forum, som er noget underlig noget.

Vil ikke kalde det for et forum, hvis det endelig kom dertil, men en 'chat' med forsinkelse.

Man kan ikke citere osv. som på rigtige fora.

• #30   17. aug 2012 Kristian S

Det er jeg helt enig i, jeg kan slet ikke finde rundt i marked efter de gjorde det

• #31   17. aug 2012 Ja hvad er der egentligt sket i det MARKED? Jeg opretter en helt ny annonce og så roder den helt nede på side 164.

Desuden dem som ligger øverst er FORHANDLERE, samt de først udløber i 2016 eller 2020.

Hvad fanden er det for noget.

• #32   17. aug 2012 man kunne altid overveje at bruge Vmax.dk
    Men ved ikke om jeg gider støtte et blad der har flere patter end faglige og gode artikler om bil...

• #33   17. aug 2012 Er meget mindre online nu end jeg var før de lavede det om. Gider ikke det dårlige design og roderi. Har set 1 klip herinde, og så bruger jeg stortset kun forum. Men selve det her forum er også langt bagefter når man tænker på mulighederne de har. Er dagligt inde på stanceworks.com, og maks 3 gange om ugen her, hvor det var omvendt før.

• #35   17. aug 2012 @ketil l s

Patter kan man da i det mindste sige hører lidt sammen med biler og udstillinger... Alle de andre reklamer herind kan man sommetider undre sig over hvad de laver herinde...

• #36   17. aug 2012 Jeg ser heller ikke videoer eller noget længere. Bruger kun forum. Jeg synes også markedet er blevet rodet, og der er ALT for få søgemuligheder... Så det bruger jeg heller ikke rigtig.

Har dog Ad-Block installeret, så jeg har ingen reklamer på siden.

• #37   17. aug 2012 Rune C: Det lyder da helt forrykt smiley

Og kan jo igen høre, at mange kun lige kigger på forummet, altså chatten smiley

• #38   17. aug 2012 Dejligt at få installeret Ad-Block. Tak til Jesper U.

• #39   17. aug 2012 VagCars.dk bruger jeg også mere end bilgalleri den dag idag.. MEGET bedre på alle punkter

• #40   17. aug 2012 desvære kan man ikke oprette en profil hos opelpower hvis man har hot eller Gmail så der bruger jeg ikke min tid...
    er online 24/7 her inde men detr mest forde jeg aldrig lukker min pc og ikke gider logge ind med deres FACEBOOK system

• #41   17. aug 2012 Er også helt enig på alle punkter.
    har Bilgalleri som min startside, og brugte det som en god tids fordriv.

men tjekker nu lige kort, forum listen. er der ikke noget spændende, så `surfer´ jeg videre.
    Ser hverken fotoalbum, video, andre biler o.lign. længere samt er IKKE VIP længere.
    Kedeligt rendt ud sagt!

• #42   17. aug 2012 Celina, gentager jo mig selv, men præcis det samme her.

Det er noget af en tilbagegang må man sige!

VIP har jeg dog kun købt, hvis jeg lige har en bil jeg skal af med.

• #43   17. aug 2012 Det eneste jeg ser som er liiiidt træls..
    Det er når man skal finde de grupper man er medlem af, så skal man op og trykke på "Grupper" (klart nok!), men så sad jeg første gang.. Og blev forvirret over hvor mine grupper var henne, indtil jeg fandt ud af de lå HEEELT nede i venstre hjørne.. Det er jeg irriteret over. Men det så også det eneste smiley

• #44   17. aug 2012 Den nye "billedfremviser" er i mine øjne noget lort. Især hvis man bruger sin iPad. Når man bladre i billederne, kommer man let til at trykke på selve billedet så det zoomer ind. Her ville det være bedre hvis der bare var en knap med et forstørrelsesglas. Desuden er det træls man ikke kan uploade billeder fra iPad.

• #45   17. aug 2012 @ketil l s

Det mener jeg faktisk godt du kan...

