{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon 8000k
  • #1   24. okt 2012 Dårlig forbindelse måske til stel måske? eller defekt ballast..

• #2   24. okt 2012 Har hørt om det før, det skulle hjælpe at montere et arbejdsrelæ før ballasterne

• #3   24. okt 2012 er det galt i begge sider?

• #4   24. okt 2012 evt prøv at smide en modstand ind over

• #5   24. okt 2012 ja det er galt i begge sider. har hørt det med arbejdsrelæ men gad bare godt jeg kunne være fri for det. tror i det ville hjælpe og købe et xenon kit med canbus?

• #6   24. okt 2012 kun hvis din biler køre med canbus

• #7   24. okt 2012 "evt prøv at smide en modstand ind over" Hvad skulle det hjælpe?
    Jeg har oplevet at defekte ballastbokse, kan få lyset til blinke.
    Prøv at bytte pærene rundt.
    Mål om der er ordenligt spænding, til sættet. <12volt.
    Ellers kontakt, den forhandler du har købt sættet ved.

• #8   24. okt 2012 kan være de for for lidt eller for meget strøm..

• #9   24. okt 2012 okay.. blinkede det hele tiden? det fordi når jeg starter bilen så virker det sådan i ja 10 minutter også begynder det ellers og blinke meget hurtig.. men hvad vil det hjælpe og bytte pærene rundt når det er dem begge der gør det? og tvivler stærkt på at det er begge ballastbokse der er brudt sammen.

• #10   24. okt 2012 At begynde, at montere en eller anden tilfældig modstand, vil bare forvirre mere end det gavner.
    Har du mulighed for, at lave en måling på spændningen?
    Evt. prøv at montere et sæt, direkte på batteriet, og se om det hjælper.
    Kan sættet køre, ved direkte montering, skal du have lavet noget med et arbejdsrelæ, eller fundet ud af, hvorfor du ikke har spænding ved, ved lygterne.

• #11   24. okt 2012 lige når jeg sætter lang lys til eller tåge lys så lyser de lige kort lige som om de lige får et skud strøm også begynder de og blinke igen. også selvom jeg holder lang lys på. sætte kører fint ved direkte strøm. har desværre ikke mulighed for at målt strømmen

• #12   24. okt 2012 Så får sættet ikke nok spænding, enten pga dårlige forbindelse, eller for ringe ledningsnet. På med et par arbejdsrelæer, med gode ledninger (2,5 kvadrat)
    Men det ville klart hjælpe, med en måling, på spændingen, for at finde problemet....

• #13   24. okt 2012 okay.. jeg takker mange gange for hjælpen!

• #14   24. okt 2012 Godaften, jeg har idag afmonteret mit xenon 8000k, meen havde præcis samme problem.. de lyser i starten og blinker efterfølgende.. og det er spændingen der den er gal med ,der fosvinder ca 2 volt på + siden til langt lys... mit lange lys virkede KUN hvis jeg holdt den inde til at blænde op med i ca 20 sek så pærene varmer op og så skifter til konstant langt lys.. men det er jo ikke smart.. smiley og alt det med relæ og canbus virker ikke noget af det, har ladet mig fortælle at der skal en "klemme 42 eller 47" i sikringsboksen, men har ikke forstand på det så har afmonteret mit igen.. men det skulle være en lus eller ligende i KL47 eller 42..

Held og lykke med det..

Mvh Mikkel

Kommentér på:
xenon 8000k

Annonce