{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har haft en rover 75 ?
  • #1   8. nov 2012 Ikke haft, men arbejdet på mange af dem. Og min mening er at det er noget skrammel. Ualmindelig dårlig finish og kvalitet.
    Der er INGEN plads i kabinen, og især dieselmotoren støjer som en gammel golf2.

• #2   8. nov 2012 Du kan starte med at tjekke denne tråd smiley
    http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/945693-kom_til_at_koebe_en_rover

Det er sku en liebhaver bil må man sige smiley Den er yderst komfortabel og køre i. det skal den have, men når det er sagt, så er det jo altså ingen raket. den kan sagtens flytte sig. Men ikke så man tænker waauw.

Min onkel havde en. i et års tid. den havde han ingen problemer med overhovedet.

• #3   8. nov 2012 Jesper !
    hvad ville du sammenligne den med ? det er 1.8 eren jeg kigger på
    du siger dårlig kvalitet, er det noget bestemt på den model ?

Rico M
    har godt læst den tråd men det er ik en rover 75 , og de folk der kommentere her inde er tit og ofte folk som ik selv har haft en , men som lige har googlet det og så svarer ud fra der , for når jeg søger rundt på nettet om den er det lidt forskelligt hvad folk synes om den , nogle siger den er lækker og komfortabel ligesom du siger smiley
    jeg går slet ik op i heste og hvor hurtig den er , men hvor komfortabel den er at kører i samt om den blir slidt som andre biler generalt eller om den holder på hverksted generalt med alle mulige fejl, men lyder da godt at han havde en i et år uden problemer smiley

• #4   8. nov 2012 Bare kig på bilen. Se hvordan døre, skærme og lister sidder på den. Ligner noget der er samlet på en kinesisk samlefabrik. Jeg har set en begynde at koge op i skærmkanterne inden den var 3 år gammel.
    Kabinen er efter min mening helt forkert lavet. Jeg er 178 cm, og jeg synes ingen plads der er i den på forsæderne. Instrumenteringen skal ligne en milion, men de fik vist aldrig gjort delene helt færdige inden de blev monteret i bilen. De knager også en del fra kabinen - i alt fald de første af dem.

Husk i øvrigt der ikke er nogen forhandler herhjemme. Dem der kører er parallelimporteret.

• #5   8. nov 2012 Men jeg vil da også lige sige at det er en meget pæn bil - bortset fra kofangeren foran der går op og dækker for udskæringerne i forskærmene i blinklysene. Hvorfor ikke bare montere blinklys der, eller lave skærmene om? Det ligner virkelig en hovsa-løsning.

• #6   8. nov 2012 Lasse s
    Nej det var bare mere generelt.

Du har helt ret. der er mange der kommentere på noget de ikke aner noget om.

Men de er altså ikke værre end så mange andre biler. min 420'er har aldrig brokket sig på nogen måde. Har kun skiftet alm. ting ift. slidtage.

Også mange andre. der er jo altid plads til forbedringer på en gammel bil smiley

Jeg synes bestemt du for meget luksus for pengene i sådan en bil.

• #7   8. nov 2012 Jesper !
    har ik været ude og kigge på en endnu , kun kigget på billeder på nettet af brugte og der kan jeg ik se noget på billeder ang. samle kvalitet så må jeg ud og se i virkeligheden smiley
    personligt synes jeg bilen er rigtigt flot at se på selv med den forkofanger smiley kan også godt li den indeni , men det med pladsen i den , er det når du har kørt sædet helt tilbage at der stadig ik er noget plads ? jeg er 190 høj nemlig
    har nu haft en del golf 4 blandt andet og samme årgang og synes også de knager fra div steder som døre/hænsgler og intrumentbordet
    ja det er lidt et minus ,men har så læst at de deler mange dele fra bmw og ellers er der masser at hente over ebay i englang til fine priser
    så designet er jeg helt fint tilfreds med , er mere om de har nogle alvorlige svagheder mekanisk

Rico M
    ja er jo en ældre bil og billig så er jo klar over jeg skal smide lidt penge i den men hvis det bare er vedligeholdese generalt så det jo rart smiley
    tror jeg må ud og prøve en og se hvordan sådan en opfører sig og om jeg kan sidde i den smiley

• #8   8. nov 2012 Jeg kender ikke benzinmotoren. Er det deres egen, eller noget licensproduceret honda?
    Dem jeg har lavet har vist været dieselmodeller alle sammen.

• #9   8. nov 2012 Det er deres egen motor 1.8 og v6 erne
    og kender intet til dem , andet end de ikke er hurtige men det gør mig heller ik noget

Kommentér på:
Nogen der har haft en rover 75 ?

Annonce