{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 1,8T 1995
  • #1   2. sep 2012 Det er sku svært at sige når man ikke kender standen på bilen, eller mængden af ekstraudstyr smiley

• #2   2. sep 2012 ja ka være rigtig nok, min fejl smiley jamen den er meget pænt i stand, ingen rust, meget pænt ind og udvendig. af udstyr er der centrallås, startspærre el-soltag, airbags, abs, servo. smiley

• #3   2. sep 2012 De står ofte ret dyrt. Især mht alder osv. Har du tænkt på forsikring ? Det er ikke en oplagt begynder bil.

• #4   2. sep 2012 har du et eventuelt link? smiley
    Og hvis det er begynder bil er en 1,8T da rimelig offensivt.. medmindre du ikke har forsikring i eget navn selvfølgelig smiley

• #5   2. sep 2012 ved godt det er en lidt større af en begynderbil, men har tjekket med forsikingen og skulle være til at betale smiley

• #6   2. sep 2012 Min kammi har købt en m. læderkabine, elruder, alufælge, sænket til 25000 kr
    Jeg købte en helt org koksgrå m. elruder, pæn stofkabine, fin servicebog og 3 ejere for 21000 kr

Ved ikke om jeg syntes det er dyrt for en Audi ?

MVH

• #7   2. sep 2012 du kan ikke forsikre den for under 15.000(mig bekendt), så som begynder bil er den ikke oplagt smiley

• #8   2. sep 2012 Jeg har min passat 1,8T fra 04, jeg har 2 års kørsel. får jeg til 14,300 med kasko smiley .

Men der mangler lidt info om den bil du snakker om ?

• #9   2. sep 2012 @michael.

Du skal tænke på at han som 18-årig vil betale en del mere:)

• #10   3. sep 2012 Du kune også købe en bil som kørte bedre og var hurtigere UDEN et "T" på.. så ville du heller ikke skulle give så meget i forsikring..

• #11   3. sep 2012 K O N G E N ¤ har det så også været en Turbo?
    Mirza A Hvilken bil tænker du så på?

• #12   3. sep 2012 Vi købte en Audi A4 1,8 i 1995 (96) model, den glemmer vi ikke i hast, det kørte på 10 år 255.000km og udstødningen og koblingen blev ikke skiftet. Jeg var sammen med en VW passat, han skiftede udstødning ved 80.000 og synes det var i orden, endvidere var garantien og kulancen bedre end med Passat fortalte de på værkstedet.(Så det med at det er samme ting der bruges, skal tages med et vis forbehold.)
    Vi solgte bilen i 2005 og ham der købte den kender jeg og har fortalte de lige havde taget en tur til Østrig, den kørte 190 på motorvejen om natten, og den havde kørt perfekt, uden at bruge spor Olie.
    Det var lige før jeg fortrød jeg solgte den for 80.000 og købte en Peugeot 407 HDI 2,0
    Den har nu også været meget god og kraftig bil. Men kvaliteten i Audi var bedre.

• #13   4. sep 2012 Der skal ikke meget til for at imponere en Audi ejer da.. 10år på samme udstødning og kobling, det er forhåbentlig meget normalt.. hvis man kører Honda Accord som er i samme klasse så hedder det 400-500.000km på samme kobling og +15år med samme udstødning

Kommentér på:
Audi A4 1,8T 1995

Annonce