{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.868 visninger | Oprettet:

Angående kobling og speeder {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg har lige et spørgsmål til jer som jeg ALTID irritere mig når jeg skal ud at køre smiley

har fundet ud af der er lidt slub i min speeder pedal i min polo 6N så når jeg skal starte så skal den have lidt gas det vil sige at den køre lidt på koblingen

er det normalt at man lige giver den lidt gas mens man slipper koblingen forsigtigt og har bilen godt af det

Håber i forstår hvad jeg mener smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angående kobling og speeder
  • #1   6. nov 2012 Jeg forstod det ikke c",)

Er der for lang vandring på din speeder pedel FØR du kan give gas ?

og kan du ikke trille i gang kun ved at slippe koblingen eller SKAL du give gas samtidig ?

• #2   6. nov 2012 nej der er ikke LANG vandring smiley det er kun et par cm

det der med at trille igang det har den vel heller ikke godt af slider det ikke også voldsomt på koblingen ?

altså du mener inden jeg overhovedet trykker på speederen så skal jeg have den til at køre bare med koblingen ?

• #3   6. nov 2012 du SKAL ikke, men det burde du kunne ? jeg forstår dit indlæg som om at du ikke kan ??

• #4   6. nov 2012 det du siger er, at fra det punkt din fod røre speederen, og så til den begynder at stige i omdr er stort??
    For det er nemt at klare, det er bare at justere kablet lidt, ude ved spjældet, så er det overstået smiley det er selv gjort ved min felicia, og det gjorde den lidt mere behagelig at køre i, syntes jeg..

• #5   6. nov 2012 og nu siger du slipper koblingen forsigtigt?? altså du skal jo ikke file på koblingen... du skal give tilpas mængde gas, så du får en behagelig start, og slippe koblingen roligt, i et hurtigt tempo, men uden at flytte foden med det samme.. ellers filer du af helved til på koblingen, og det kan de altså ikke lide smiley

• #6   6. nov 2012 Jeg troede egenlig kun det var gamle damer der ikke kan køre bil:) vi har da vist fundet en mere smiley

• #7   6. nov 2012 Haha god one Rasmus..

Fix det kabel!.

• #9   6. nov 2012 Ja giver den også en lille smugle gas og flytter den i roligt tempo uden det er for langsomt

Men nogle gange så hakkerne afsted og jeg er nød til at hakke kobling i for at den ikke skal gå i stå som om den ikke får nok gas

og det er nok fordi jeg er bange for at file på koblingen at den gør det
    og det e rjo ikke til at tage det stille og roligt i et lys kryds alle har sku så travlt smiley

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #10   6. nov 2012 Du har sikkert ikke haft kørekort ret lang tid eller også er bilen ny for dig.
    Det kan godt være den har lidt slup ved speederen, men det vænner man sig rigtig hurtigt til synes jeg. Jeg tror ikke du skal være så bange for at file lidt på koblingen hvis det sker ved et uheld og ikke er noget du bevist gør hver gang du skal sætte igang
    Er det ikke bare mangel på erfaring og tilvænning i at køre?

• #11   6. nov 2012 jo det er det nok men jeg har godt nok haft bilen i 3 år nu ( :

og jeg tænker over det hver gang jer er ude at køre så køreglæden den forsvinder lidt smiley

• #12   7. nov 2012 Jamen har den gjort det i alle de 3 år eller er den først begyndt på det..

• #13   7. nov 2012 jeg syntes den er begyndt mere på det her det sidste års tid men jeg er også begyndt at køre lidt mere

• #14   8. nov 2012 sorry for at bruge dit emne, men slider det ligeså meget på koblingen hvis man kommer til at slippe den for hurtigt så bilen ryster den god del, ligesom når den er ved at gå ud, men man stadig sætter igang og kommer afsted ? i forhold til hvis man filer på koblingen ??

• #16   8. nov 2012 betal for nogle flere køretimer.

• #17   8. nov 2012 Thomas K > koble for hårdt ud ? Mener du slippe koblingen for hurtigt så bilen nærmest var ved at gå ud ?

Kommentér på:
Angående kobling og speeder

Annonce