16.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Billigt sand til sandblæsning i Østjylland Billigt sand til sandblæsning i Østjylland

Hej

Min bror og jeg er igang med en renovering af en Fiat X1/9 ´78. Vi har indtil videre brugt godt 500kg. sand og vi mangler stadig en del! (Når det skal gøres skal det fandme gøres ordentligt) smiley

Vi har ca. givet 2kr./kg. for sand, men det må være muligt at finde godt tørt sand til sandblæsning lidt billigere? Helst i Østjylland og gerne inden for rimelig afstand af Randers så vi eventuelt kan hente efter behov.

Så kender i nogle gode steder? smiley

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt sand til sandblæsning i Østjylland
  • #1   23. okt 2012 kan i ikke bruge strandsand? det plejer vi altid at bruge, men self lige tørre det nogle dage først smiley

• #2   23. okt 2012 Er i ikke bange for at sådan en gammel svend slår sig med den varmeudvikling der alt andet lige er, ved sandblæsning? Spørger af interesse og ud fra den smule jeg mener at have hørt om sandblæsning, hvilket ikke er meget, så se det blot som interesse! smiley

• #3   23. okt 2012 Nikolaj L ... det er ikke lovligt at tage sand fra de danske strande, desuden skal det tørres og det er lidt svært i det her våde efterår.

*Hamsteren* .. så kraftig er vores sandblæser heller ikke og vi blæser med nedsat styrke, vi havde fokus på det i starten da jeg havde hørt det samme. Men vi har endnu ikke oplevet at det bliver den nærmeste smule varmt og desuden blæser vi ikke på det samme sted alt for længe af gange smiley

• #4   23. okt 2012 har før i tiden haft spande med på stranden og sat og siet sand..

det kan sagtens lade sig gøre men tager noget tid så om du mener det kan svare sig kan jeg ikke sige..

har os før haft held til og feje sandet sammen og si det igen og dermed genbruge det

• #5   23. okt 2012 Nick A ... Det tager nok noget tid at si 500kg. sand og ikke mindst at hente det i spande. Vi har skam genbrugt en del gange, men det støver MEGET og er ikke så effektivt smiley

• #6   23. okt 2012 køb en halv meter hos stark....

• #8   23. okt 2012 Vi har altid hentet direkte ude ved Dansand i Brædstrup.

• #9   23. okt 2012 heh.. er så nu jeg skal prale med mine 45% rabat hos stark...

• #10   23. okt 2012 Af ren nysgerrighed, hvad er prisen for ovntørret sand hos Stark? (uden diverse dejlige rabatter folk nu ligger inde med) smiley

• #11   23. okt 2012 http://www.stark.dk/Forretninger/

• #12   23. okt 2012 sand direkte fra stranden er nok en dårlig ide på grund af saltet
    jeg købte mit i midt jyland der er hvis kun en der producerer i dk jeg køber en hel last bil af gangen så er det til at betale sig ud af
    man kan jo også få sand i flere kornstørreser

• #14   24. okt 2012 jeg havde satme kørt den til blæser, hvis i allerede har brugt for 1000kr i sand, og skal bruge mere, kan det da snart ik betale sig, da det typisk koster 3000kr at få blæst en bil, og det er uden at røre en finger selv.

• #15   24. okt 2012 Ja det kan det.... Jeg sparer også momsen... Så det er - 45% og så minus 20% af restbeløbet...

• #16   24. okt 2012 hvis i kun har en lille sandblæser til en normal kompressor så ville jeg købe en kopstålbørste til en vinkelsliber og så gå den over det først så får i det værste rust/lort af og så sandblæs til sidst

• #17   24. okt 2012 Dan R, det har vi også ... ja vi har sågar lagt flere timer i at manuelt fjerne gammel gummihud og undervognsbehandling. Det største problem har været at tidligere ejer var påbegyndt en sandblæsning, men gik død i projektet og derefter fik den lov til at stå .. så der skal fjernes en del overflade rust igen. Men det er en almindelig 75 liters blæser koblet på en stor kompressor, den tager dog en del synes vi .. uden at blæse noget ud af facon.

Projektet er ligeledes lidt "learning by doing", hverken jeg eller min bror har leget med så omfattende projekter før så vi er nogle erfaringer rigere og det kostede ligeledes lidt på sand kontoen smiley

• #18   24. okt 2012 hvis det er noget i vil arbejde lidt mere i så har jeg en compressor blok og motor der giver 2800 L i minuttet jeg vil sælge billigt så har i rigeligt med luft til at sandblæse prof

Kommentér på:
Billigt sand til sandblæsning i Østjylland

Annonce