{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

stylings firmaer i dk=ebay=300% ióveni. {{forumTopicSubject}}

sq lidt sjov at surfe rundt på mange kendte danske stylings hjemmesider,når man samtidig er flittig bruger på tyske/engelske ebay.
størstedelen er sq da bare ganske alm ebay de garanteret endda har bestilt på ebay og så lige lagt 300% oveni.
utroligt nogen går i "fælden"

køb på ebay folkens! smiley

eksempel. 1 stk bilalarm hos kendt dansk stylingsside. pris 795+fragt. dvs ca 850kr ialt.
den NØJAGTIG samme alarm INCL fragt hos tysk stylings firma på ebay=39.96 eur. dvs rundt regnet 300kr!
besparelse 550 danske kroner mine damer og herrer!! for præcis samme vare!

et eller andet sted grotesk! og så råber folk op om dyre kviklån,der tar røven på en. det gør stylings firmaerne i dk skam også. smiley

og kunne blive ved.tårnstiver feks til e36=200kr på ebay. ca 600kr i dk. osv osv osv osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stylings firmaer i dk=ebay=300% ióveni.
  • #1   12. nov 2012 alle mensker der har med biler at gøre er nok klare over at DK er dyrt. jeg handler alt hjem fra ebay, men man skal også være klar over at bare forde det står Apexi, HKS, Sparco mm på ebay så er det ikke altid dem der har lavet tingene man køber smiley

  • #2   12. nov 2012 Handler også kun på ebay, efter ha fundet ud af hvor nemt og billigt det er.

  • #3   12. nov 2012 Fatter slet ikke hvis man bestiller noget hos en DK forhandler som alligevel skal have det hjem.. Så kan man lige så godt hente det selv.. Men hvis de har det på lager må man jo betale prisen for det hvis man il have det med det samme..

  • #4   12. nov 2012 Har lige bestilt LED positionslys pære på eBay. Skal gi 74kr med fragt for 5 sæt, 1 sæt herhjemme magen til koster 65kr + fragt. Det er jo en vanvittig prisforeskel.

  • #5   12. nov 2012 ja ebay er nu også min ven smiley sparede 2000kr på et sæt fælge selvom jeg skulle betale fragt fra england de var her 4dage efter jeg betalte....

  • #6   12. nov 2012 Har du først fundet ud af det nu smiley

  • #7   12. nov 2012 Problemet er jo også nogen gange at stylingsforretningerne skal betale moms og afgifter, osv, for ikke at snakke om dem der har en fysisk butik, så jo de er dyre, men når man regner det sammen, så er det vel egentlig fair nok..

    De skal jo også leve op til garanti og reklamationslov osv.. Den slags kan jo koste dyrt i DK for de "små" erhvervsdrivende... smiley


    Men jo, handler også selv mest på ebay smiley


  • #8   12. nov 2012 Man skal jo bare lige huske at de stylings butikker på ebay også køber varene hjem et sted til en endnu laver pris end vi kan se, den pris burde de danske butiller jo også kunne finde ude i verden. så de evt ikke er nød til at smide 300% oven i for at tjenepenge, men tror desværre mange af de danske butikker handler hjem via ebay og derved går glip af den helt lave indkøbs pris...

  • #9   12. nov 2012 lasse m>nej har skam vist det i årevis og handler stortset kun på ebay. sys bare lige jeg ville høre "folkets" mening om emnet. smiley tjoo de danske har fysisk butik mm. MEN det har mange af de tyske butikker på ebay altså også.
    og ang leveringstis fra tyskland,så er det såmænd kun højst et par dage mere end i dk. mange af de danske har ik lige ry for at få sendt samme dag. og "sjovt nok" er mange af de danske sites varer *på lager hos leverandør* og derfor op til en uges leveringstid. oversat til jysk betyder-på lager hos vores leverandør følgende:
    EFTER DU HAR BETALT EN FED OVERPRIS HOS OS FISER VI LIGE IND PÅ EBAY OG BESTILLER TINGENE TIL DIG. VI SKAL LIGE HA DET FORBI BUTIKKEN SÅ VI KAN FJERNE DEN TYSKE KVITTERING,OG BYTTE UD MED VORES DANSKE OVERPRIS KVITTERING. ALT IMENS VI FÅR ET BILLIGT GRIN OVER DU LIGE HAR RØVRENDT DIG SELV. smiley smiley


  • #10   12. nov 2012 Foliemann har ret, køb direkte fra kina af :D!

  • #11   12. nov 2012 Mener at man kan for en lille mer pris kan få 20 liter castrol olie til samme pris som 4 liter koster herhjemme.

