{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Udfordring {{forumTopicSubject}}

Jeg synes virkelig at der sker for lidt i ufordringerne, det typisk at der går en uge og der så kun er 12-13 der har stemt..

Vil i ikke gøre den tjeneste at stemme på denne udfordring så den kan blive en smule mere fair?
Ikke nødvendigvis på min, men bare så det bliver lidt mere gang i den smiley

http://www.bilgalleri.dk/udfordring/222922-bmw_318is___1996_vs_bmw___1992

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordring
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   3. nov 2012 12-13 stemmer på en uge ?
    De sidste jeg har haft kørt imod andre bimmere, har givet omkring 70-80 stemmer!
    Men med det nye design herinde, så er udfordringerne blevet gemt lidt mere væk, så det vil igen koste nogen stemmer smiley

• #2   3. nov 2012 ^^ Ja desværre .. Inden jeg postede dette indlæg så havde jeg kun 12-13 stemmer og den udløber her om et par timer :(..
    Desværre ja, ville ønske at de kunne lave et lidt bedre design da det her ikke dur til en skid...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   3. nov 2012 Nej den der "udvalgt lort" de har midt i det hele er virkelig ubrugelig xD
    Men kan sige at du fik stemmen fra mig, da din er den eneste ægte bimmer af de 2 xD

• #4   3. nov 2012 Hehe.. Jamen mange takker da smiley Lige præcis en bimmer er 6 cyl. alt andet er ik bmw smiley

• #5   3. nov 2012 Dette "design" er squ tyv stjålet fra en anden hjemmeside - så ja håber de finder på noget andet!

• #6   3. nov 2012 har stemt på din bil fordi der er flest billeder.og den ser ud til at være den pæneste. men måske er det lidt lave stemme tal fordi det er ret kedelige billeder på begge biler. når jeg ser udfordringer springer jeg normalt hurtigt hen over de biler med værksteds og vaskehals billeder.

• #7   4. nov 2012 Jamen mange takkker.. ja det kunne jo være at jeg skulle tage nogle nye så smiley

Kommentér på:
Udfordring

Annonce