{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.730 visninger | Oprettet:

Fuelsave uafhængig test {{forumTopicSubject}}

Hej bg
jeg har haft den stik modsatte effekt med både fsdiesel og fs benzin end hvad shell lover. jeg køre mindre på literen og motoren køre dårligere? det er to forskellige biler og begge kørte dårligere på det (og bare shell benzin generelt).

jeg kan ikke finde uafhængige teste på fuelsave, nogle der ved om der er lave uafhængige tests på det, eller det kun er shells egen testere der kan få de resultater?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuelsave uafhængig test
  • #1   21. aug 2012 Jeg har ikke hørt om det, men forventer at der er nogle der laver det. Kunne forestille mig at adac ville gøre det.
    Jeg har også kørt på det, kosten på tanken sagde tillykke med jeg havde tanket det så jeg kørte længere på literen. Hun blev sgu lidt stram i masken da jeg grinte af hende og spurgte om hun selv troede på at det virkede. ja ja det er testet på alle motorer... Også på min Kadett C? tror du selv på jeg bekymrer mig om et par M længere på literen når jeg kører i sådan en...
    Nok ikke den store chance for at score hende...

• #2   21. aug 2012 Har prøvet med 3 tank fulde fuelsave og 3 tale fulde alm 95 og kører gennemsnitlig 15km/l med begge brændstoffer.

• #3   21. aug 2012 Min bil kørte 2,6 km længere på literen da jeg prøvede det

• #4   21. aug 2012 synes også at opleve at køre lidt længere pr liter.. ikke møj men det er der smiley
    selvfølgelig er det ikke noget der mærkes når den får pedal..

• #7   21. aug 2012 Jeg kører længere på literen med deres højoktan end på fuelsave benzinen.
    Har kørt 2 tankfulde 99 oktan, og så godt jeg kunne med samme hastighed via fartpilot, og samme strækning og fartpilot på fuelsave.

Konfronterede så tanken med mine observationer, og de siger så.. Jamen det virker nok ikke på din bil så.

• #8   21. aug 2012 jeg har kun prøvet at køre længere på literen på deres v-power. men ikke nok til at jeg vil gi 99 øre mere pr liter

• #9   21. aug 2012 motor lukker da ikk pludselig mindre mængde brandstof ind pga Uha nu er det jo super shell .- ?

• #10   21. aug 2012 "man kan så også sige at når de gør så meget for at reklamere for det så er det fordi de ikke har rent mel i posen"

Så må konklussionen være at ALT som der reklameres for er fusk hehe

• #11   21. aug 2012 Min Audi kører langt bedre i motorgangen, end når jeg tanker almindeligt på- bruger v power og synes den bruger lidt mindre, men det ikk noget jeh kan måle pga så blandet kørsel ... Min opfattelse ... Og alle diesel biler jeg har haft, har kørt på Shell diesel extra, og der mærker jeg en kæmpe forskel- synes det er prisen værd ..

• #12   21. aug 2012 Jeg ved ikke om jeg har fået FS diesel på bilen. Tanket før de begyndte at reklamere med det. Men det højeste jeg har kørt før min tankmåler begynder at falde er 555 km. Men her den anden dag begyndte den først at falde ved 651 km. Så næsten 100 km mere på en halv tank? Den falder normalt altid imellem 500 og de 550 km

Jeg har så også fået Michelin energy saver dæk på foran i stedet for bridgestone. Så kan selvfølig ikke sige om det er brændstoffet der gør udfaldet. Men glæder mig da til at tanke den for at se hvad den har kørt.

Jeg er oppe på 1040 km og bilen siger stadig 600 km tilbage i tanken. Så der går da et par dage endnu smiley

• #13   21. aug 2012 køre max 9kml på alm 92 eller 95/fuelsave.
    derimod 99 køre jeg ca 10,89kml og klared 12,2kml ved morfor kørsel til skole i 2 uger det er næsten 1000km på en tankfuld 82l

• #14   21. aug 2012 kører 17.5 km/l i vores Hyundai Atos 2001 på alm Jet benzin og alle de andre billige.

• #15   21. aug 2012 Hvor har I set henne at FuelSave er dyrere?

Du kan ikke få andet ved Shell i dag, med mindre du tanker V-Power eller Blyfri 92.

Blyfri 95 og diesel er idag med FuelSave på samtlige Shell stationer, og Shell er da generelt dem der er billigst med brændstof i både Aalborg og Skive når der er "tilbud" :o)

• #16   21. aug 2012 shell er altid dyre end de andre stationer. efter min mening er statoil den bedste smiley

• #17   21. aug 2012 @Casper S

Det er en omvej på et par kilometer for at køre til Nørresundby og tanke da jeg ikke kommer nordenfjords :o)

Men kan da oplyse af Shell på Gl. Gugvej altid er billige end Uno-X på samme strækning :o)

@Moose & Co
    Har selv kort til Statoil og Shell, men bruger kun Shell-kortet da Statoil altid skal have 7-10 øre mere pr. liter.

• #18   21. aug 2012 mine biler har bare altid kørt best på statoil

• #19   21. aug 2012 Shell giver også rabat med deres kort på standerprisen. Det er 18 øre på diesel. Kan ikke lige huske hva det er på benzin. + at nu får man et kort til næste gang som giver 20 øre rabat pr L ved de bemandet stationer. . smiley

• #20   21. aug 2012 Eneste åndsvage ved Shell og deres rabatkort er man skal købe på kredit, det gider jeg squtte.

• #21   21. aug 2012 Vi har 4 tankstationer indenfor 500 meter, samt 2 mere 0.5-1 km længere væk, og Shell er meget sjældent med på prisen, men hænder da.

• #22   23. aug 2012 har lige prøvet en enkelt tank med fs diesel, og må tilstå at jeg er imponeret indtil videre. jeg har over en længere periode kørt med almindelig shell diesel, og der har jeg ligget på ca.16,5km/l (ved blandet og ordentligt kørsel) og hvis jeg gør mig rigtig umage, så kan jeg komme op på 17,3km/l.
    ved første tankning af fs diesel og hvor jeg faktisk har kørt rimeligt til, i forhold til hvad jeg plejer, så har jeg kørt 17,2km/l. dette vil sige at jeg køre det samme ved hurtig kørsel som hvis jeg gør mig virkelig meget umage, så kan kun rose det utrolig meget indtil videre.

• #23   23. aug 2012 Nogen af de billige mærker kører med samme benzin, det er de samme biler der fylder op begge steder.

Kommentér på:
Fuelsave uafhængig test

Annonce