{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

dan G
dan G
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 20

folk her på galleriet {{forumTopicSubject}}

har lidt svært ved at forstå nogen folk her på BG...har oprettet min mondeo st,car herinde ,der er på vej til at blive afvist igen...ok jeg har ikke et digital kammera så mine billeder er knap så gode...
men det der pisser mig mest af at hvis man går ind og kigger på de biler der venter optagelse , er da rigtig mange biler der bliver afvist og i sær de lidt ( kedlige ) familie biler....
Det er sku da for lavt at man næsten skal eje en total brian bil for at komme ind ...ER der slet ikke plads til ALM. biler i dette galleri.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk her på galleriet
  • #1   1. nov 2012 Der plads til alle, kravene overholdes bare ikke ..

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#2   1. nov 2012 nej der er desvære ikke plads til alle i dette galleri...har ikke en digital kammera så mine billeder kunne da være bedre ,,,men på MC GALLRIET har jeg aldrig oplevet den samme negativitet......

• #3   1. nov 2012 de sidste par biler jeg har oprettet har da været ret almindelige:

BMW e34
    VW polo 1.3
    VW Golf III, 1.8

og har ingen problemer haft....

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#4   1. nov 2012 brian så prøv at gå ind under de biler der venter optagelse og se point fordelingen...

• #5   1. nov 2012 Kameraet har intet med det og gøre, men til gengæld har det noget at gøre med hvor dårlig man er til at tage billederne.. begge mine biler er oprettet med billeder taget på en gammel mobil.. ta nogle ordentlige billeder og mange af dem.. fra alle vinkler og motor og kabine og så skriv en ordentlig og fyldig tekst i stedet for korte ord som standard og lignende.. ta kritikken til dig i stedet for at blive sur.. fyld gerne ud med de 20 billeder der er plads til.. gå lidt op i det, det er et galleri og ikke et dårligt familie fotoalbum..

• #6   1. nov 2012 http://www.bilgalleri.dk/galleri/242656-volkswagen_golf_3_16

Tag nu sådan en som den her...det er sgu da lidt tyndt...og flere af profilerne er sådan.....så det kan ikke forarge mig....nogen gange tænker jeg, om folk virkelig er så dovne at de kun gider tage absolut minimum af billeder, og så må folk ellers gætte sig til hvad der eller er af ting på bilen, udfra teksten...

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#7   1. nov 2012 altså har taget over 10 billeder af både kabine og motor og udfyldt alt den tekst jeg ved om bilen ...hvad skal der mer til .....

• #8   1. nov 2012 indstemnings fungtionen fungere rigtig skidt efter det nye design kom. men sådan er det altid her inde. hvis man virker lige glad med sin bil bliver man ikke stemt ind...

• #9   1. nov 2012 Jeg gir Dan ret!. De fleste folk herinde er sådan, det er typer der er blevet mobbet hele deres skole gang. Og nu har de endelig muligheden for at bestemme lidt og ha lidt magt.

• #10   1. nov 2012 Velkommen til smiley Fik lige alle mine points smiley

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#11   1. nov 2012 takker santas ..god stil der ....

• #12   1. nov 2012 Bilgalleriet er tit rød stue, ren børnehave ! Man skulle tro nogen herinde ikke altid fik en stol til frugttid ..
    Der mange der laver deres egne regler for oprettelse af biler, nogen har nok ikke det store liv og sidder bare og trykker afvis til alt og alle.. Og så der total mafia gruppe herinde der for min skyld kunne **** sig selv ..
    Der ikke mange der mangler noget i deres oprettelse .. Hvis bilen står uden noget specielt, skal man sgu heller ikke skrive en roman om hvilke dæk der sidder på de stålfælg !
    Just saying

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#13   1. nov 2012 BB nice ...og så sandt...

• #14   1. nov 2012 Den er vist blevet optaget nu ?

jeg er ikke typen der afviser, så lader jeg bare være med at stemme, men dine billeder er så utrolig ringe.. kun ET billede hvor man kan se hele bilen, og i en kedelig vinkel lige bagpå..

og du må da kende mindst EN person med en ny tlf som kan tage billeder og sende til din mail, det tager 10min

• #15   1. nov 2012 Det er vel som det er, men nu er den jo inde..... så who cares....

• #17   1. nov 2012 Dan g
    Jamen du har så meget ret ...For har man bare en alm bil er det sgu svært at komme ind Der imod ser man eks en supra eller skyline jamen så kan de nærmest bare skrive dæk størrelse på også måske 2 billeder Hvor vi andre skal ud og hyre en proff fotograf og skrive nærmest alt på bilen incl hva størrelse skrue der sidder på fælgen

• #18   1. nov 2012 El Perfecto

så sandt så sandt har prøvet og få min laguna ind men folk stemmer kun gennem skruet og brian biler ind os med alm biler har sgu svært ved og komme ind

• #19   1. nov 2012 Køb dog et kamera, og en ordentlig bil smiley

• #20   1. nov 2012 Altså som flere siger, så hedder det bilGALLERI, og du skal fandme ikke komme og fortælle mig du ikke kender en person, der evt. kunne have et bare lidt bedere kamera... og så kunne du jo fx ha stavet rigtigt i din tekst, nu når der er så lidt...

