{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Gevind på Audi A3 8L model {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri.

Vil gerne vide om man kan skam sænke en audi a3 8l (1997-2002 model) uden at trækaksler eller andet kommer til og på noget nogen steder.!
Jeg vil nemlig gerne have nogle fandes brede 17" på den og lagt helt i kælderen og jeg gider ikke særlig meget luft i skræmkasserne.!

Nogen der har noget erfarring med hvor meget man kan sænke den inden man løber ind i nogen problemer.!

Air ride are for pussy´s who can´t drive low.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevind på Audi A3 8L model
  • #1   23. aug 2012 Min kærestes 8L er skam sænket. Gevindundervogn hvor alle møtrikker og gevind er fjernet i bag, så der kun er fjederne tilbage og så skruet helt ned så der kun en 0,5cm gevind tilbage på fjederbenet. På 8" og 9" brede 18" fælge. 215/35-18 dæk. Det ser skarpt ud...
    Trækakslerne kan ramme stabilisatoren, men det kan fikses med nogen justerbare kødben.


  • #2   23. aug 2012 Som Uffe siger. Ellers kan det også være nødvendigt at skifte krængningsstabilisatoren. Der er også noget med at en 1,8T har en tykkere højre trækaksel, og den derfor kan give problemer hvis du ikke skifte den stabilisator også.

  • #3   24. aug 2012 Uffe har du et billede af din kæreste´s audi for jeg vil gerne se hvor lav den sidder.

    Kasper H, det er heldigt at din kun er en Tdi med 90 heste, men der skal helt sikkert have justerbare kødben osv


Kommentér på:
Gevind på Audi A3 8L model

Annonce