    Jeg bruger det også. Er dog nybegynder, men hvad der er sparet er jo tjent.


  • #12   12. nov 2012 kan se på min ebay konto jeg har brugt ca 44000 på ebay totalt. jeg vil vove at påstå jeg mindst har sparet 50.000kr iforhold til dk. det sq rystende!

    tag nu feks de 10w halogen stiftpærer man har i spots alle mulige steder. dem gir jeg 1kr pr stk incl fragt ved køb af 20stk i kina, 1 fucking krone!! de koster vel en 10-15kr stk herhjemme. PR STK! og JO dem af mine fra kina holder sq ligesålænge som bla de pisdyre osram+philips jeg også har haft nogle af


  • #13   12. nov 2012 Ralle

    Det nu ingen hemmelighed at de fleste ting kommer fra Kina og de markedsfører det bare anderledes for at få folk til at hoppe på det er bedre kvalitet smiley
    Men ja du bliver nok upopulært hos nogen for at handle gennem ebay og derved pumpe penge til ulandet i stedet for at beholde det herhjemme hehe..


  • #14   12. nov 2012 rainism> så må folk kalde mig landsforræder. sålænge jeg kan spare 200-300% vil jeg skide herfra og til evigheden på at handle hos danske firmaer. har jeg nu en teori om at 98% af bg vil holde med mig i. de sidste 2% har bare for mange penge. smiley

  • #15   12. nov 2012 Vil også sige til dem som ingen pay-pal Account har så er Amazon.de og co.uk et udemærket sted bare man har Visa DK
    Eks.har jeg købt 25mm FK fjeder til Audi A3 8p direkte fra FK tyskland 498,- inkl.fors, div steder i DK 1300-1700,-
    Så der kan hurtig tjenes til en engelsk bøf


  • #16   12. nov 2012 Ralle

    Hehe ja, enig med dig om at de færreste synes om at blive røvrendt, når nu de kender til ebay smiley


  • #17   12. nov 2012 leo k> endnu et glimrende eksempel på de FUCKED UP danske priser.

  • #18   12. nov 2012 det hele er bare så forskruet i DK at vi er nød til at sende penge ud af landet = handle på ebay for at ha råd til normale dagligdags ting, det er en ond spiral men desværre er det bare sådan nu, og nu er det utrolig svært at lave om igen da hr og fru Danmark også net handler i den store verden og de stopper ikke sådan lige igen..

    selv hvis besparelsen skulle blive lille så er folk så meget inde i det net handel at det ikke stopper..

    Ps er ikke tilhænger af vi sender alle penge ud af landet men er heller ikke tilhænger af at betale skyhøje priser når man kan se hvor lidt det koster...


  • #19   12. nov 2012 Hmm desværre er der nogen ting jeg ikke kan finde i Tyskland smiley

  • #20   12. nov 2012 En hurtig,,,,,,don´t bestille forlygter og bundmåtter i england smiley smiley

  • #21   12. nov 2012 Nu vil jeg ikke nævne firma'er da der ikke er grund til at hænge firma'er ud.
    Men de fælge jeg købte BBS kopi 6300kr (ved ikke om det var med fragt) på en dansk hjemmeside, 4250kr på ebay med fragt.
    Skal så lige siges de har 100% de samme billeder i deres annoncer så man kan godt mistænke det danske firma for at købe dem på ebay,
    Men igen kun en mistanke smiley


  • #22   12. nov 2012 Leo K

    hehe er du selv faldet i den???


  • #23   12. nov 2012 Ebay for LIFE smiley

  • #24   12. nov 2012 Nu får jeg helt sikkert hug..

    Ja, mange ting er billigere på Ebay, ingen tvivl om det.. Men handler man som privat person med udenlandske firmaer ( Fjernøsten ) Så kan du være temmelig sikker på, at du ikke bliver mødt med den største velvilje eller respekt for alm forbrugerlovgivning, hvis man har en reklamation på en vare..

    Det er glemmes lidt her, at det faktum, at de danske firmaer ( mig selv inkluderet ). Skal betale moms, skatter, afgifter, told osv osv. Inden der kan lægges en fortjeneste oveni produktet.

    Vi gør meget for at oplyse om denne manglende tryghed, da den jo er helt ude i kulden, ved international nethandel..Tænk på det, næste gang et anlæg ser flot ud på en hjemmeside, som f.eks er registreret i Kina..


