{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Kenneth F
Kenneth F
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Folkets sprog {{forumTopicSubject}}

Måske er dette emne taget op før - men nu tager jeg det ihf. op!
Jeg synes et par folk her inder, taler med alt for stor teenage-accent - altså ikke noget med "min far har et sejere job end din far!!" osv. men altså noget som:
"Fuck hvor er du klam din luder! Skrid af med dig!" - Vi er vel ikke børn mere? Jeg synes man skulle stramme en smule mere op på disse ting ... Sig lige til hvis i er enige..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folkets sprog
  • #1   31. mar 2004 Jeg må sige jeg er enig.

Men jeg kan da godt selv engang imellem komme med noget "Lignede"
    Men jo det er sq for dårligt, tror bare man høre det så meget i hverdagen og sådan...

Men skal nok prøve at holde op smiley

• Kenneth F
    Kenneth F Tilmeldt:
    mar 2004

#2   31. mar 2004 Anders S -> jeg bliver ret lidt MEGET sur smiley Men jeg skriver ikke noget helt vildt.. måske lige "nar" eller noget..

Men det undskylder jeg så for lige nu smiley

• Kenneth F
    Kenneth F Tilmeldt:
    mar 2004

#3   31. mar 2004 Lars T -> jeg har ikke sagt slemme ting endnu smiley Da jeg har det fint og tar det roligt lige for tiden..

• #4   31. mar 2004 det er totalt latterligt at folk ikke skriver pænt... men når der en der skriver sådan noget til en selv er man hurtig nok til at svare igen af samme måde... men nej det er ikke rart..
    så der er mange der skal tage sig lidt sammen !!!!

• #5   31. mar 2004 Enig i det i skriver, problemstilingen er nok at mange føler sig trådt på hvis nogle skriver at de fælge ikke passer til bilen eller lign. så får de en verbal røvfuld bagefter. Eller når der er en som har været så genial og finde en fake bil herinde, så kommer der mange kommentarer fra netop de typer som skriver "grimt" - har du ikke andet og lave..få dig et liv..fuck om den er fake du er blot pisse misundelig og lign...

Kommentér på:
Folkets sprog

Annonce