{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

rustarbejde manta b cc {{forumTopicSubject}}

hey folkens har en manta b cc der skal ha lavet lidt rust ved at samlingen i højre side hvor længde vanger går sammen med tvær vanger foran skal reppes og så et lille bette stykke i højre vanger der skal lappes og så har jeg et nyt vanger stykke til venstre side der skal skiftes og så skærm fæstninger der skal skiftes og 2-3 små huller i bunden samt skærmkanter for neden og mine 2 døre i bunden nogle der er billige i aalborg omr med dette smiley vil nemlig lave min manta 100% rustfri !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rustarbejde manta b cc
  • #1   9. nov 2012 100% rust fri !! Saa skal du starte med at sandblaese hele bilen.
    Men lappe den til til et syn er nok det du soeger.
    vil du lappe skaermkanterne eller skifte dem helt ?
    Skaerm faester, Er det hele stykker der skal skiftes ? er skaermene taget af ?
    Er taeppet taget ud af bilen sp hullerne i bunden er tilgaengelige ?
    Bund af doerene er det hele bunden eller kun rep ?


  • #2   9. nov 2012 smeden l har selv skifter alt annede og renoveret for og bagtøj så der er næsten ikke så meget rust i bilen mere og nej skærmene er ikke taget af for de er svejset sammen med stenpladen XD men har ikke noget sted at stå og svejse mere og tæpperne kan hurtig tages ud der er bare hele stykker af skærm fæstningene ja og køber selv delene der skal bruges og ved hvad der skal bruges og behøver ikke sandblæse bilen da jeg damprenser alt pawaen væk og der der er rust skal der svejses og resten af stederne slibes og males smiley

Kommentér på:
rustarbejde manta b cc

Annonce