  • #25   12. nov 2012 man kan så være fræk at sige,at med de billige priser på ebay,gider man knap reklamere over en vare hvis den går i stykker på et tidspunkt. man køber bare en ny. smiley

  • #26   12. nov 2012 jeg har faktisk oplevet mange ting på ebay der ikke har kunnet svare sig og købe der pga det har været billiger her i dk men ja handler osse mange ting på ebay

  • #27   12. nov 2012 ja der er bestemt ting der er mindst ligeså billig i danmark. tag nu feks hertz bilhøjtalere . de kan ikke købes billigere i udlandet end udvalgte steder i dk

  • #28   12. nov 2012 så man skal lige være obs på det man leder efter smiley

  • #29   12. nov 2012 sys generelt det er styling/gejl der er mest sparet på. kan sq godt forstå alle de danske internet stylingsbikse der dukker op. men den kloge narrer åbenbart den mindre kloge. smiley

  • #30   12. nov 2012 Foliemann;
    Nej, men den var sgu tætpå, fandt de fedeste måtter til Ringenes Herre smiley


  • #31   12. nov 2012 ralle: ja det er osse det går den ja så går den

  • #32   12. nov 2012 nu skal man jo ikke opfordre til ulovligheder...men for sådan en ebay-mongol som mig, ville det være fee hvis der var nogen der for et lille gebyr sørgede for at hive tingene til DK....og jeg tror der er mange som mig...:-P

  • #33   12. nov 2012 og skal man gør det lidt billiger så kan man mange gange spørge sælger om man kan købe uden om ebay og det vil de mange gange gerne da de er fri for og betale gebyr osv. på ebay også laver man bare handlen over paypal self så spare man osse lidt der

  • #34   12. nov 2012 Med hensyn til reklamationer så går de forskellige firmaer/personer meget op i hvilken respons de får fra køber inden man fortæller om ens oplevelser.

    Så kan man se hvor mange handler, og hvor godt de er gået med dem man handler med.


  • #35   12. nov 2012 Christian M

    Ville ikke anbefale sådan en metode, for der er ingen hjælp at hente HVIS sælgeren vælger at tage røven på dig og ikke sender varen..


  • #36   12. nov 2012 [ Rainism ]: det er vel derfor du betaler via paypal

  • #37   12. nov 2012 Aha vidste ikke at der var paypal køberbeskyttelse troede kun det var noget der var på ebay siden de kalder det ebay buyer protection. Nå men så blev man klogere smiley

  • #38   12. nov 2012 Jeg er så ikke enig i at reklamation behøver være et problem. Ikke hvis man handler med eksempelvis Tyskland eller UK. Jeg har tværtimod mødt større vilje til at løse eventuelle problemer, end ved mange danske forhandlere. Muligvis hænger det sammen med, at en eventuelt dårlig bedømmelse fra min side, vil blive knyttet direkte til deres Ebay-konto. Jeg ved det ikke. Derudover er der ofte prompte svar på diverse spørgsmål, en del hurtigere end mange små og semi-store internetbutikker herhjemme kan tilbyde.

    Faktum er at jeg har bestilt bilreservedele, iPhone-skærme osv. som der har været fejl på, og som minimum er varen blevet ombyttet til en ny, inkl. dækning af returporto - og i flere tilfælde har jeg faktisk oplevet, at de blot har sendt en ny uden beregning, og sagt at jeg kunne smide den gamle ud. Sidstnævnte har jeg alligevel til gode at opleve ved et dansk forhandler, muligvis på grund af de store udgifter til moms, import mm. som der nævnes.

    Hvis man ser sig lidt om, og handler med større forhandlere med mange positive ratings, pæne varepræsentationer osv., vil man på det nærmeste blive chokeret over hvor fantastisk en behandling man rent faktisk får i mange tilfælde. Måske har jeg været uheldig med de tilsvarende danske butikker, men serviceniveauet er generelt meget højt hos mange Ebay-sælgere fra overnævnte lande.


  • #39   12. nov 2012 Brian b> lige.mine ord. Sys generelt det hele glider mere glat end hos mange danske firmaer. Tror kundetilfredshed er mere i højsædet i udlandet. Herhjemme lar de bare firmaerne gå ned, for derefter at starte et nyt med nærmest identisk navn 2 dage efter

  • #40   12. nov 2012 [ Rainism ]: det er derfor man bruger paypal der kan man få sine penge igen hvis man ikke har modtaget sine vare men self med lidt sund fornuft kan man osse se på sælgeres feedback på ebay om han er en reel sælger eller hvad han er mange af dem har osse et firma ved siden af

  • #41   12. nov 2012 Jojo skam klar over nu, troede til at starte med at det kun var noget ebay tilbød, men det er vist en standard hos paypal smiley

  • #42   12. nov 2012 jeps ebay har self osse noget og det er osse det mest sikreste self der giver man jo osse ratings for sine handler

Kommentér på:
stylings firmaer i dk=ebay=300% ióveni.

Annonce