{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Tur i Lamborghini eller Ferrari {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg så lige et ret fedt tilbud inde på http://www.gr8experience.com/

Her kan man lige nu få en tur i en Ferrari eller Lamborghini for 'kun' 945,- svenske kroner for en halv time. Det er sgu da en ok pris.

Mine spørgsmål er nu, er der problemer med pladsen i nogle af de 2 modeller? Er 201cm / 100+kg. Tænker om dette kan blive et problem? Er de begge med manuelle gear eller auto?

Hvilken én ville i prøve, hvis det var jer?

Mvh Klaus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur i Lamborghini eller Ferrari
  • #1   22. aug 2012 klart ferrari'en da den bare er flottest, og lyder bedst, det andet er sku ikke meget, sådan en Lambo er alt for kedelig...

Derudover er de sikkert begge med automat og paddleshift.

• #2   22. aug 2012 Da jeg var på ferie i Italien tidligere i år, der kørte jeg en Ferrari F430 Spider og en Lamborghini Gallardo Superleggera. og der var MASSER plads til hovedet i Ferrarien uden tag, hehe. men i Lambo'en der kan jeg godt ramme taget hvis jeg retter rykken. jeg er 203 cm. men længde på ben og overkrop kan jo være meget forskelligt delt smiley
    Jeg prøvede ikke at køre taget op på 430'eren så der kender jeg ikke pladsen.

• #3   22. aug 2012 har selv overvejet at købe mig sådan en tur smiley Jeg er selv 2meter så har selv haft samme tanke smiley

Men jeg ville helt 100% prøve lambo'en!! smiley

Kommentér på:
Tur i Lamborghini eller Ferrari

Annonce