Sverige Flytning.! {{forumTopicSubject}}
Heey Friske Gutter & Gutinder.!
Nu står jeg her og skal betale tonsvis af regninger til den danske stat for en masse ligegyldige afgifter.!
Nu vil jeg fandme gerne snart ha noget drift i mine intentioner om konvertering til Sverige.!
Jeg har prøvet boligsider. Betalt masser af gebyrer forgæves.!
Er der nogle herinde der har erfaring med evt. bolig/lejemål.? Eller kender nogle der er trætte af at bo alene.?
Hvis der er nogle herinde fra der tænker mine tanker, kan vi jo evt. finde ud af noget bolig sammen.?
Jeg har researched lidt omkring mig og fundet ud af, at hvis man kører over broen hvér dag i en måned. Kan det stadig betale sig at ha´ både togkort & Brobizz. under skattelettelserne, der kommer som følge af dansk fuldtidslønning + et Kørselsfradrag.
+ generalt er det billigere at bo i Sverige.!
aug 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 71
aug 2005
Følger: 58 Følgere: 59 Biler: 6 Emner: 58 Svar: 752
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 12
Og jeg ved der er mange der overvejer flytning til Sverige.
Men nej. Jeg vil helst ha mit ejet sted. En simpel Lågenhet, men de fleste vil ikke udleje til en uden svensk personnummer.
Og mig bekendt skal man være bosat i Sverige for at søge Svensk Cpr.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Det er så hvis du er dansk statsborger
Men hvorfor skrive .. Hvorfor ikke bare få fingerne ud af røven og få flyttet
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 12
Det er det jeg søger hjælp til. Blocket.se er længst fremme med private lejemål, men der har man problemer med ovenstående.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 866
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4398 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.084
Da jeg flyttede til Californien gjorde jeg noget tilsvarende, for jeg ville ikke leje noget ubeset, hvilket viste sig at være en god ide. Mange af de lejligheder som så virkelig fine ud på boligsites, lignede noget der trængte kraftigt til renovering når jeg kom ud og så dem.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
samme trix kan du gøre i sverige
Sverige Flytning.!