{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Sverige Flytning.! {{forumTopicSubject}}

Heey Friske Gutter & Gutinder.!

Nu står jeg her og skal betale tonsvis af regninger til den danske stat for en masse ligegyldige afgifter.!

Nu vil jeg fandme gerne snart ha noget drift i mine intentioner om konvertering til Sverige.!
Jeg har prøvet boligsider. Betalt masser af gebyrer forgæves.!
Er der nogle herinde der har erfaring med evt. bolig/lejemål.? Eller kender nogle der er trætte af at bo alene.?

Hvis der er nogle herinde fra der tænker mine tanker, kan vi jo evt. finde ud af noget bolig sammen.?
Jeg har researched lidt omkring mig og fundet ud af, at hvis man kører over broen hvér dag i en måned. Kan det stadig betale sig at ha´ både togkort & Brobizz. under skattelettelserne, der kommer som følge af dansk fuldtidslønning + et Kørselsfradrag.
+ generalt er det billigere at bo i Sverige.!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige Flytning.!
  • #1   25. aug 2012 det er billiger at bo i sverige og så har de ikke indskud på leje mål der smider man bare husleje og flytter ind

• #2   25. aug 2012 Vil du i virkeligheden bare gerne finde en at bo sammen med.?
    smiley

• #3   25. aug 2012 Jeg siger det er en mulighed.. For gider ikke rigtigt bo sammen med en Svensker.

Og jeg ved der er mange der overvejer flytning til Sverige.
    Men nej. Jeg vil helst ha mit ejet sted. En simpel Lågenhet, men de fleste vil ikke udleje til en uden svensk personnummer.
    Og mig bekendt skal man være bosat i Sverige for at søge Svensk Cpr.

• #4   25. aug 2012 Du får svensk CPR den dag du flytter til Sverige .. Bare at flytte adressen så er du "svensker"

Det er så hvis du er dansk statsborger

Men hvorfor skrive .. Hvorfor ikke bare få fingerne ud af røven og få flyttet

• #5   25. aug 2012 Det kræver et sted af flytte ind i ...
    Det er det jeg søger hjælp til. Blocket.se er længst fremme med private lejemål, men der har man problemer med ovenstående.

• #6   25. aug 2012 I København er der et kontor, for mennesker der ønsker at flytte til den anden side af sundet, du skal bare ikke regne med at det er billigere hvis du vil bo i nærheden af Broen/færgen, du skal længere ud på landet

• #7   25. aug 2012 Hvorfor ikke bare tage over og kigge? Eller hvad med at leje et værelse hos en privat indtil du har fået svensk cpr nummer, og så lede efter et permanent sted når først du har fået det.

Da jeg flyttede til Californien gjorde jeg noget tilsvarende, for jeg ville ikke leje noget ubeset, hvilket viste sig at være en god ide. Mange af de lejligheder som så virkelig fine ud på boligsites, lignede noget der trængte kraftigt til renovering når jeg kom ud og så dem.

• #8   25. aug 2012 Nej det kræver ikke et sted at bo .. Jeg opgav en postbox adr. da jeg flyttede til Norge 3 uger efter havde jeg norsk fødselsnummer

samme trix kan du gøre i sverige

Kommentér på:
Sverige Flytning.!

Annonce