{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Antispind kan begrænse ens Omdr?? fejl på antispin?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Kan Antispind fejl gør så man ikke kan acc. mere ind med 2500 omdr??

Ham som har trimmet min bil sammen med den nye motor havde selv problemer ved rulning siger han, så han kobled Antispind fra og så kunne han rulle min bil...

Lyder det logisk, at antispind begrænser min bil til 2500 omdr?

Den står fint i tomgang og køre fint under 2500 omdr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antispind kan begrænse ens Omdr?? fejl på antispin??
  • #1   11. sep 2012 Hvilken bil??

Hmm men min 406'er ku ikk rulles for der slog antispin til og gjorde det samme ja...

• #2   11. sep 2012 Hmm... Der er ingen fejl på ABS'en?

• #3   11. sep 2012 Nåeh ja - det er sguda sikkert fordi at baghjulene ikke drejer med, så går den i spasme.

• #4   11. sep 2012 Den måler jo hastigheden på hjulene i forhold til hinanden, og da baghjulene som regel står stille på rullefelt tror den at forhjulene laver hjulspin smiley

• #6   11. sep 2012 Jamen det er lige meget om de bagerste hjul drejer med rundt eller ej..

Ham som skulle rulle min Mitsubishi Sigma, siger han havde problemer med at rulle den, da den laved fejl på antispin. Altså normalt kan man slukke den og køre uden Antispin, men han siger den laved en fejl, at den automatisk fra start når du tænder bilen aktivere antisin fejlen..

Men det lyder logisk at det er der fejlen ligger.

Kunne kun køre op til 2500 omdr.
    Men slukker jeg bilen og tænder den igen og skynder mig at give den gass efter start. kan den godt køre op til de 7500 omdr, men kort efter virker det som Antispin slår til og så kan den maks tage 2500 omdr. i fri gear eller i gear er ingen forskel.

Dog påstår han den ikke laver fejlen og godt kan køre over 2500 omdr. hvis den er i bak gear, men den tror jeg ikke på..

Det er sku ikke nemt at prøve at finde frem til fejlen.

Den står hos mitsubishi og de laver en test på den imorgen og udlæser fejl på den og så finder vi fejlen.

Men undre mig over hvordan antispin kan gå ind og begrænse minde omdr. i fri gear..

• #7   11. sep 2012 Har hørt af på mange nye biler (vag i dette tilfælde ) af man skal have computer på bilen og fortælle den den bliver rullet nu .. Ellers starter den div. Nødprogrammer

• #9   11. sep 2012 Jeg har lige snakket med en ven som har ST225 og han snakked om, at hans antispin også skulle slåes fra under rulningen..

Men min er antispin er slået TIL hele tiden også på vejen. Man kan ikke slå den fra. Håber ikke det er noget sindsygt dyrt..

• #11   11. sep 2012 Tommy P

Hmm på min ku jeg bare nulstille den fejlkode den kom med, det var bare det man kalder en "memory / tidligere eksisterende" fejl...
    Efter jeg nulstilte den var der intet... og har prøvet det flere gange endda...

Så mon ikk du bar kan nulstille den fejl og så var det det..
    Mange ældre biler kan nemlig ikk selv slukke lampen som de nyere kan...

• #12   12. sep 2012 Det kunne være fedt hvis det blot er en fejl som blot kan nulstilles. Har dog prøvet at nulstille den selv ved at tage strømmen fra, men uden held.

Jeg har ikke tænkt på det med sikringen. smiley

Kommentér på:
Antispind kan begrænse ens Omdr?? fejl på antispin??

Annonce