Du skal bare skrive direkte til kim@opelpower.dk som er admin og bede ham oprette dig med den mailadresse...

• #46   17. aug 2012 Biler der ønsker at blive optaget, må vente i evigheder, efter det nye er kommet, gider man ikke afvise eller godkende mere,

• #47   17. aug 2012 Synes godt om!

• #48   17. aug 2012 claus-m:
    Lige præcis. 30 biler der bare står og venter. Så mange har jeg sgu ikke set vente før smiley

• #49   17. aug 2012 Så vidt vi kan forstå på denne tråd, så drejer kritikken sig om designet på forsiden - eller er det designet generelt?
    Hvis I kigger på sektionsforsiderne for f.eks video eller fotoalbums, synes I så det er mere overskueligt? Og bruger I sektionsforsiderne overhovedet?
    Hvordan fungerede det gamle design bedre end det nye, hvordan blev I ledt over på de spændende videoer og fotoalbums?

Med hensyn til markedet, så er den sidste opdatering en fejl - og det bliver rettet i løbet af i dag.

Mvh. Rikke/BilGalleri smiley

• #50   17. aug 2012 Det hele handler ALTID om blikfang!
    Så nej jeg bruger personligt ikke sektions siderne til at navigere rundt på siden.
    kedelige små kasser jeg skal klikke på? nej tak.

vil man se video, album osv. skal man rulle evigheder ned på siden, hvor alt bare er mikset sammen, med dårlige farver o.lign. der gør det uoverskueligt at adskille fra hinanden.

førhen, var video ved siden af forum, hvor man nemt faldt over en ny film, med div. brænder video osv. så klikkede man sig ind, hvor man derefter fandt en ny, en ny, en ny osv.

Folk gider ikke bruge tid på at lede efter tingene, det skal være Blikfang! som jeres forbandede reklamer!

• #51   17. aug 2012 Halløjsa

Det er primært forsiden jeg snakker om. Det er meget nemt at have overblik over forum ude til højre, men straks man bevæger øjnene ned under Bilgalleri billedet med "Opret bruger", så bliver det een stor gang misk mask. Det er alt for tæt, og ved ikke om det er farver eller linjer der gør det, men det er bestemt ikke "indbydende".

NU er det første gang jeg bruger de knapper oppe i toppen, og prøver lige video.
    Udover at selvfølgelig reklamer knalder ind i face på een, så synes jeg at der mangler plads til overskrifterne på videoerne. Ude til venstre med menuen, fungerer det lige umiddelbart fint, ved første øjekast, hvilket tæller meget (førstehåndindtryk).
    Den med "dagens bedste" synes jeg I skal fjerne 'mætte vuns' og bruge pladsen til overskrifter og mere overblik over videoer.

Og så er notifikationsbaren langsom, altså om der er sket noget i et indlæg. Den hænger tit synes jeg.

Og så kunne I evt. overveje, om den "menubar" ikke skulle følge med ned, også når man scroller, så man altid har hele Bilgalleri "ved hånden", hvis I forstår?

Kan desværre ikke sige hvordan det gamle fungerede bedre, men tror det var pga. designet, og hvor tingene var på siden. Videoer blev hurtigt fanget af øjnene, synes jeg!

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om, på dette tidspunkt smiley

• #53   17. aug 2012 Helt enig med din første post, Martin.
    Videoerne ser jeg sjældent - det var så meget bedre med det gamle design - nu er det jo uoverskueligt at finde rundt i, hvad andre ser, hvad der er lagt op osv.

• #54   17. aug 2012 Nu vil jeg køre hjem, og skal nok kigge herind igen smiley

• #55   19. aug 2012 Arh, det er måske lige vildt nok smiley

• #57   20. aug 2012 Linket virkede ellers fint nok før...

Meen, som skrevet, det er lige vildt nok smiley

Kommentér på:
Ja, det nye Bilgalleri... Igen

Annonce