{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.526 visninger | Oprettet:

Honda Cr-v. er den solid efter mange kilometer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG, er blevet tilbudt en Honda Cr-v til en "god Pris" men mit dillema er så. den har gået 350000+ KM og med delvis udfyldt servicebog, jeg kender dem der har haft den og den er ikke blive mishandlet. men er honda stadig en stærk bil efter så mange kilometer ? smiley har kigget lid på noget MB GD og de kan jo "aldrig" gå i stykker. så hvad skal jeg? købe en ældre GD og sætte den i stand eller skal jeg vælge den honda der?
Please Hjælp smiley på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Cr-v. er den solid efter mange kilometer?
  • #1   22. sep 2012 Har du nogensinde kørt i en GD'er?

alene det at dit alternativ er en gd'er, så vil jeg sige en cr-v..

der er intet komfort i en gd'er.. gad ikke engang kørt 500 meter i sådan en..

• #2   22. sep 2012 GD er jo en klasse bil smiley det er sådan en jeg ska have mig som projetbil smiley sådan noget vinterhygge på værkstedet smiley men det er bare om det kan svare sig at købe sådan en "slidt" bil? 350 er jo en temmelig del kilometer, det er bare om de dør ved de kilometer eller kan den runde en million(med service og vedligehold self) ?

• #3   22. sep 2012 GD er IKKE en klasse bil.. den holder ja... men satme noget af en havelåge... jeg har kørt mange km i sådan en gryde (hæren)

men crv'en ved jeg intet om.

• #4   22. sep 2012 okay smiley men sys GD eller en trold fra 2001 er det fedeste smiley men må lige vente på nogle svare smiley og har kørt i GD290 Flere gange. og komfort er en by i rusland, men den er bare konge fed sys jeg smiley

• #5   22. sep 2012 Cr-v er en god bil kvalitet hele vejen som alle honda´r

• #6   23. sep 2012 Honda kan køre rigtig rigtig langt, hvis den ellers får lidt kærlighed og lidt ny olie en gang imellem, kan kun sige køb den !
    Det vil du helt sikkert ikke fortryde.

• #7   23. sep 2012 jeg havde også holdt mig til cr-vén det er en utrolig lækker bil og med god komfort!

• #8   23. sep 2012 Honda eller ej, hvis en bil ikke er blevet vedligeholdt efter foreskrifterne så kan det ikke undgåes m. 350++ km på tælleren at stort set alt snart står for udskifning - Bøsninger er trætte, bærearme har nok set bedre dage og hvordan m. undervognsbehandling?

Det er risky business

• #9   23. sep 2012 Eneste minus der er ved en Honda CR-V er vel rust, afhænging af årgang

de kan også godt skure i bagtøjet, det kan afhjælpes ved at "skylle" dem

men slidstærk mekanisk bil, stortset altid fejlfri

• #10   23. sep 2012 Hejsa smiley jeg har droppet den honda der. den er ikke undervognsbehandlet og servicebogen er kun delvist udfyldt så det tør jeg sku ikke. og især med de KM der smiley men taK svarene smiley men kigger videre efter bil smiley

Kommentér på:
Honda Cr-v. er den solid efter mange kilometer?

Annonce