{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.953 visninger | Oprettet:

Garmin GPS med Bluetooth - Er det, det værd ? {{forumTopicSubject}}

Står og vil have mig en ny GPS, da det ikke kan betale sig at opdatere min nuværende.

Har kigget på en Garmin 2360T, men ekspitienten vidste desværre ikke det der ligner en reje om dem desværre..

Men selve bruger fladen var som min nuværende Garmin.

Det jeg mangler svar på, er om det håndfri tale/bluetooth der er i gps'en, om det fungere optimalt, om der er tydelig lyd mv. når man taler i telefon igennem den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin GPS med Bluetooth - Er det, det værd ?
  • #1   20. aug 2012 jeg har en 1390T og syntes ikke det virker synderligt godt. Ihvertfald så dårligt, så jeg bliver irriteret og ikke gider bruge det...

Højttaleren er dårlig når du skruer op for at kunne høre noget... og mikrofonen opfanger kun 50% af det man siger...

• #2   20. aug 2012 Jeg har haft både en Garmin nüvi 660FM og 760FM, som begge havde bluetooth. Det var noget skrammel at benytte. Modtager kunne ikke høre mig...

Nu har jeg en TomTom Go live 1000. Her har jeg ikke prøvet bluetoothdelen - men det gør jeg nok heller ikke, for kvaliteten er garanteret ikke blevet bedre. Så du skal ikke ofre ekstra penge udelukkende pga. bluetooth.

• #3   20. aug 2012 selve GPS'en kan jeg få til 1300kr af ny, så det er jo små penge for en GPS alligevel.

• #4   20. aug 2012 køb en smartphone og køb et gps program til det.. 100 gange bedre løsning..
    Opdateringer resten af dit liv stort set og lortet binder sig ikke til din enhed, men din konto.. + sådan en telefon er noget kraftigere end det lort de sælger smiley

• #5   20. aug 2012 Gider ikke bruge GPS på min Iphone..udover skærmen er for lille, så stoler jeg ikke rigtig på det smiley

• #6   20. aug 2012 min galaxy s2 har et bedre GPS program end min Garmin. Telefonen finder satteliter hurtigere end Garmin, opdaterer hurtigere, markøren er flydene istedet for hakker og så kan den vise 2d grafik samt viser hvor der ensrettet osv.

• #7   20. aug 2012 Enig med toyota mike..

Har galaxy Note (5.3 tommer skærm)
    køre navigon gps programmet, og det fungere perfekt.. var i italien sidste år.. den kørte ruten kanont hele vejen frem og tilbage.. bruger den også jævnligt her i dk.. intet og komme efter..

• #8   20. aug 2012 For at svare på spørgsmålet virker det fint, telefonbog osv vises også, så du skal ikke have mobilen op for at ringe, lyden er en smule lav med galaxy s2 men du går klart igennem i den anden ende, jeg er fint tilfreds med min. Dog skal man lytte lidt efter hvad modparten siger. Mener min hedder garmin 2595

Kommentér på:
Garmin GPS med Bluetooth - Er det, det værd ?

Annonce