{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Lorte start på weekenden.. {{forumTopicSubject}}

For helved og patter..!! første skade i mit godt nok kun 25 årig liv skulle ske på min elskede V70'er.. Holder i et kryds uden lyssignal og skal lige over den "store" vej.. kigger til venstre en bil kommer og blinker til hans højre (altså ind på den vej jeg holder på) kigger til højre, ingen biler.. kigger til venstre igen og manden blinker stadigvæk og sætter i gang.. BANG manden skulle IKKE dreje og køre ind i røven på min bil..
Han påstår han ikke blinker, til trods for at hans da godt nok i lyskrydset 200meter længere tilbage havde blinket til den side.. og jeg ved han blinkede eller var jeg jo ikke kørt.. og fuldstændig ligemeget er det jeg ved jeg får skylden.. godt der er kasko på bilen..
Men helt sikkert ikke godt for min forsikring.. var blevet elite billist næste år.. det gør jeg så ikke liiiige frem nu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte start på weekenden..
  • #1   12. okt 2012 og ydermere tager de nok kortet eftersom at du formegentligt er kørt for ubetingetvige

• #2   12. okt 2012 Kan man miste kortet selvom der ikke er politi indblandet..? FUCK!!!

• #3   12. okt 2012 neeej chancerne er hvertfald mikroskobiske;)

• #4   12. okt 2012 Den falder ikke nødvendigvis, er det ikke kun hvis du har 2 skader indenfor samme år ? smiley

• #5   12. okt 2012 Tror ikke det er så slemt som du går op tror, op med hovedet og nyd weekenden i stedet for smiley

• #6   12. okt 2012 Se positivt på det. Ingen Politi, så kortet har du stadig, og forhåbentlig også sluppet uden fysiske skader...

• #7   12. okt 2012 Hva fanden emil, hvis han ikke mener han har blinket, så kan du vel lige så godt sige til forsikringen at han ikke holdt sin afstand og kørte op i røven på dig smiley

• #8   12. okt 2012 når nej selvfølgelig ikke hvis de ikke er indblandet

• #10   12. okt 2012 Jaja selvfølgelig er det vigtigste at der ikke skete noget med nogle af os.. hans bil så IKKE godt ud.. han kunne ikke åbne venstre dør.. forskærmen var trykket helt op i døren.. min skal bare have ny kofangere og baglygter..

Men ligenu er min støreste bekymring at jeg mister kortet.. er selvstændig og det ville fanme være noget lort.. også hvad den skide forsikring stiger til.. øv-bøv..

God idé rustrider.. smiley Men er alt for ærlig til den slags..

Tror jeg vil drikke mig nogle ekstra cola og jack d og se om det hjælper.. smiley

• #13   12. okt 2012 x -- Der er jo ikke noget med at holde afstand når det er mig der køre ud foran ham.. sprøgsmålet ligger i hvorvidt han blinkede eller ej.. og den del er sådan set også ligegyldig for kan intet bevise..

Morten C-- Ja du har ret.. det der irretere mig mest er jeg kiggede jo netop på ham 2 gange.. som en lille skoledreng.. først til venstre.. så til højre og tilbage til venstre.. sådan noget rod..

• #15   12. okt 2012 Han har ramt mig max 10cm "inde" på bagkofangeren men i siden jo.. men uanset hvad har jeg ikke tænkte mig at lave forsikringssvindel.. smiley
    også blev jeg nervøs for om jeg mistede mit kort..

• #16   12. okt 2012 i en lysreguleret kryds der er ude af drift. er der højrevigepligt. med mindre andet er skiltet eller der er en betjent der regulere trafikken. har forstået det som at du faktisk har ham på venstre side. altså for ham er du bilen il højre og derfor hans skyld. hvis ikke der er ubetinget vigepligt.

• #17   12. okt 2012 Altså medmindre han har taget billeder kan han jo ikke bevise noget smiley

• #18   12. okt 2012 Ketil.. det er ikke et lys reguleret kryds..

• #19   12. okt 2012 Du har kørt ud foran en i en ubetingetvige.. Dog er politiet ikke indblandet i det og DERFOR mister du IKKE kortet.. Om din forsikring stiger ved jeg ikke, men ved da at min ikke ville gøre det, også selvom jeg kun er på 3 år...
    Men kig positivt på det, der var ikke nogen der kom til skade, så skide være med bilen!!

• #20   12. okt 2012 om ikke andet skal du bare holde på dit med at han blinkede, og syntes der stod at i var flere i din bil? jamen så skal alle jo bare sige/vidne at de har set ham blinke.

det drejer sig jo om en pæn slat penge hvis man ikke har fastpræmie forsikring.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #21   12. okt 2012 Surt jeg føler med dig. Jeg er desværre i lidt samme situation.
    Konen var ude at køre i vores astra (fra 2008. Jeg har købt den for en måned siden)
    Hun rammer så en kat og i hendes befippelse vil hun skynde sig at vende og komme tilbage til det dumme dyr. Hun forsøger at dreje rundt, men mangler lige lidt så hun vil lige bakke for at komme det sidste stykke rundt. Desværre smider hun den i 1.ste istedet for R og hamrer ind i et stengærde. Super fed start på weekenden. Hun er gravid så hun har nærmest tudet de sidste 3 timer. Dels over det med kattan og dels over det med bilen smiley

• #23   31. okt 2012 Så blev bilen lavet.. 35.000 løb det op i.. :S

• #24   31. okt 2012 min kærestes er lige blevet lavet for 85. ja det er surt. men godt der findes forsikringer i de situationer

Kommentér på:
Lorte start på weekenden..

Annonce