• #21   1. nov 2012 Det er af min opfattelse, at jo mere interreseret man virker i sin egen bil (gode mange billeder, fyldig tekst) jo nemmere har man ved at komme ind.
    Men oplever også nogle gange, at nogle biler der absolut ikke opfylder kravene kommer ind alligevel grundet det er en VW ellr BMW eller lign. Fordi uh det er en fed bil.
    Ser da også mange flotte og fede biler, men opfylder de ikke betingelserne kommer de ikke ind.

Fik engang en sviner tidligere fordi jeg kom med 1 mindre konstruktiv dårlig kommentar, og så fik jeg bare dobbelt op og at jeg egentlig ikke burde have været på BG, fordi bilen ikke var totalt gejlet...

Her er plads til ALLE, såfremt betingelser er opfyldt.

• #22   1. nov 2012 jeg har prøvet på at oprette en MC på MC galleri og den er blevet afvist 20gange.. det var masser af biller og trkst, samme standart som jeg køre her inde..

Så jeg synes sku de er en flok snopper der inde...

• #23   1. nov 2012 Ja. Bilgalleri er en børnehave.. børn som bliver sure over deres oprettelse ikke er god nok.. blev i også sure da i var små og havde tegnet en krussedulle og jeres forældre eller pedagogerne ikke kunne se der skulle forestille en bil?

Gør nu noget ud af det. Det har intet med bilen eller dennes udstyr at gøre, men tværtimod selve oprettelsen og hvor lidt tid og interesse der er lagt i den...

Jer der brokker jer over i ikke kommer ind med jeres dårlige oprettelse, hvis i ser en film som i syntes er dårlig fordi den er ringe filmet og med dårlig handling, er i så ikke i jeres ret til at sige det er en skodfilm uanset om dem der har lavet den ikke er enige?

Drop beløbene og ta kritikken til jer, lær noget i stedet for at mene i styrer verden..

• #24   1. nov 2012 det der med at hvis man har en speciel bil, holder sku ikke.
    måtte forsøge 3gange, med min silvia da den skulle ind, og der var masser af gode billeder og utrolig meget tekst, det handler nu mere om de fjolser, der ikke mener den skal ind,

• #25   1. nov 2012 Vis det virkelig betyder så meget for dig at få din bil ind på siden så gør noget ud af din oprettelse

Tudeindlæg er så fesent

Der skal være 75 stemmer til for at komme ind
    Og 125 for at blive stemt ud så hvad tror du der er nemmest

• #26   1. nov 2012 Hold nu op med din hylen Dan den kom jo ind smiley

Den har også fået en høj med på vejen smiley

• #27   1. nov 2012 Forstår slet ikke hvorfor man skal stemme en bil ind....

Måske man skulle stille forlag om at få det fjernet...,, men så er der jo ikke så meget debat på.....

• #28   1. nov 2012 Det er også totalt til grin.. Havde en lidt stylet C1'er før som kom fint ind, men efter vi fik en C3 Picasso så gik det helt i fisk og måtte prøve flere gange. Så sidder der en masse genier med deres gamle rustne biler og siger at sort/hvide billeder og de billeder hvor vinklerne er lidt skæve ikke lige passer i deres smag.

Så man kan ha en nok så fed og fin bil eller en ganske almindelig bil. Vilkårene er de samme og det er de samme tosser som sidder og bruger hele deres liv på bare at afvise fordi de selv fik lov at komme ind i sin tid...

Men go' dag og velkommen til smiley

• #29   1. nov 2012 Endnu en gang er det tydeligt hvem der ikke mener de skal gøre noget ud af en oprettelse... Gad vide om de nogensinde lærer det? Hvorfor bruge tiden og energien på at brokke sig når man i stedet ku forbedre den afviste oprettelse? Hmm dovenskab? Stædighed?

Nogle børn plager og tuder indtil de får deres vilje.

• #30   1. nov 2012 Ja livet er en grim en
    Og andre meninger og holdninger gå din vej

• #31   1. nov 2012 hehe, ja hver gang jeg ser sådan en tråd her, så får jeg altid lyst til at gå ind og stamme samtlige biler ud..... hehe.....ellers er jeg normalt aldrig i det område...

lol det´gas..... ,-)

• dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2012

#32   1. nov 2012 så var der vist lidt delte meninger ...skal vi lukke tråden....men tak til ALLE for deres 25 øre....

• #33   1. nov 2012 Ser ikke så mange delte meninger ?
    - Men mere en fælles enighed om at din oprettelse ikke var for god smiley

Kommentér på:
folk her på galleriet

Annonce