815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Køb af bil.... Køb af bil....

Står og skal købe en ny bil, men har 6 stk. at vælge imellem og så ville jeg da lige prøve at høre hvad folk syntes var et godt valg. Kom endelig både med ris og ros til de forskellige modeller.

Hyundai i20

Opel Corsa

Skoda Fabia

Seat Ibiza

Kia Rio

Citroën C3

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil....
  • #1   11. sep 2012 jeg vil nok tage kia rio den helt store udstyrs pakke der får man meget for pengene smiley

• #2   11. sep 2012 som lærling ved hyundai vil jeg nok sige den nye i20 køre kanon godt og økonomisk

• #3   11. sep 2012 og så er der jo 5års garanti

• #4   11. sep 2012 intet andet end ibizaen.. bom

• #5   11. sep 2012 Personligt havde jeg taget Fabia når udvalget er som du skriver. Mest pga. stabilitet og billig i service og vedligehold. Derudover kører den også godt.
    Men hvis det ikke er basismodellerne, så ville jeg overveje Polo også, når der kommer noget udstyr i, løber de fleste af de biler op i samme prisleje.

Alternativt ville jeg vælge Rio, den er smart og frisk og har en god garanti.

Corsa er ved at være gammel, og virker lidt kedelig, jeg bryder mig personligt ikke om hvordan den kører. Ibiza syntes jeg ikke lever op til kvaliteten i resten af VAG gruppen.
    i20 er lidt den kedelige søster til Rio, og totalt set ville jeg vælge Rio over i20 til hver en tid.

C3, tja, jeg har ikke de store kommentarer til den, jeg ville ikke selv overveje den.

• #6   11. sep 2012 Hvordan kan man have så fed en bil på sit profil billede og overhovedet overveje de nævnte biler smiley

• #7   11. sep 2012 Du må aldrig købe en i 20 . Klargør biler for hyundai og selv dem som arbejder der vil aldrig eje en i 20 . Det er deres enste bil de har røv mange problemer med .. ;o) Bare et råd !! :o)

• #8   11. sep 2012 Ibiza!

• #9   11. sep 2012 Men jeg ville vælge enten skodaen med den nye tdi motor eller opel 90/125 hk cdti den er med kæde og kører super godt :o)

• #10   11. sep 2012 Hvad er de store problemer med I20 så per w?
    Vi har også hyundai i vores hus, og det eneste vi har er rust garanti'en som bliver brugt. Ellers er der ikke det store bøvl med dem overhovedet!

• #12   11. sep 2012 rene k
    Ja rust er vist nogle af tingene , Men det er bare hvad de siger på værkstedet, at i 20eren ikke er god i forhold til de andre modeler . Jeg fangede ikke alle de ting de fejlede, for havde ikke interesse for bilen. Men det må du vel vide vis du arbejder med dem ?? ;o) Hæftede bare de alle snakkede om 1 20eren og ders problemer ??

• #13   11. sep 2012 Ibizaen, klart den flotteste vogn smiley

• #14   12. sep 2012 per w. du godt nok glad for dit arbejde sådan som du sidder og snakker om biler i forhandler det god salgannonce må man sige.... men jeg arbejder tilfældigvis ved hyundai så vil gerne vide hvad det er for fejl, vis du da kan komme med dem .

• #15   12. sep 2012 Stefan T. Du er lærling ,ssshhhh

• #16   12. sep 2012 og

• #17   12. sep 2012 :o))) griner .
    Stefan jeg ander ikke hvad de snakkede om !! , de sagde bare de havde en masse fejl de i 20 . intresserer mig ikke lige for det mærke men måske de er gode nok vis man er til det ;o) hehe ..

• #18   15. sep 2012 Tak for svarene smiley Så har jeg været ude og prøve lidt af dem, tager resten imorgen. Men må sige at Kia Rio ligger klart nr. 1, havde ellers Opel og Seat som favoritter, men Opel skuffede mig virkelig, hvorimod Seat absolut overraskede mig positivt, så den er ikke helt afskrevet, men det bliver svært at slå Kia Rio smiley

Der er lige nogen årsager der gør at det er disse biler jeg har at vælge imellem. Ville hellere end gerne have min AE86 igen og cruise i smiley

• #19   16. sep 2012 Husk at prøve Polo'en også smiley

• #20   16. sep 2012 brian D omn han køber polo fabia eller ibiza er lige meget der er samme platform. anden kabine. syntes polo´en var mega tam og kedelig. ville heller ikke vælge en seat da de faktisk er være end VW skoda ja de laver noget lidt små kedelig kabine men det en skoda så man overlever.

corsa ja den er ikke heldig i kabinen. i20 ser fin ud men ikke noget wow. tænker (ligesom med ibiza. polo og fabia) det familien danmark der skal hente børn uanset hvornår jeg ser en.

kia rio. er gumpetung i røven at se på. med noget firkantet desing ala den første leon. ikke så heldig i min verden. den var flot de første 2 uger men så blev den sku kedelig.

generelt er der ikke mange biler fortiden der værken har design eller kvalitet med sig. og slet ikke i dk hvor alt gå op i øko

• #21   16. sep 2012 ketil l s >> Polo 6R deler ikke platform med den nuværende Fabia, da Fabia deler platform med Polo 9N/9N3. Ibiza og A1 deler platform med Polo 6R, men Ibiza er der bare sparet så meget at den ikke er så god at køre i.

Designet i VW må man selv afgøre om man kan lide, jeg syntes personligt at Polo 6R er utrolig fed, og overhovedet ikke kedelig, det er smag og behag. Jeg havde Altea XL før, den syntes jeg var utrolig kedelig indvendig set i forhold til Polo'en, og jeg var ude og prøve både Fabia og Ibiza inden jeg valgte Poloen.

• #22   16. sep 2012 Den er lækker den nye polo ;o)

Kommentér på:
Køb af bil....

Annonce