{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Salg af bil {{forumTopicSubject}}

Hej bg .

Skal sgu lige ud med mit lort her. Så kommer der tre gutter(udlændinge) og kigger på min bil. De prøver en tur og står længe og snakker osv . Så når de er kørt finder man ud af at hele ens dør beklædning er blevet revet fuldstændig ud af bilen og døren ikke kunne lukke. Helt splittet ad. Synes satme det er noget værre svineri .
Fandme nedern at de skal ødelægge alt for alle mulig andre udlændinge smiley
Skulle lige ud med mit lort smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af bil
  • #1   13. nov 2012 Det er derfor man ALTID bliver mistænksom overfor udlændinge

• #2   13. nov 2012 sådan nogle skulle bare ha tæsk..

• #3   13. nov 2012 Fuck nogen svin find dem og bind dem til et træ og derefter find en tynd pisk og pisk dem til det gør så nas at det gør ond på pisken

• #4   13. nov 2012 ja du skal sgu ikke udlever dine ting til sådane folk der ikke kan passe på dine ting... en anden gang så kør selv med...

mvh

• #5   13. nov 2012 Synes fandme det er dårlig stil. Ringede til dem og var godt gal. De havde ihvertfald ikke ødelagt noget. Og jeg skulle da ikke spille så stor og ringe til dem. Men om de ville komme tilbage , nej da .

• #7   13. nov 2012 Det er derfor man ALDRIG lader sine ting være alene med evt. købere, da nogle folk ikke har gennemført børnehaven og derved ikke har lært at behandle andres ting ordentligt.

Ærgerligt at det skal være sådan, men det er en nødvendighed at være mistænkelige overfor alle.

• #8   13. nov 2012 Ja det har jeg sgu fundet ud af nu. Men det husker jeg også til fremover. Og bag efter byder de 15000,-. 10000,- under prisen . Øv øv smiley

• #9   13. nov 2012 Haha ^^

• #10   13. nov 2012 meld dem ?

• #11   13. nov 2012 køre du ikke med på prøve turen?

• #13   13. nov 2012 Jeg hverken sælger til eller køber af sådanne folk. Ikke hvis jeg ikke kender dem. Om det så omhandler bil, telefon, computere eller whatever.

Kald mig hvad I vil, men det har sparet mig for en del besvær, set i forhold til andres erfaringer.

• #14   13. nov 2012 Tommy A
    Nytter jo heller ik noget mekaniker siger god for den og køber ikke syns den er ham når han først er ude og kører i den

• #15   13. nov 2012 Har lige sat min bil tilsalg den anden dag og har da fået flere bud som ligger mellem 20.000 og 30.000 kr under end hvad jeg har sat den til, og alle bud er af udlændinge, forstår ik de byder sådan og har aldrig hørt om nogen som har sagt ja, når nogen byder sådan på en bil over mail eller sms

• #16   13. nov 2012 Sidst jeg solgte en billig brugt bil var min mors Skoda Felicia, den skulle synes, så den skulle bare sælges, der kom også to udlændinge, men jeg tog med den ene ud og køre, og krævede at se kørekort (billedid), og få skrevet kørekortnummer, cpr, telefon osv på en standard bilbasen-slutseddel, og det viste sig også at de ikke havde intentioner om at omregistrere til tiden, det kostede dem så et sæt nye nummerplader for jeg havde jo papirerne i orden så bilen blev tvangsafmeldt efter de tre uger.

Men jeg havde nok taget de samme forholdsregler lige meget hvem der kom og kiggede.

• #17   14. nov 2012 Jeg har lige solgt en BMW E46 og jeg sage nej vis det var udlændinge der ville komme og se på bilen, der er rigtig mange af dem som er nogen fine fyre men vil ikke bruge min tid på dem som ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt og derfor bliv det til et nej her fra og sådan bliver det os i fremtiden.

• #18   14. nov 2012 Tommy A: Også mens du kører tur med den ene, ripper de 2 andre dig for alt andet af værdi i hjemmet. Jada!

• #19   14. nov 2012 mine ting er solgt i 90% af tilfældene hvis en indvandre ringer på dem..
    gider ikke spilde en eftermiddag på at de kommer forsent. skam byder, truer for at få betalt brændstoffet for deres forgæves rejse og deres hjulspind af raseri ned af vilavejen medlegene børn.. har opblevet det med 9 ud af 10 indvandre jeg har handlet med

Kommentér på:
Salg af bil

Annonce