{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.443 visninger | Oprettet:

Dækker forsikring tyveri af fælge {{forumTopicSubject}}

Haløj.
Har lige fået nye fælge på min E36 cab, og i nat holdte bilen i et lejlighedskompleks. Da jeg kom ned i formiddags sagde en af beboerne at jeg nok lige skulle kontrollere om alt var som det skulle være på bilen, eftersom da hun i nat sad ude på balkonen så 2 unge stå tæt ved bilen på hver side. Hun vidste ikke om det var hjulene de var interesseret i men da hun stak hovedet ud og kiggede efter dem løb de som ind i helvede.
Kom til at spekullere på om kaskoforsikringen dækker hvis der er nogle som render med mine hjul?

På forhånd tak
Mathias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker forsikring tyveri af fælge
  • #2   8. sep 2012 du kan prøve at ringe til din forsikring hvis der ikke står noget om det smiley ?

• #3   8. sep 2012 jeg tror ik forsikringen de dækker selvom de dækker skal du ha kvittering på købs pris af de fælge

• #4   8. sep 2012 selvom de dækker går det måske udover din selvrisiko

• #5   8. sep 2012 Der gør den. Men den skal være forsikret med ekstraudstyr hvis det er dyre fælge, ellers får du ikke mere end hva den er forsikret til vil jeg tro. Altså hvis du har ekstraudstyr for 20000 incl i din forsikring, og fælgene har kostet 40000. Så får du kun 20000.

• #6   8. sep 2012 Ringer også til dem på mandag, men har bare ikk lige tolmodighed til at vente. Så ville lige høre jer herinde om i vidste noget smiley hehe

Har godt nok kvittering osv på dem. Men må lige høre dem hvordan og hvorledes smiley
    Mange tak!

• #7   8. sep 2012 Yep det går under ekstraudstyr som Aabenhus er inde på.

• #8   8. sep 2012 Okay super, mente jeg nemlig også. Må lige kigge mine papirer gennem og se hvor meget beløbet er for dette smiley

• #9   8. sep 2012 sæt nogle kvalitets låsebolte på? allerbedst 4 forskellige sæt i 4 str. Intet er 100% sikkert, men hvis det bare er 2 unge gutter så gider de nok ikke bøvle ret lang tid med det.

Ellers ville jeg sige til hende som så det, at hvis hun igen tilfældigvis så dem, og at de var helt henne og direkte røre ved bilen eller fælgene, så skulle hun ringe til dig. Og at du så ville give hende 200 kr for det eller noget.

Så ville du kunne nappe dem mens de er igang.

• #10   8. sep 2012 Zen: det har du selvfølgelig også ret i. Har dog låsebolte på, men som du også selv skriver, så er intet 100 % sikkert smiley har det lidt sådan at hvis folk virkelig vil have fælgene, skal de nok få dem. Det samme gælder jo
    Med hensyn til indbrud osv osv. Sådan er det jo i dagens Danmark desværre smiley

• #11   8. sep 2012 hvilke fælge er det du har på siden de er så interesseret i dem?
    hva står der i din police ang ekstra udstyr?
    har selv prøvet at undersøge det for 6-7 år siden..og der var det sådan at eftermonteret udstyr ikke var dækket med mindre der vær tegnet udvidet forsikring derpå..dvs fælge,spoiler,lygter osv der ikke Var på bilen fra ny..

• #12   8. sep 2012 Jamen det er såmen bare nogle oldschool BBS replica, såe smiley
    Ja det er det jeg lige skal ha tjekket op på, men synes at jeg kunne læse på deres side at ekstraudstyr obligatorisk var dækket for op til 20.000.
    Kan godt være jeg tager fejl, eftersom det lyder lidt vildt i mine ører.

• #13   8. sep 2012 Sæt 2 sæt låsebolte på . Og en rat lås på

Kommentér på:
Dækker forsikring tyveri af fælge

Annonce