{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.359 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 Blinker Problem HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har en Peugeot 206, som er begyndt at opføre sig lidt underligt.
Når jeg blinker til højre eller venstre, så er der ingen lyd (Tik Tok) fra instrumentbrættet. Har været ude og se om lysene blinker, og det gør de. Og pilene på instrumentbrættet blinker også? Nogen der har et svar på dette?
Kan det være en sikring eller ræleet? :s

Kasper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 Blinker Problem HJÆLP
  • #1   28. okt 2012 det er fordi din er med Multiplex, så er der ikke et relæ der klikker, men en højtaler der udsender lyden. Hvis du har glemt lyset på siger den sikkert heller ikke noget nu, heller ikke hvis du glemmer din nøgle i tændingen. Ved desværre ikke hvor den er placeret, men det må være nede omkring sikringsboksen, enten er højtaleren gået eller også kan det være en fejl i bsi boksen, ved ikke om en tester kan fortælle noget.

• #2   29. okt 2012 Hej Tony.

Jeg var ude og trille en tur igår aftes, og der virkede mit blinklys fint igen, der kom lyd fra instrumentbrættet osv.
    Så jeg ved ikke hvad det kan være, for nu er jeg blevet i tvivl. Først så virker det ikke, og så virker det lige pludselig haha.

• #3   29. okt 2012 få kravlet under og hør dig frem til hvor den sidder mens det virker, for hvis den så strejker igen, så ved du hvor du skal kigge først smiley

Kommentér på:
Peugeot 206 Blinker Problem HJÆLP

Annonce