{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorvarmer
  • #1   26. sep 2012 her går du ikke galt i byen http://wup.defa.com/dk/wup_products_preheaters.html

• #2   26. sep 2012 Vil klart anbefale at du sætter et benzinfyr i.

Jeg satte et Webasto Thermo Top E i min Swift - godt nok en 2007 model men det bliver du hurtigt glad for.

Selve fyret kan man finde for omkring 3 - 5000 kr på eBay - derudover skal du have en timer, enten en timer i bilen eller sms modul - vil klart anbefale sms-modul selvom det koster 1 -3000 kr.

Du kan sagtens selv montere det hvis du er lidt teknisk anlagt

• #3   26. sep 2012 Okay men hvor meget er benzin forbruet pr time ca? eller hvor lang tid den tager at varme det hele op.?

• #4   26. sep 2012 Min tog ca. 15 - 20 minutter ved -10 grader at varmer op til omkring 60 - 70 grader hvilket er tilstrækkeligt til at afrime ruder og fjerne is på ruderne.

Mener forbruget ved fuld varme er omkring 1 - 2 dl i timen, og ca. det halve ved dellast.

• #5   26. sep 2012 hold da op troede det brugte meget mere.

Er det så med kabinevarmer eller kan det kun køre over bilens blæser?
    Tænker bare om bilen er helt tøet op når man kommer ud?

• #6   26. sep 2012 De fleste benzinfyr bruger mellem en halv til en hel liter benzin i timen, men du behøver ikke have det kørende så længe. Omkring 20 minutter, og så har du en dejlig varm bil, med hel is-fri ruder. Det skulle også skåne motoren for koldstart, dog ved jeg ikke om 20 minutter er nok til det.

Har det på min A3, og det er ikke noget jeg vil kunne leve uden i fremtidige biler. Super lækkert. Hvis du skal betale dig fra at installere det, skal du typisk af med mellem 10 og 15.000, alt efter model.

• #7   26. sep 2012 Det er motor-kabinevarmer, hvor fyret er tilsluttet bilens blæser i kabinen.

Mener at strømforbruget er omkring 45W for selvet fyret + bilen blæser.

Vil dog anbefale at du sætter et kraftigere batteri i, da det originale i en swift er for ringe.

• #8   26. sep 2012 ja vil godt tro at der skal stører batteri i..
    Men mange tak for jeres svar og indput

• #9   26. sep 2012 Hvis du har yderligere spørgesmål vedr. montering er du velkommen til at sende en besked til mig.

Ps.
    Har sat mange varmere i og reperaret en del efterhånden - biler, varebiler, lastbiler båder osv.

• #10   27. sep 2012 Tak michael smiley

Kommentér på:
Motorvarmer

Annonce