{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Fælge stjålet {{forumTopicSubject}}

Så gik det ud over mig for anden gang på et mdr. Først indbrud i bilen hvor de ville nappe hele lortet, men heldigvis stoppede startspærren dem. Denne gang havde de udset sig mine fælge, så dem havde de lige pillet af bilen og ladet den stå på nogle fliser de fandt. Ret pissed!!! Begge gange var ingen af bilerne ved siden af rørt ved.
Kender desværre ikke mærket på fælgene, men hvis i ser nogle 18 tommer sorte fælge med crom kant. Nye Falken dæk så sig da lige til smiley
God dag til jer derude..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge stjålet
  • #1   20. sep 2012 Sur røv ... endnu en grund til at låse bilen inde eller smide den ind i haven sammen med en stor hund

    Billeder af fælgene ville sikkert gøre det hele lidt nemmere samt hvad model bil de sad på .. De ryger jo nok på en af ca samme model

    Jeg kikker ikke efter dem .. Da de med ret stor sikkerhed ikk dukker op her (Norge)


  • #2   20. sep 2012 Har ingen billeder af dem desværre smiley men kan finde en fælge der ligner dem... De sad på en vw Bora 2.3 vr5 så de er 5 huls (men det er der jo mange der er)

  • #3   20. sep 2012 Kigger efter dem ved selv hvordan følelsen er der er nogen der har hugget min vr6 er smiley
    Men startspærre kan du ikke bruge til en skid havde min også + alarm få smidt noget gps overvågning i samt en god ratlås smiley


Kommentér på:
Fælge stjålet

Annonce