{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville i bytte
  • #1   6. sep 2012 selve bilen er pisse god og køre garanteret stadig som en halv mill. men jeg kender ikke personligt motoren, men automatgearkasse med så mange km, ville jeg ikke rører...held og lykke

• #2   6. sep 2012 Motoreren er den velkendte 5 Cyl du også ser i en Transporter og Volvo, den kan man ikke være bange for smiley

• #3   6. sep 2012 Min erfaring med gamle biler, som har kørt rigtigt mange km er, at man er tilbøjelig til at fokusere på motor og gearkasse. Jo, det er noget der er dyrt at reparere på, men generelt er det holdbare motorer og gearkasse der ligger i biler af denne type.

Men resten af bilen har altså også kørt så meget. Så hele undervognen, styrtøj, lejre, gummislanger, etc. er også, i dette tilfælde, over 20 år gammelt, og har kørt mange km. Sæderne er ofte siddet i stykker og rattet er blankslidt.

De gamle biler, med mange km bag sig, som jeg har ejet, har ikke kostet alverden i reparationer i motor/gearkasse. Det har mere været alt det andet der har kostet. Og dele til luksusbiler kan godt være dyre, også selvom de er gamle.

• #5   6. sep 2012 Som Carsten skriver så er det mest alt det andet du skal ringe og snakke med manden om smiley og hvis det er muligt så evt få den på en lift så du selv kan kigge under bilen

• #6   6. sep 2012 Jeg har en Mondeo stcar fra 2000 med automatgear

• #8   6. sep 2012 købte en audi 80 der har gået 462.xxx pisse god motor, men har fanme må skifte alle slid dele i undervogn på den. men den er squ billig den der, de koster mere normalt

• #9   6. sep 2012 I forlanger da ikke at en bil som har kørt 450 ktm at der ikke skal skiftes noget ? hahahah hvor fik jeg en griner over det.

Kig på franske biler ,så som pernilles, de når lige at køre 220 tkm så har den brækket sig over det hele :=)

Sød bil ja, kvalitet nej = franske biler sælger på design.

Også listen for årrets beste bil, ser vi på den så er pug bedre end jaguar, mercedes, bmw, opel, audi osv osv osv.. smiley Nu stopper i satme.

Folk har bare fokuseret på at få fiat, citroen, pug og de dårlie mærker op for at de kan sælge men de levere ikke kvaliteten til de penge... Kunne blive ved.

Kommentér på:
Ville i bytte

Annonce