20.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nye bremser - får man hvad man betaler for? Nye bremser - får man hvad man betaler for?

Hej skal have nye skiver, måske også klodser foran på min octavia 90hk tdi fra 2002.

Jeg får min nabo til at hjælpe med udksiftningen, men skal selv købe delene.

Jeg vil ikke købe originale, men vil heller ikke have nogle skiver der er skæve efter et par ugers brug.

Kan man roligt købe dem fra T-hansen, Krogslund, Mekonomen, Refako, Højer autodele? eller hvem er bedst til at levere nogle fornuftige uoriginale bremseskiver og klodser.

Jeg bor ved Horsens

mvh Frank

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye bremser - får man hvad man betaler for?
  • #1   25. okt 2012 Skiver fra de firmaer du nævner er ens så ligemeget hvor du køber dem smiley

• #2   25. okt 2012 Har næsten købt alt til min bil i mekonomen, ingen klager herfra.

• #3   25. okt 2012 T-hansen og Højer er ens. Samme firma - andet skilt. Den andre du nævner er nok andre leverandører. Når du bestiller kan du nok se producenten. Jeg har personligt ikke dårlige erfaringer med T-Hansen skiver og klodser - har ikke prøvet dem, men folk påstår de er dårlige.. Jeg ville nok give dem en chance - hvis man selv skifter og ikke betaler for montering osv.

• #4   25. okt 2012 Mekonomen har gode varer, synes jeg. Og de ting jeg har købt kan slet ikke sammenlignes med T-Hansen. F.eks kommer deres slibesæt fra "Elring" - et rigtig godt mærke. Toppakning osv lignede komplet en original - det gør de altså ikke fra T-Svansen, trods alt.

• #5   25. okt 2012 jeg køre Thansen bremser hele vejen rundt
    og der er absolut ingen problemer med at bremse !
    nogle af de bremse dele jeg har på fra thansen er de samme som en kammerat der er mekaniker bruger på deres værksted..

• #6   25. okt 2012 Har os tidligere kørt med Thansen bremseskiver + klodser.
    Ingen problemer herfra, og holdbartiden/kvalitet var super!

/Kasper

• #7   25. okt 2012 lige netop på din octavia er jeg lige ved og tro du kan få bremserne lige så billigt originalt som uoriginalt.. så det ville jeg starte med og tjekke..

• #8   25. okt 2012 Jeg har T.Hansen bremser på min 106 Rallye, egentlig for at teste om de var noget værd og de har nu kørt i 2 år næsten, uden noget form for piven eller skævheder...

Jeg har førhen fået bremser fra T.Hansen der meget nemt kom til at pive og blive skæve, men tyder på de har fået ny leverandør eller det bare er blevet bedre smiley

• #9   25. okt 2012 Vi køber kun bremser fra thansen, og har ikke oplevet noget dårligt om dem endnu.

• #10   25. okt 2012 Skiver skal virkelig være ELENDIGE før de bliver skæve... der hvor det går galt er at folk ikke monterer dem korrekt (renser navet for rust) og så er der ikke mange mennesker der kan finde ud af at bremse skiver til...

men klodser er der STOR forskel på og klodser til 300kr er ikke 10kr værd..

• #11   25. okt 2012 hader at i kalder dem "T-hansen bremser" Der findes mærker!

Brembo skiver og Ate klodser. Hvis du køber det får du sku aldrig problemer. Det er det vi bruger som standart i firmaet.

Kan købes hos mekonomen, ftz, Fl-auto, au2parts osv.

• #12   25. okt 2012 Mekonomen : brembo skiver og ATE klodser . Så får du ikke meget bedre bremser smiley

Kommentér på:
Nye bremser - får man hvad man betaler for?

Annonce