{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW AFN motor holdbarhed
  • #1   18. okt 2012 den sidste afn motor jeg så brække sig gjorde den ved 460.000 km der døde den pga en løfter der døde og så stempel slog i ventil og bankede rundt i motoren men jeg har set det samme ske på en 90 hk ved ca. samme km tal dog kunne den redes med 8 nye løfter og en ny knast og tandrems sæt og den har i dag kørt 560.000 km ca. så afn skal nok holde min egen audi har pt gået 416.xxx km og den køre ganske ude mærket af en motor med de km på bagen eneste jeg har at sætte finger på et et nyt svinghjul også tror jeg dyderne kunne trænge til en renovering eller en udskiftning

• #2   18. okt 2012 Min Passat har rundet 637000 og kører stadig som en drøm. Har kørt de 280 af dem og der har ikke været noget overhovedet med motoren. Tre gange t-rem skift og vand pumpe i min tid.Og service for vær 15000km

• #3   18. okt 2012 Det er nok den bedste vw motor der lavet efter min mening har selv en der har kørt 384.000 og den køre som den skal og har ikke kostet noget på den ud over tandem sæt er virkelig glad for den

• #4   18. okt 2012 det der har afskrækket mig fra at købe en afn frem for 1z ahu

det er at der ikke er så mange af dem, ergo findes der ikke så mange stumper til den ;D men du kan ikke lige sådan slå den ihjæl

• #5   18. okt 2012 afn og 1z og hvad de nu eller hedder det er den samme opbygning pumpen er osse den samme forskellen på dem ligger i turbo og dyser og når det er 1z du snakker om så tænker jeg golf 3 eller passat 35 i tager du afn motoren så ligger den bla osse i audi a3, a4, passat 3b, golf 4,bora og tænker osse den ligger i noget skoda og seat og andre vw

• #6   19. okt 2012 Min Sharan med AFN motor, har gået 430.000 nu.. Og den springer bare igang og trækker fint. Bruger hverken vand eller olie, dog er den begyndt at dryppe lidt olie.

• #7   19. okt 2012 Min gamle Passat 3B med AFN motor rykkede et plejlleje ved 466.000 km. God og solid motor.

• #8   19. okt 2012 allan : det jeg mener er at der er mange flere 1z end afn. jeg siger ikke at den er "sjælden"

• #9   15. okt 2013 min AFN motor har lige smidt toppakning, dieselpumpe og turbo ved 300.000 smiley

Kommentér på:
VW AFN motor holdbarhed

Annonce