{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Bravo
  • #1   25. mar 2006 Fiat er bare en svaghed generelt.. Og det er ikke noget jeg siger for at fornærme dem der kører i dem eller lignende.. Det er for at hjælpe dig.. Arbjeder ved en autoophugger, og der har vi også et værksted ude, og som de siger, så er det fiat der kommer mest af.. Ham jeg arbejder sammen med tjente en masse gode penge ved at lave hans svogers fiat tipo tror jeg det var.. Men det kan selvfølgelig godt være at du kan være heldig at finde en der er i orden..

Men ellers er det vel rust i de bærende dele osv

• #2   25. mar 2006 Lars og Kenneth...Hvad er det for en gang gylle i lukker ud.....Har haft 3 Fiat'er og jeg har ikke haft de problemer overhovedet

• #3   25. mar 2006 fiat bravo er en udmærket bil... de har bare mange problemer med elektronikken og med toppakningerne... og kig helst motorerne over 1.6...

• #4   25. mar 2006 J-MAN tillykke med det.. Du forstod tydeligvis ikke at jeg sagde at det ikke var for at fornærme nogen, men for at hjælpe ham... Jeg siger bare hvad jeg har fået af vide af de mekanikkere der arbejeder der hvor jeg er

• #5   25. mar 2006 hjælp er også iorden, men du behøves da ikke og gøre det værre end det er, selvfølgelig ruster ældre biler og der kan selvfølgelig opstå mekaniske problemer, men det kommer jo også an på hvordan bilen bliver behandlet. Og det gælder alle biler.....selvfølgelig er nogen biler bedre end andre smiley

• #6   25. mar 2006 Angående toppakning tror jeg ikke der er problemer med lige de motore Bravo/a køre med, men du skal holde dig fra 1,4 12v motoren.

Det man skal kigge efter er det elektriske, da der ofte er probs med airbag og ABS styreboksen.

Varmeapperatet har det med at blive utæt og det drypper ned i ABS boksen, men man kan få et skjold til at montere henover boksen så der ikke kommer kølevæske ned i den,

Ellers er det samme problemer som alle andre biler på samme alder

Kommentér på:
Køb af Bravo

Annonce