{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Det var godt at få vinterdæk/hjul på, MENNNN {{forumTopicSubject}}

Som sagt var det lidt dejligt at få helt nye vinterdæk på bilen smiley

Når man køre på lavprofil bliver bilen helt "blød" og behagelig, at køre igen.

Så i Onsdags dag jeg skulle på job kunne jeg ikke få bilen til at køre. troede bremsen havde sat sig, men uden held. bilen rokked sig ikke. Jeg beslutted mig så, for at gå ud og se hvad problemet kunne være og da jeg kom ud fandt jeg hurtigt problemet.

MINE HJULE VAR VÆK!!!!!!

Min bil var koldset op (hvilket giver mening, hvorfor jeg ikke kunne køre*GG*)

Vi snakker kdun om Venstre side hvor Venstre for og bag hjul var taget.. (bestillings vare??)

Jeg har nu lavprofil på igen (sommer dæk)..

Det er da bare belastende...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var godt at få vinterdæk/hjul på, MENNNN
  • #1   13. okt 2012 Har du en højrestyret bil siden du ikke lagde mærke til de manglende hjul hehe?

• #2   13. okt 2012 ja det tænkte jeg også lige...

har selv skiftet til vinter for 1 mdr siden da bilen skulle til syn og gider ikke skifte til sommer igen før til sommer (ja - sommeren ER væk)

dovenskaben længe leve

• #4   13. okt 2012 Nej, men bilens højre side vender denvej jeg kommer fra og der er der jo hjul på og da jeg bor på landet og det er mørkt kl 4:00 (bilen er klodset op i næsten samme højde som da den havde dæk på, så den stod næsten vandret da jeg kigged på bilen, da jeg kigged på den, da jeg var på vej over til den.

Jeg når om på venstre side, men ser ikke der mangler hjul (grundet det er mørkt og intet så mistænkligt ud).

• #6   13. okt 2012 Ja det er nedtur smiley

• #7   13. okt 2012 he he, ville godt have set dig i hovedet.. men det er godt nok sur røv

• #8   13. okt 2012 Erling: Min kone samt resten af mine familie sagde også de gerne ville have set mig i hovedet, da jeg opdaget der ingen hjul var på i venstre side ha ha..

Kan godt afslørre, at jeg fik STORE øjne. Griner

• #9   13. okt 2012 Hva gear nåede du op i, tihi smiley nej, det er sgu en træls ting men nok en af de lidt sjovere oplevelser, set i bakspejlet, du sikkert ikke lige glemmer...

• #10   14. okt 2012 Var ikke engang sur, men tænkte da. Belastende.. Forsikringen klare den jo så ikke noget vildt problem. Nåede kun i Bakgear og da jeg syntes det virked lidt mærkeligt og tænkte. Hmm er min gearkasse gået i stykker?? Så prøved jeg i 1 gear og så tænkte jeg hmm jo det er nok min gearkasse. Så stod ud af bilen for at se om der kunne være andre problemer og JA det var der. Griner

Kommentér på:
Det var godt at få vinterdæk/hjul på, MENNNN

Annonce