{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 B6
  • #1   21. okt 2012 Jeg har lige købt en, dog en 1,9 TDI avant. Og må indrømme at jeg er helt forelsket i bilen, synes den har et lækkert design, og så kører den helt fantastisk, komforten er i top.. Dog er min også spækket med udstyr, som jo heller ikke gør det dårligere.. Men helt klart en bil som er værd at tage et nærmere kig på.. Så go for it! smiley

• #2   21. okt 2012 Mads P, mange tak for dit svar.

den her har alt i udstyr, undtagen elruder i bag. og simpelt hen er den bare så lækker, har ikke lavet andet end at savle siden jeg kørte fra forhandleren.
    + den er billigere end min g3'er i forsikring,så vil helt sikkert overveje det!

• #4   21. okt 2012 Så er det sgu bare med at slå til! Du bliver uden tvivl ufatteligt glad for den smiley

• #5   21. okt 2012 ja jeg tror heller ikke du bliver skuffet. jeg har en 1,6 og ja den er langsom, men den køre super godt.. og med hensyn til udstyr så har de ret meget fra fabrikken.. og ja så er det jo en flot bil til pengene.. jeg har i hvert fald været glad for min smiley

• #6   21. okt 2012 Kanon lækker bil, min mor har også lige købt en, dog en 2,0, men bilen køre fantastisk, dejlig behagelig af køre i

Kommentér på:
Audi A4 B6

Annonce