{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye Golf VII
  • #2   15. nov 2012 .. er det bare mig .. eller .. det er jo bare en golf stadigvæk?

• #3   15. nov 2012 Ja Golf er jo Golf, men den er dejlig, synes jeg!:)

• #4   15. nov 2012 Det er en flot og velkørende bil, ingen tvivl der smiley

• #5   15. nov 2012 et must have hvis den fåes med manuel gear

• #7   15. nov 2012 Kamilla > Jamen det er den da sikkert også - men ligefrem guddommelig .. arh .. c'mon .. det er en bil i mellemklassen stadigvæk - måske øvre mellemklasse .. det er jo ikke ligefrem en liebhavervogn smiley

• #8   15. nov 2012 Er det bare mig, eller er den FULDSTENDIG magen til de gamle?

• #9   15. nov 2012 Ny og ny.
    Det er blot det andre biler mærker kalder facelift.

• #10   15. nov 2012 Vw og porsche har verdens mest dovne designere!!

• #11   15. nov 2012 Nej, helt enig kunne da også nævne 50 andre biler jeg hellere ville have, hvis jeg havde vundet i lotto. Men jeg synes bare den er så flot, men nu er jeg også lidt af en Golf fan, så det sætter vel også sit præg:;)

• #13   15. nov 2012 Cato - Toyota kalder dog også Aygo'en for "den nye" men det er jo kun teknikken der er opdateret..

• #14   15. nov 2012 Nej, bilen er helt ny....men tro mod tidligere Golf design smiley

• #15   15. nov 2012 Har godt nok svært ved at se en forskel de sidste mange år på Golfen. Forstår ikke hvorfor VW ikke viser lidt mod og gør lidt mere ud af deres Designs, istedet for bare og kopiere sidste model og så tilføje lidt ekstra.

• #16   15. nov 2012 Nu er det ikke toyota vi snakker om. VW er generalt gode til at give bilerne nogle nye lygter, og så er de en "ny" model/årgang. Alle nye VW ligner hinanden på forlygter. Det er sku lidt kedeligt i længden.

• #17   15. nov 2012
    pris.... på gti ?

• #18   15. nov 2012 De har vist også opdaterer teknikken lidt. Det er noget med at 1.4 og 1.2 tsi maskinerne er bygget om fra kæde til tandrem. Det må jo ses som en indrømmelse af de aldrig fik lortet til at holde.

• #19   15. nov 2012 Jeg synes bagenden er grim.. Men når det så er sagt, så er det ikke et facelift, langt fra. Bilen er bygget på en helt ny platform.. Og der er meget nyt i den hvis man kigger efter i detaljerne, nu henvender VW sig heller ikke til unge brianer, så nok derfor mange synes det er kedeligt, at de ikke laver nogen kæmpe udskejselser i designet er jo for at være tro mod kundekredsen, det er jo det, dem som køber bilerne vil ha. Hvorfor gøre kritikerne glade når de alligevel køber en fransk pis spand selvom de synes golfen var blevet pænere smiley

Mht kædetræk så holder det nu meget fint efter de har fået ny kæde.

• #20   17. nov 2012 Jeg har været til forpræmie i forbindelse med arbejdet og kan kun sige den er vold lækker!

• #21   19. nov 2012 Jeg var også til forpræmiere, Bilen gør sig meget bedre irl end på billeder.
    Bilen er HELT ny, ikke én eneste stump fra forgængeren er genbrugt, så facelift vil jeg langt fra kalde det!
    Prisen på en GTI jeg vil skyde på at som Golf VI ligger den på små 500k
    Jeg synes bestemt den har potentiale til noget godt, se billedet... har da overvejet om man skulle smadre sparegrisen og bestille sådan en GTD med lidt guf i stedet for Polo'en smiley
    VW laver det design kunderne vil have, har ikke hørt om problemer for dem ang at sælge biler eller deres overordnede økonomi
    If it aint broken, dont fix it! smiley

Det var ordene, go' dag!
    /Jack

profilbillede
  • #23   19. nov 2012 Jeg er kæmpe VAG fan, men må sku også indrømme at generelt set, ikke kun VAG, så er Golf serien nok den som der er sket mindst med igennem tiden efter 2'eren. Hvis man spørger min mor f.eks. ville hun jo sige at en G3 og G4 var den samme bil, og det samme gælder 5/6/7, der er ikke specielt mange ændringer i designet, primært lygterne ville hun nok sige.
    Tror næsten ikke hun ville kunne se forskel på en Golf 7 og en Polo 6R hvis hun kun så dem fra fronten.

Golf 7 er godt nok en fuldstændig ny bil, men synes nu også den er ret kedelig,

• #24   19. nov 2012 hmm kunne i forvejjen ikke skældne en V fra en VI´er men en VII ja den ligner en polo med lidt bredte og mere skråstillet snude. og V´en Røv.
    det en golf som sikkert kommer til at sælge men må indrømme springet fra II til III ig III til IV var større... håbere deres motore er blevet mindre fejlbehæftet (især deres Diesel) og de har fået styr på Gearkasser og topstykker som jo har været et problem for VW siden G2´erens tid.

har ikke prøvekørt den og har ikke set en IRL. så vil vente. og vil lige give den 3-4år før jeg ville turde overveje at købe en. så man ved hvad børnefejlenede er eller om de har haft nogle overhovde (og mon ikke de har det?)

AFILI8ED konge kommentar. og passer på mere end 9 ud at 10 motorjounalister
    Men alle her i DK er jo VW forblændet, at de kunne montere krank og pedaler, og alle ville stadig rose den til skyerne

• #25   19. nov 2012 men syntes sk udet har hjulpet med det Audi indspirrede indstrumentering. frygte dog den er tomt kedelig uden det store anlæg med skærm...

• #26   20. nov 2012 Den har som std. touchskærm, men man kan tilkøbe et anlæg med en større skærm, det er korrekt...

Kommentér på:
Den nye Golf VII

Annonce